آشنایی با رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال

معرفی رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال

شماتیکی از رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال

امروزه، با توسعه و پیشرفت تکنولوژی و فناوری ساخت رنگ های صنعتی و پلیمری در صنایع رنگ سازی، استفاده از نانو فناوری برای افزایش خواص کیفی و عملکردی رنگ ها با بکارگیری تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی جدید و بروز و سیستم های ساخت پیشرفته، باعث تولید رنگ هایی با مشخصه های ساختاری فوق العاده قوی و به عنوان یک پوشش دائمی و مستحکم سطوح شده است.

بنابراین، قابلیت بالای رنگ پودی الکترواستاتیک آنتی باکتریال، به عنوان یکی از نانو رنگ های مدرن شرکت ترنج، در مقایسه آن با رنگ های پودری الکترواستاتیک معمولی مشخص شده و دارای خواص شیمیایی، مکانیکی و الکتریکی فوق العاده قوی می باشد.

این نانو رنگ بر اساس پلیمرهای پلی استر و اپوکسی فوق اشباع جامد و نانو ذرات ویژه و تقویت کننده خواص کیفی آن ساخته شده و پوشش سطوح تجهیزات آزمایشگاهی و رنگ آمیزی وسیله ها و ابزارهای بیمارستانی و مطب ها از کاربردهای عمده رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال می باشد.

این نانو رنگ با تکنولوژی نانو فناوری، خاصیت آنتی باکتریالی پیدا کرده و اکثر باکتری های رایج مانند ای-کویل و استافیلوکوکوس در تماس با این رنگ، به طور سریع نابود می شوند. بنابراین، این رنگ علاوه بر پوشش سطحی فرا قوی و عالی، باعث حذف میکروب ها و باکتری های معمول از سطح تجهیزات بهداشتی، آزمایشگاهی، بیمارستانی شده و در حفظ سلامتی و بهداشت تأثیر بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید :  آخرین قیمت رنگ نیم پلاستیک کرومات

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال

مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال
در ادامه به ذکر تعدادی از مهم ترین مشخصه های ساختاری و عملکردی رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال می پردازیم که می تواند در تصمیم گیری برای انتخاب رنگ صنعتی مورد نیاز تاثیر زیادی داشته باشد.
۱٫ دارای خواص شیمیایی و مکانیکی نانویی فوق العاده قوی و عالی
۲٫ دارای خاصیت آنتی باکتریال با وجود نانو ذرات ویژه در ساختار آن
۳٫ قابلیت نابودسازی ۹۹/۹۹ درصدی عفونت های بیمارستانی، از جمله باکتری های گرم مثبت و منفی
۴٫ بسیار مناسب برای رنگ آمیزی تجهیزات بیمارستانی و آزمایشگاهی، لوازم ورزشی، ابزارهای دندانپزشکی، لوازم آشپزخانه و تخت ها و دیوارهای ماژولار بیمارستانی
۵٫ حاوی قابلیت های تقویت شده رنگ پودری الکترواستاتیک بعلاوه خاصیت آنتی باکتریال
۶٫ دارای چسبندگی فرا قوی روی سطوح تجهیزات
۷٫ دارای نانو ذرات خیلی ریز، که باعث توزیع و پخش صاف و کامل نانو رنگ روی سطوح می شوند
۸٫ دارای قیمت مناسب به صورت عمده توسط شرکت ترنج
۹٫ به عنوان لایه ای تقریباً دائمی و با کیفیت با ماندگاری بالا
۱۰٫ دارای قابلیت بهبود سلامتی بعلاوه کاربردهای صنعتی
۱۱٫ دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال

قیمت رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال
رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی باکتریال، دارای قیمت گذاری مناسب به صورت ارائه عمده توسط شرکت ترنج بوده و به عنوان محصولی با کیفیت و ویژه، باعث افزایش استحکام، رفع ایرادات و نواقص سطوح و همچنین، نابودی میکروب های تجهیزات و ابزارهای بیمارستانی، دندانپزشکی، مطب ها و لوازم ورزشی و بهداشتی می شود.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ پودری الکترواستاتیک تهران

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.