آشنایی با روش ها و مزایای خرید رنگ جدولی ارزان قیمت

معرفی روش ها و مزایای خرید رنگ جدولی ارزان قیمت

معرفی رنگ های جدولی

رنگ های جدولی، یکی از رنگ های صنعتی پرمصرف و پرکاربرد در رنگ آمیزی و پوشش سطوح جدول های بتنی و سیمانی کنار خیابان ها، دور فلکه ها و وسط میدان ها بوده و بر پایه پلیمرهای مختلف و با کیفیت های متفاوت ساخته می شوند. از جمله این رنگ های جدولی، می توان به رنگ جدولی پلی یورتان، رنگ جدولی اکریلیک و رنگ جدولی آلکیدی اشاره کرد. دقت کافی در خرید رنگ جدولی ارزان قیمت، به عنوان یکی از محصولات رنگی شرکت ترنج، بعلاوه صرفه جویی در هزینه خرید، باعث افزایش کیفیت و ماندگاری سطوح جدول های رنگ آمیزی شده گردیده و نمای زیبا و شیکی به فضای کلی می دهد.

از آن جا که، جدول های مورد استفاده در کنار خیابان ها، جاده ها، دور فلکه ها، وسط میدان، پارک ها و فضاهای سبز در معرض همیشگی تغییرات جوی نامناسب و بارش های مکرر، مواد شیمیایی مخرب اسیدی و قلیایی، گرد و غبار و آلودگی های کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشند، بنابراین، مطالعه کافی و شناخت لازم قبل از خرید رنگ جدولی ارزان قیمت، امری حیاتی و ضروری به نظر می رسد. در واقع، خرید عمده این رنگ به صورت ارزان قیمت از شرکت ترنج، بعلاوه قیمت مناسب، باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به تعویض یا ترمیم جدول های بتنی و سیمانی از کار افتاده یا فرسوده می شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین واردکننده رنگ جدول نانو درجه یک

روش های خرید رنگ جدولی ارزان قیمت

شماتیکی از جدول های پارک حاوی پوشش رنگ جدولی

۱٫ خرید اینترنتی یا مجازی: در این روش خرید، فرد متقاضی یا خریدار به سایت شرکت مربوطه، برای نمونه شرکت ترنج(Toranjcolor.ir) رفته و با ثبت درخواست مقدار محصول مورد نیاز به صورت عمده با قیمت مناسب و تخفیف ویژه، بلافاصله شرکت آن را به آدرس ثبت شده ارسال می کند.
۲٫ خرید حضوری: این روش با مراجعه به شرکت مرکزی ترنج یا نمایندگی های آن در سایر شهرها و دریافت حضوری محصول مورد نیاز به صورت عمده با قیمت مناسب انجام می شود.

مزایای خرید رنگ جدولی ارزان قیمت

مزایای خرید رنگ جدولی ارزان قیمت

۱٫ بهره مندی از طرح تخفیف ویژه خود شرکت با خرید عمده کالا
۲٫ صرفه جویی در هزینه های مربوط به ترمیم یا تعویض جدول های از کار افتاده
۳٫ باعث محبوبیت فروشگاه ها یا مغازه های رنگ فروشی به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، به عنوان محصول رنگی شرکت ترنج
۴٫ دارای مقاومت و استحکام بالا در برابر عوامل جوی و شیمیایی مخرب و ویرانگر
۵٫ دارای قیمت پایین عمده با ثبات بالا
۶٫ باعث صرفه جویی در هزینه های خرید عمده رنگ جدولی توسط فروشگاه ها و مغازه های رنگ فروشی
۷٫ دارای طرح های تخفیف ویژه توسط خود شرکت ترنج برای خریداران فعال و مشتریان دائمی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما