توزیع انواع کفپوش اپوکسی عالی در تهران

کفپوش اپوکسی یک محصول مدرن برای استفاده در صنعت ساختمان است شرکت ما به توزیع این محصول با کیفیت و درجه یک با مناسب ترین قیمت ممکن در سطح کشور می پردازد.

توزیع انواع کفپوش اپوکسی آسانسور درجه یک

مشخصات انواع کفپوش اپوکسی

مشخصات انواع کفپوش اپوکسی در آسانسور

پس از تکمیل ساختمان برای پوشش کف آن نیاز به یک کفپوش زیبا و با کیفیت داریم که معمولاً از کفپوش های سنگی و یا سرامیکی برای پوشانیدن کف لابی و کف پارکینگ استفاده می‌شود.

کفپوش‌های سنگی و سرامیکی وزن زیادی داشته و در عین حال دوام پایینی دارند از این لحاظ که بسیار شکننده بوده و پس از مدت کوتاهی مورد سایش قرار می‌گیرند. در این قسمت به ویژگی‌های یک کفپوش اپوکسی با کیفیت اشاره می کنیم و هر کدام را شرح میدهیم:

  • وزن پایین: یکی از نقاط ضعف کفپوش های سنگی و یا سرامیکی وزن بسیار بالایی است که به کف ساختمان تحمیل می‌کنند. می‌دانیم که ساختمان ظرفیت مشخصی برای تحمل وزن دارد، لذا با استفاده از کفپوش‌های سنگین ناخودآگاه ظرفیت باربری برای زلزله کاهش می‌یابد. کفپوش‌های اپوکسی از وزن پایینی برخوردار بوده و همین باعث می شود ظرفیت ساختمان افزایش یافته و علاوه بر آن استهلاک کلی آن نیز کاهش یابد. استهلاک کمتر به معنی طول عمر بیشتر و کاهش هزینه ها می‌باشد.
  • هزینه کمتر: سنگ های یک تکه و طرح دار معمولاً قیمت بالایی دارند اما کفپوش های اپوکسی نه تنها محدودیتی در طرح و رنگ ندارند بلکه از قیمت بسیار مقرون به صرفه نیز برخوردار هستند و همین عاملی است تا هزینه‌های کلی ساخت کاهش یابد.
  • سرعت نصب بالا:  یکی از مزیت های عمده این نوع کفپوش این است که به سرعت و به راحتی نصب می‌شوند. سرعت نصب بالا سبب کاهش هزینه اجرا می‌شود. همچنین برای نصب این نوع کفپوش نیاز به هیچ نوع ماده خاصی نیست.
  • امکان تعویض سریع:  راحت بودن مکانیزم نصب سبب می‌شود که در صورت لزوم بتوان به سرعت و به راحتی کفپوش را  بر اساس نیاز و سلیقه تعویض نمود.
بیشتر بخوانید :  مرکز عرضه کفپوش اپوکسی اصفهان

همین ویژگی ها کفپوش‌های اپوکسی را به بهترین کفپوش موجود در بازار تبدیل کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران در صنعت ساختمان را به سمت خود جذب می کند

فروش ارزان بهترین کفپوش اپوکسی

فروش ارزان بهترین کفپوش اپوکسی آسانسور

کفپوش‌های اپوکسی از نظر طرح و رنگ محدودیتی نداشته و می‌توان  انواع طرح و رنگ های مختلف آن را بر اساس نوع معماری داخلی و رنگ کلی ساختمان به کار برد.

شما مشتریان عزیز می‌توانید با مراجعه به بخش فروش وبسایت ما از آخرین قیمت‌های انواع کفپوش اپوکسی مطلع شده و بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهید و محصول را در محل مورد نظر خود دریافت نمایید.

کفپوش های اپوکسی تولید شده در شرکت ما از بهترین متریال اپوکسی با درجه خلوص بالا و سختی مناسب بوده که سبب مقاومت بسیار زیاد آن در برابر آسیب‌ها می‌شود.

کیفیت بالا، پشتیبانی مناسب و قیمت پایین اصولی هستند که ما همواره سرلوحه کار خود قرار داده ایم و همیشه رضایت مشتری را بر منافع کوتاه مدت ترجیح می‌دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما