ارائه دهنده رنگ اکریلیک ساختمان

سایت فوق به عنوان ارائه دهنده رنگ اکریلیک ساختمانی در کشور به جهت سهولت در ارائه رنگ اکریلیک و دیگر رنگ‌های ساختمانی با کیفیت راه اندازی شده است. این سایت آمادگی دارد تا در کنار انواع رنگ ساختمانی بخصوص رنگ‌های مدرن مانند رنگ اکریلیک انواع رنگ‌های صنعتی را ارائه نماید و به واسطه کارشناسان خود در تمامی مراحل خرید در کنار مشتریان جهت ارائه مشخصات فنی رنگ‌ها باشد.

ارائه دهنده رنگ اکریلیک ساختمان

رنگ اکریلیک چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ اکریلیک چه ویژگی هایی دارد؟ رنگ اکریلیک از خانواده رنگ‌ها با پایه آب می‌باشد ولی نسلی جدید از رنگ‌های پایه آب بشمار می‌آید و بواسطه تکنولوژی‌های جدید و بروز تولید گردیده است، ویژگی رنگ اکریلیک پایه آب این رنگ را با همتاهای قدیمی خود متفاوت می‌نماید، رنگ اکریلیک پایه آب امروزی پس از خشک شدن در مقابل آب مقاوم می‌باشد و می‌توان از آن در رنگ آمیزی محیط‌هایی با رطوبت مانند حمام ساختمان به راحتی استفاده نمود. از دیگر ویژگی‌های رنگ اکریلیک بدون بو بودن آن می‌باشد، از آنجایی که حلال این رنگ آب می‌باشد و از حلال‌های نفتی استفاده نمی‌شود کاملا بدون بو بوده و کاملا با محیط زیست سازگار هستند، به واسطه بی‌بو بودن به سیستم تنفسی آسیب نمی‌رسانند و خطری برای پوست انسان ندارند.

رنگ اکریلیک به واسطه پایه آب بودن خود به سرعت خشک شده و می‌توان مجددا روی آن را رنگ نمود، به عنوان مثال اگر سقف پذیرایی بخواهیم با رنگ اکریلیک رنگ نماییم و این سقف نیز به سه دست رنگ جهت پوشش کامل نیاز داشته باشد می‌توان هر سه دست را در یک روز اجرا نمود بدون آنکه رنگ دست جدید با رنگ زیرین خود مخلوط گردد در صورتی که رنگ‌هایی با پایه حلال نفتی پس از اجرای هر دست رنگ حداقل به یک روز زمان نیاز دارند برای خشک شدن. دیگر ویژگی رنگ اکریلیک به نصبت رنگ‌های پایه آب تنوع بالای آنها می‌باشد ضمن آنکه علاوه بر آنکه خود رنگ‌های اکریلیک تنوع بالایی دارند می‌توان این رنگ‌ها را با موادی مانند پودر‌های رنگی مخلوط نمود تا رنگی متفاوت‌تر داشت.

بیشتر بخوانید :  اطلاع از جدید ترین لیست قیمت رنگ هادی

صادرات رنگ اکریلیک ساختمان

صادرات رنگ اکریلیک ساختمان رنگ‌های اکریلیک با توجه به کارایی آسان و بی‌بو بودن همچنین غلظت بالا که باعث می‌شود پوشش دهی بالایی داشته باشد بسیار مورد توجه قرار گرفته است، از همین رو نیاز کشورهای مختلف که تکنولوژی تولید این رنگ‌ها را ندارند بازار خوبی برای صادرات رنگ اکریلیک بوجود آورده است.

از همین رو تولید کننده گان توانسته‌‌اند علاوه بر آنکه نیاز بازار داخلی را فراهم نمایند، محصولات تولیدی خود را به بازار‌های هدف نیز صادر نمایند که خود نشان از کیفیت بالا و استاندارد محصولات تولیدی دارد چرا که یک محصول برای کسب مجوز صادرات می‌بایست از استانداردهای لازم برخوردار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.