بازرگانی رزین اکریلیک ضد خش اصل

ماده رزین اکریلیک بسیار در صنعت پوشش مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده یک ماده از نوع پلیمری است که از موادی تشکیل شده است که مقاومت شیمیایی بالایی دارند. رزین اکریلیک ضد خش کاربردهای گوناگونی دارد و در صنایع گوناگون مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.رزین اکریلیک ها اغلب برای پوشش های بر پایه آب و حلال کاربرد دارد که رزین بر پایه آب، در آب حل می شود ولی بر پایه حلال در حلال های خاص حل می گردد. برای مثال لاتکس ها بر پایه آب می باشند که به محض تبخیر آب در برابر آب مقاومت بالایی پیدا می کنند.

بازرگانی رزین اکریلیک ضد خش اصل

مزیت استفاده از رزین اکریلیک ضد خش

مزیت استفاده از رزین اکریلیک ضد خش رزین اکریلیک ضد خش ویژگی هایی به خصوص دارد که باعث استفاده فراوان آن در صنعت پوششی شده است از جمله اینکه اجرای آن در کار آسان است و ضد خش کننده سطوح می باشد، این ماده مقاومت و تحمل بالایی در رفت و آمد پیاده و وسایل نقلیه دارد که این مورد باعث کاربرد آن ها در پارکینگ ها می شود و در برابر ساییدگی و خراش نیز مقاوم است.

از دیگر مزایای رزین اکریلیک می توان مواردی مانند محافظت در برابر باد، باران، نور خورشید و حتی حرارت بالا نام برد و انعطاف پذیرترین مزیت رزین اکریلیک این است که پوشش می تواند در رنگ های مختلفی باشد.

به طور کلی از این ماده در انواع قالب ها استفاده می شود. رزین اکریلیک در پوشش کلیه سطوحی که با مواد شیمیایی مانند اسیدها، الکل ها سروکار دارند یا پوشش سطوحی که در مجاورت با روغن ها، بنزین، گازوئیل هستند،مورد استفاده قرار می گیرند. رزین اکریلیک ضد خش به عنوان لایه آخر برای ضد خش نمودن سطح استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  از کجا بهترین عمده فروشی رنگ پلی اورتان اهواز پیدا کنیم؟

با توجه به ویژگی ها و مزیت های گفته شده از کاربردهای این ماده می توان در ساخت آکواریوم ها، ساخت رنگ های اکریلیکی، سرامیک، سنگ کف پارکینگ ها و پیاده روها، صفحه نمایش گوشی های تلفن همراه، وان حمام اشاره کرد. حتی امروزه در زمینه های مختلفی از جمله محصولات بهداشتی و پزشکی، لوازم الکترونیکی و ساخت لوازم خانگی کاربرد پیدا کرده است.

مرکز واردات رزین اکریلیک ضد خش

مرکز واردات رزین اکریلیک ضد خش از آنجا که کشور ما در تولید مواد اولیه و محصولات کشاورزی چندان قوی نیستند بسیاری از بازرگانان کشورمان به دلایل مختلفی به واردات رزین از جمله رزین اکریلیک و دیگر مواد اولیه از کشورهای مختلف به خصوص چین پرداخته اند که موجب کمک به تولیدکنندگانی که قصد خرید این ماده از خارج کشور را دارند می شود تا در سریع ترین زمان و هزینه مناسب و به صرفه به نتیجه دلخواه خوذ و سود مناسب دست یابند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.