با رنگ اتومبیلی روغنی کحالی خودرو را براق کنید.

با رنگ اتومبیلی روغنی کحالی بهترین رنگ خودرو سازان

با رنگ اتومبیلی روغنی کحالی بهترین رنگ خودرو سازان
رنگ روغنی در گذشته تنها رنگی بود برای اتومبیل مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه حتی با ورود رنگ های جدیدی که به بازار آمده است رنگ روغنی مانند رنگ اتومبیلی روغنی کحالی مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که برروی خودرو رنگ روغنی زده می‌شود دو قسمت به نام آستر و پرایمر رنگ روغن را می پوشانند و بر روی همه این بخش ها کیلر که محافظت کننده می باشد، قرار می گیرد.

رنگ اتومبیلی روغنی کحالی از با کیفیت ترین رنگ خودرو است که با توجه به آب و هوای ایران ساخته شده است و پایه رنگ آن رزین آلکید می باشد.

برای تهیه رنگ و استفاده آن در رنگ آمیزی باید رنگ را رقیق نمود. حلال رنگ اتومبیلی روغنی کحالی تینر است. این رنگ دارای چسبندگی بالایی است و براق و انعطاف پذیر می باشد.

ماندگاری بالای این رنگ از ویژگی های مهم آن می باشد. رنگ کحال از شناخته شده ترین برند رنگ ها است و در طول سال های تولید همیشه مرغوب ترین رنگ تولید نموده است.

رنگ اتومبیل را با قیمت ارزان بخرید

رنگ اتومبیل را با قیمت ارزان بخرید
خریداران این رنگ معمولا به واسطه شغل خود به مقدار زیادی از رنگ روغنی اتومبیل نیاز دارند و در واقع خرید خود را به صورت عمده انجام خواهند داد، خرید عمده این محصول به نسبت خرید جزیی دارای قیمت مناسب تری خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  عرضه بهترین رنگ روغنی خودرو با کیفیت

نمایندگی های محصولات رنگی مانند رنگ اتومبیلی روغنی کحالی که به صورت مستقیم از درب کارخانه خرید را انجام می دهند، رنگ روغنی را با قیمت مناسبی به فروش می رسانند و عرضه مستقیم این رنگ و یا هر محصول دیگری موجب ارزان تر شدن کالا برای مشتری خواهد بود. رنگ کحال از بهترین رنگ های بازار از نظر کیفیت می باشد و قیمت آن نسبت به رنگ‌های مشابه بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما