بهترین برند رنگ استخری عايق

رنگ استخری عايق و موارد استفاده از آن

رنگ استخری عايق و موارد استفاده از آن

به کمک رنگ استخری عایق میتوان استخر را در برابر رطوبت عایق کرد. رطوبت ناشی از آب درون استخر و همچنین فشار هیدرولیکی که از طرف آن به بدنه های استخر وارد میشود میتواند به مرور زمان به درون انواع سازه ها نفوذ کند و کم کم باعث نابودی فضای استخر گردد. به همین دلیل است که باید برای کف و بدنه استخرها از عایق استفاده کرد که رنگ استخری نقش عایق را برای آنها ایفا میکند.

رنگ استخری که نقش عایق کاری دارد بر پایه رزین های اکریلیک و اپوکسی میباشد و این قابلیت را دارد که به جای ایزوگام، قیر و … به کار رود.

از رنگ مورد نظر میتوان در استخرهای فایبرگلاس، فلزی، بتنی، سیمانی، چوبی و … استفاده نمود. نکته ای که باید به آن دقت کرد این است که برای هر متریال باید رنگ استخری مناسب آن را خریداری کرد.

رنگ استخری عايق و موارد استفاده از آن
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید نوع برند رنگ است، دلیل آن هم این است که شما زمانی میتوانید بر روی رنگ استخری به عنوان عایق خوب حساب کنید که آن دارای کیفیت عالی و جز بهترین برندهای موجود در بازار باشد. بهترین برند رنگ عايق را میتوانید به صورت تک و عمده از فروشگاه ترنج خریداری نمایید.
سهولت اعمال رنگ استخری عایق به نسبت سایر رنگ های تینری که درصد اختلاط بسیار زیاد ااهمیت دارد و شستن غلطک پس از اعمال با حلال تینری تخصص های لازم به خود را نیاز دارد

فروشگاه بزرگ رنگ استخری عايق

رنگ استخري عايق

 

خرید عمده رنگ استخری عایق می تواند مزایای بسیار زیادی برای خریداران داشته باشد چرا که هم قیمت واحد محصول یعنی یک کوارت رنگ استخری عایق قیمت کمتری خواهد داشت و هم هزینه های حمل و نقل بار به نسبت خرید های خرد و به دفعات زیاد کاهش بسیار زیادی را به همراه دارد که نتیجه کلی این موارد کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کنندگان خواهد بود .

خرید عمده رنگ استخری عایق معمولا توسط فروشگاه های رنگ و ابزار در هر شهر و یا پروژه های ساختمانی و تفریحی و گردشگری و ورزشی صورت می گیرد که هر چه قدر تعداد خرید های عمده به این شکل بیشتر باشد قیمت و هزینه تمام شده برای مصرف کنندگان نهایی بهای کمتری خواهد داشت.

فروشگاه رنگ استخري ترنج یکی از بزرگترین فروشگاه هایی است که رنگ استخری عایق را به فروش میرساند. شما میتوانید برای دریافت اطلاع در مورد قیمت و اطلاعات جزئی تر رنگ ها با ترنج تماس بگیرید. از آنجایی که در فروشگاه خود انواع رنگ ها را داریم شما میتوانید متناسب با نیاز خود انواع مختلف رنگ استخری را به صورت یکجا خریداری کنید و اگر فروشنده این رنگ ها هستید هر آنچه در مغازه خود به آن نیاز دارید را به یکباره از یک عرضه کننده رنگ استخری تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید :  خرید عمده رنگ استخری سفید

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما