بهترین تولیدکنندگان کفپوش سالن ایروبیک

در هر سالن یا باشگاهی کفپوش آن مهم ترین بخش سالن می باشد. این موضوع در رابطه با تمام سالن های ورزشی و از جمله سالن ایروبیک نیز صدق می کند. کفپوش سالن ایروبیک این خاصیت را دارد که با حالت ارتجاعی خود جلوی ضربه های محکم را گرفته و امنیت جان ورزشکاران را بالا ببرد. این کفپوش ها که به آنها کفپوش گرانولی نیز می گویند، طبی بوده و کمترین فشار ممکن را به پا وارد می کنند. کفپوش های سالن ایروبیک توسط بهترین تولید کنندگان کشور و با کیفیت های بسیار مرغوب و درجه یک تولید و روانه بازارهای مختلف می شوند.بهترین تولیدکنندگان کفپوش سالن ایروبیک

ویژگی بهترین کفپوش سالن ایروبیک

ویژگی بهترین کفپوش سالن ایروبیک از آن جایی که ایروبیک یک ورزش هوازی محسوب می شود و به سلامت اندام های بدن کمک می کند، باید در سالن ورزشی با کفپوش متناسب انجام شود تا در انجام تمرینات به عضلات و مفاصل ورزشکاران فشار زیادی وارد نشود‌.

بر این اساس کفپوش سالن ایروبیک به عنوان اساسی ترین بخش سالن باید در بهترین کیفیت ممکن تهیه شود تا بیشترین بازدهی را داشته و بتواند امنیت ورزشکاران را تامین کند. کفپوش ایروبیک مرغوب و با کیفیت دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فردی می باشد که به شرح زیر آورده شده اند:

  • ضد تعریق می باشد.
  • به راحتی قابل تمیز کردن است.
  • ضد ضربه بوده و محافظ مفاصل و اندام های ورزشکاران می باشد‌.
  • از سطحی مقاوم برخوردار است.
بیشتر بخوانید :  عرضه کفپوش سالن والیبال درجه یک

قیمت به روز انواع کفپوش سالن ایروبیک

قیمت به روز انواع کفپوش سالن ایروبیک امروزه انواع گوناگونی از کفپوش های سالن های ورزشی و از جمله سالن ایروبیک را در بازار می توان یافت که هر کدام خصوصیات و کارکرد مخصوص به خود را دارند و عبارتند از:

  • کفپوش لاستیکی: این کفپوش یکی از بهترین کفپوش های سالن ایروبیک می باشد که کمی سفت بوده و روی آنها می توان از انواع تاتامی استفاده نمود.
  • کفپوش تاتامی: این نوع کفپوش نیز، از بهترین ها محسوب شده و دارای ضربه گیر بسیار خوبی بوده و بسیار راحت جابجا و حمل می شود.
  • کفپوش وینیل: این کفپوش را در بسیاری از سالن های ورزشی می توان یافت‌. از مشخصه های بارز این محصول، مقاومت بالای آن در برابر تغییرات دما می باشد.
  • تخته استپ: این محصول از جنس فوم می باشد و در ضخامت های مختلف در دو مدل ساده و آجدار تولید می شود.

انواع کفپوش سالن ایروبیک کاربردهای مختلفی داشته و از کیفیت های بسیار مرغوب و اعلایی برخوردار می باشند‌. در رابطه با قیمت این محصولات نیز، باید بیان داشت که قیمت های متفاوتی با توجه به جنس کفپوش، سایز آن و … وجود دارد. این نکته قابل ذکر می باشد که قیمت قطعی انواع این کفپوش ها به صورت روز در بازار تهیه و تنظیم می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.