بهترین واردکننده رنگ جدول نانو درجه یک

یکی از فناوری های جدید در عرصه رنگ ها، تولید رنگ های نانو می باشد که در اینجا میخواهیم راجع به رنگ جدول نانو صحبت کنیم.این رنگ ها با فناوری ای که در آن ها ایجاد شده دارای فرمولاسیون متفاوتی نسبت به رنگ های معمولی دارند و بیشترین هدف برای تولید این نوع رنگ ایجاد تحولی گسترده در رنگ های جدولی می باشد زیرا این رنگ ها به داخل منفذ های سیمان و بلوک نفوذ کرده و به این راحتی ها از بین نمی رود. دوام بالا و ماندگاری زیاد در برابر اشعه های نور خورشید و آب باران مهم ترین فاکتور استفاده از این نوع رنگ ها می باشد.

بهترین واردکننده رنگ جدول نانو درجه یک

آشنایی با طیف انواع رنگ جدول نانو

آشنایی با طیف انواع رنگ جدول نانوانواع رنگ نانو با رنگ های مختلف و بسته بندی های مختلف و استفاده گوناگون در ایران مورد تولید و استفاده قرار می گیرد.شرکت های مختلف با استفاده از فرمولاسیون مخصوص خود این کار را انجام می دهند. از انواع طیف رنگ نانو می توان به رنگ های سبز،زرد ، قرمز ، آبی و نارنجی اشاره کرد.از این رنگ می توان حتی به عنوان عایق هم بر روی جدول ها استفاده کرد.این رنگ ها تقریبا همان آب به حساب می آیند و خطری برای محیط زیست ندارد.در برابر رشد باکتری ها مقاوم هستند و نیاز به تمیزکاری مداوم ندارند.از انواع رنگ نانو می توان به رنگ ضدخوردگی ، رنگ ضد خراش ، رنگ خود ترمیم شونده ، رنگ نوشت ناپذیر ، رنگ ضد آب و رنگ ضد انعکاس و بازتاب نام برد. رنگ های نانو ترمیم شونده خیلی جالب هستند زیرا در هنگام آسیب دیدگی از کپسول هایی که در خود دارند کمک می گیرند و محتوای آن را آزاد می کنند و خود را ترمیم می کنند.این نوع رنگ ها برای جاهایی درست شده اند که در مقابل میدان های مغناطیسی و اسیدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید :  قیمت خرید عمده رنگ صباشیمی آریا به نفع خريدار و فروشنده مشخص مي شود

عرضه کنندگان اصلی مرغوب ترین رنگ نانو

عرضه کنندگان اصلی مرغوب ترین رنگ نانودر ایران جاهای مختلفی برای عرضه رنگ نانو وجود دارد اما ما باید از یک شرکت و تولیدی معتبر خرید کنیم.یکی از جاهای معتبر کارخانه پوشش اکسیر پارسه می باشد که تجربه بالایی در تولید رنگ جدول نانو دارد و اولین کارخانه تولید کننده رنگ جدول در ایران می باشد.برای خرید عمده می توان به کارخانه ها مراجعه کرد ولی اگر در حد رنگ کردن جداول خانه خود می خواهیم، می توانیم به نزدیک ترین مصالح ساختمانی که در اطرافمان وجود دارد و می شناسیم مراجعه کنیم. قطعا خرید  عمده برای شهرداری ها بسیار مناسب تر می باشد ولی برای مصارف شخصی می توانیم از رنگ های غیر نانو هم استفاده کنیم چرا که سلیقه افراد متفاوت است و ایجاد تنوع در رنگ جداول خانه همیشه نیاز هست هرچند قیمت رنگ جدول نانو نسبت به رنگ جدول عادی زیاد تفاوتی ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.