توزیع انواع رنگ صنعتی لوله درجه یک

رنگ صنعتی لوله از جمله رنگ های صنعتی می باشد که جهت محافظت از لوله های فلزی و فولادی در مقابل خوردگی، طراحی و ساخت شده اند. انواع رنگ صنعتی لوله توسط تولیدکنندگان رنگ، ساخته شده و جهت فروش به بازار عرضه می شوند.

توزیع انواع رنگ صنعتی لوله درجه یک

مقاومت سایشی انواع رنگ صنعتی لوله

مقاومت سایشی انواع رنگ صنعتی لوله رنگ صنعتی لوله نوعی پوشش می باشد که جهت حفاظت از فلزات از سایش، خوردگی و اشعه نور، کاربرد دارند. جهت حفاظت از سطوح فلزی مانند لوله ها در صنعت، از چندین لایه رنگ در انواع مختلف بر اساس نوع کاربرد آن ها استفاده می شود.

از انواع رنگ صنعتی لوله می توان به رنگ های پلی یورتان و رنگ اپوکسی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند اشاره کرد. این دو رنگ، به سبب ویژگی های خود، جز بهترین رنگ صنعتی محسوب می شوند.در اینجا به کاربرد ها و ویژگی های این دو نوع رنگ می پردازیم.

  • رنگ پلی یورتان : ویژگی بارز این رنگ ها مقاومت سایشی و ضربه پذیری بالا می باشد که به عنوان رنگ لایه نهایی بر روی سطوح کاربرد دارد. از دیگر ویژگی های این رنگ، مقاومت در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید و چسبندگی بسیار عالی به سطوح فلزی و فولادی است.
  • رنگ اپوکسی : یکی دیگر از پرکاربرد ترین رنگ صنعتی لوله، رنگ اپوکسی می باشد. این رنگ ها چسبندگی بسیار خوب به فلز دارند و هم چنین از لوله های فلزی نسبت به خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کنند. از این رنگ ها برای اعمال رنگ لایه اول یا آستری استفاده می شود تا عمر لوله های فلزی بیشتر شود و از خوردگی محافظت شوند.
بیشتر بخوانید :  قیمت انواع رنگ صنعتی ترافیکی درجه یک

بهترین فروشندگان رنگ صنعتی لوله

بهترین فروشندگان رنگ صنعتی لوله رنگ صنعتی لوله جز پر مصرف ترین رنگ های صنعتی در صنایع مختلف به شمار می روند و امروزه فروش این نوع رنگ ها رو به افزایش است. بهترین فروشندگان رنگ صنعتی لوله، این نوع رنگ را از تولیدکنندگان رنگ صنعتی موجود در ایران با قیمت مناسب خریداری کرده و در بازار داخل به فروش می رسانند. هم چنین فروشندگانی به جهت ارتباط با تاجران سایر کشورها، رنگ صنعتی لوله را به کشورهای همسایه صادر می کنند که این موضوع باعث ارز آوری برای کشورمان می شود و هم اینکه تولیدکنندگان رنگ صنعتی را ترغیب به تولید بیشتر و بالا بردن سطح کیفیت رنگ تولیدی می کند و هم اینکه آمار صادرات محصولات تولید داخل به سایر کشورها افزایش می یابد.

مشتریان می توانند در صورت تمایل به خرید رنگ صنعتی لوله، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند و یا سفارش خود را در سایت ما ثبت نمایند تا محصول مورد نظر آن ها با کیفیت و قیمت مناسب برای آن ها ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما