تولید رنگ میلگرد ضد آب

از انواع رنگ میلگرد ضد آب در موارد بسیار زیادی همچون در میلگرد های فونداسیون استفاده می شود. انواع این رنگ ها به دلیل استفاده بسیار زیادی که دارند، تولید خوبی هم می‌ شوند و از آن‌ ها در سراسر کشور استفاده می‌ شود.

شرکت های بسیاری هستند که به تولید انواع رنگ ها می پردازند که از  بهترین آن ها می‌ توانیم به شرکت تهران ضد زنگ اشاره داشته باشیم که در سه خط تولید این محصولات را به بازار ارائه می‌ دهد.

هرآنچه نیاز است از رنگ میلگرد ضد آب بدانید

رنگ میلگرد از انواع رنگ های و صنعتی ساختمانی است که از آن برای پوشش انواع فلزات استفاده می‌شود. این رنگ ها به وجود آمده از مواد رزینی و افزودنی  است که دارای دوام بسیار بالایی است و می توان آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد.

از این رنگ ها برای پوشش فلزات داخل فونداسیون استفاده می کنند. ما دارای انواع رنگ میلگرد هستیم و از نظر نوع بافت و الیاف در نمونه های متنوعی قرار می‌ گیرند که از آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  1. روغنی
  2. اپوکسی 

هرآنچه نیاز است از رنگ میلگرد ضد آب بدانیدرنگ میلگرد روغنی:

حلال این نمونه از رنگ ها بنزین می باشد و در زمانی که از آن ها در فونداسیون یا اسکلت ساختمان استفاده می کنیم، باید نهایت مراقبت را داشته باشیم تا در زمان خشک شدن دچار آتش‌ سوزی نشود. این رنگ ها کاملاً ضد آب هستند و از آن ها برای پوشش فلز ساختمان استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  پخش کننده ضد زنگ اپوکسی

رنگ میلگرد اپوکسی:

همانند نمونه روغنی رنگ ها، رنگ میلگرد اپوکسی ضد آب نیست، بنابراین از آن برای بخش های بحرانی تر استفاده می شود. بسیار سریع خشک می‌ شود و بیش تر از آن برای فضاهای با خوردگی بالا ، فلزات  در معرض تخریب  استفاده می کنند، چرا که قدرت این رنگ بیشتر است.

مرکز پخش رنگ میلگرد ضد آب

فلزاتی که در آن ها از این رنگ استفاده شده است، محافظت شده می باشند و با دست کشیدن روی سطح آن شما به راحتی می توانید سطح رنگ شده را در آن ها احساس کنید، به همین دلیل قدرت منحصر به فردی دارند و استقبال خرید از آن ها زیاد شده است.

قیمت رنگ میلگرد بستگی به نوع آن دارد و انواع رنگ ها در بسته بندی های متنوعی هم ارائه می شوند که هریک از آن ها می‌تواند قیمت خاص خود را داشته باشد.

مرکز پخش رنگ میلگرد ضد آب تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین انواع رنگ ها را در اختیار خریداران قرار دهد و افراد در تهیه آن ها هیچگونه دغدغه نداشته باشند. از طرفی شما می توانید آن ها را به صورت عمده تهیه نمایید که در این صورت در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تری هم دست خواهید یافت و دست واسطه از معامله حذف خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما