پخش کننده رنگ استخری پلیمری در ایران

ویژگی اصلی رنگ استخری پلیمری

ویژگی اصلی رنگ استخری پلیمری

رنگ استخری پلیمری از جمله رنگ‌های استخری است که به دلیل ویژگی‌های ممتازی که نسبت به نمونه‌های دیگر دارد مورد استقبال بسیاری از متقاضیان خرید رنگ استخری قرار گرفته است. از جمله ویژگی‌های رنگ استخری اصل می‌توان به مقاومت بالا در برابر پوسته پوسته شدن، مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی، چسبندگی بالا به بتن، مقاومت در برابر مواد شیمیایی مثل کلر موجود در آب، پوشش دهی بالا به هنگام رنگ آمیزی، درخشندگی ظاهری و خشک شدن سریع اشاره کرد.

رنگ استخری پلیمری یکی از بهترین رنگ‌های عایق استخری است. این رنگ علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، از نفوذ رطوبت زمین زیر استخر به داخل آن هم جلوگیری می‌کند.

در واقع همه‌ی منافذ موجود در بافت کاشی، فلز، سیمان و بتن را پر می‌کند. این رنگ به دلیل نفوذ به عمق بتن و سیمان، دارای چسبندگی بالا بوده و پوشش دهی فوق‌العاده‌ای را پس از رنگ آمیزی ایجاد می‌کند.

رنگ استخری پلیمری

رنگ استخری پلیمری
از ویژگی‌های اصلی رنگ استخری پلیمری می‌توان به ضد آب، ضد جلبک، ضد خزه و ضد باکتری بودن آن اشاره کرد. همچنین مقاومت این رنگ در برابر تغییرات دما، اشعه‌ی خورشید، مواد شیمیایی همچون کلر، یون‌ها و سولفات بسیار بالا است.

پخش انواع رنگ استخری پلیمری مرغوب

پخش انواع رنگ استخری پلیمری مرغوب

ویژگی‌های ذکر شده برای رنگ استخری پلیمری آن را از سایر رنگ‌های استخری متمایز می‌کند. این محصول یکی از پرطرف‌دارترین رنگ‌های استخری می‌باشد. این محصول توسط بهترین تولیدکنندگان ایرانی تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید :  عرضه انواع رنگ استخری پایه آب

فروشگاه رنگ ترنج ارائه کننده بهترین رنگ‌های استخری با کمترین قیمت به صورت عمده به مشتریان سراسر کشور است. این فروشگاه با توزیع رنگ استخری به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها توانسته است این محصولات را با قیمت عمده در اختیار فروشگاه داران عرضه کننده‌ی رنگ و مغازه‌های رنگ فروشی قرار دهد. امکان خرید عمده به صورت اینترنتی برای خریداران از جمله مزایای این فروشگاه است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.