خرید تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری

ویژگی های تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری

در خصوص استفاده از تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری باید گفت که این تایل ها سه وظیفه اصلی دارند که در ادامه این مقاله آنها را شرح می دهیم…

وظیفه اول تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری

بدیهی است که مدفوع پرندگان و همچنین ادرار آنها به شکل یکجا و مخلوط در شبانه روز توسط آنها دفع می شود، تعداد دفع ادرار و مدفوع در پرندگان گاهی به ۱۷ بار در روز هم میرسد. این فضولات عموماً رطوبت بالایی دارند

پس در نتیجه با توجه به این مطلب باید یک بستر مناسب و همچنین یک تهویه عالی در مرغداری به کار گرفته شود، نباید در این کار سهل انگاری کرد زیرا رطوبت ناشی از فضولات پرندگان هرگز نباید

از سطح ۲۵ درصد بالاتر رود چون باعث افزایش بیش از حد گاز آمونیاک و تحریکات تنفسی می شود. اگر چنانچه در این کار سهوی صورت گیرد امکان زمینه ابتلا به کوکسیدیوز و تاول سینه ای بسیار زیاد می‌شود.

حال اینکه اگر رطوبت از ۲۰ درصد کمتر باشد باز هم باعث دردسر خواهد شد و با افزایش گرد و غبار مشکلی دیگر به وجود می آورد. لذا باید همیشه بستر مرغداری رطوبتی بین ۲۰ الی ۲۵ درصد داشته باشد، البته یک معیار دیگر نیز می‌توان در نظر داشت و آن هم نچسبیدن فضولات به کف چکمه و کفش است و یا اگر آنها را مشت کنید به هم نچسبند و گلوله نشوند.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با رزین اپوکسی شفاف مخصوص کف

وظیفه دوم تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری

تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری
جوجه ها در روزهای پس از تولد بسیار بازیگوش هستند و امکان دارد به کف پای آنها ضربه وارد شود به همین دلیل اگر یک بستر مناسب برای آنها فراهم شود می تواند از پای جوجه ها مراقبت کند، زیرا این مسئله بسیار مهم است.

وظیفه سوم تایل های کفپوش مشبک سالن مرغداری

این تایل ها می‌توانند یک نوع عایق حرارتی باشند زیرا جوجه ها در روزهای اول نمیتوانند دمای بدن خود را تنظیم کنند در نتیجه کوچکترین تغییرات دمایی امکان دارد آنها را از بین ببرد،

خصوصاً وقتی بدن آنها با کف سرد سالن برخورد میکنند، این اتفاق می تواند به سرعت آنها را بیمار کند و مشکلاتی از قبیل: مشکلات کلیوی، مدفوع چسبناک یا گازدار و بیماری های تنفسی را برای آنها به بار آورد.

معیار عددی برای ضخامت بستر در فصل های مختلف فرق می کند، مثلاً در فصل زمستان بین ۵ تا ۸ سانتیمتر این ضخامت درنظر گرفته شود و در فصل تابستان این ضخامت به ۳ تا ۵ سانتی متر نزول میکند.

2

  1. سلام خیلی خوب فقط چند نکته ۱پای جوجه داخل سوراخ بدام نمیفته ۲ جنس تایلها نرم یاخشک ۳طول عمر مفید چقدر است ۵قیمت هر متر مربع تایل سفید چقدراست.

    • سلام خیر چنین اتفاقی معمولا رخ نمیدهد جهت دریافت قیمت با کارشناسان ترنج تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.