خرید عمده رنگ استخری سفید

مزیت انواع رنگ استخری سفید

رنگ استخری سفید

رنگ استخری سفید از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین رنگ‌های استخری می‌باشد. یکی از زیباترین رنگ‌ها که یادآور پاکی و پاکیزگی است رنگ سفید است. نگاه کردن به این رنگ می‌تواند القا کننده‌ی حس آرامش باشد. همچنین جلوه‌ی فضای ایجاد شده بعد از رنگ آمیزی بسیار متفاوت و خاص خواهد بود.

معمولاً طراحان ترجیح می‌دهند از رنگ‌های متداول مثل رنگ آبی برای رنگ آمیزی استخرها، سونا و جکوزی استفاده کنند اما هنوز هم طراحان جسوری هستند که با انتخاب رنگ‌های متفاوت به دنبال ایجاد فضایی جذاب و چشمگیر هستند.

فروش رنگ استخری سفید معمولاً کمتر از رنگ استخری آبی است زیرا میزان متقاضیان آن کمتر است. برخی از تولید کنندگان این رنگ را تنها به صورت سفارشی تولید می‌کنند. اما همچنان این رنگ به عنوان تاثیرگذار¬ترین رنگ استخری در میان رنگ‌های دیگر دارای جایگاه ویژه‌ای است.

این رنگ در همه‌ی استخرها قابل اجرا نبوده و تنها در استخرهای رو بسته استفاده می‌شود.

علاوه بر آزار دادن انعکاس نور در فضاهای روباز، میزان سرعت عملیات فتوسنتز بالاتر می‌رود و در نتیجه رشد باکتری و جلبک در استخر بسیار سریع اتفاق می‌افتد. میزان آلودگی‌ها در این استخرها بیشتر به چشم می‌آید؛ بنابراین باید به آن‌ها بیشتر رسیدگی کرد.

از این رنگ علاوه بر رنگ آمیزی کل دیواره‌ها و کف استخرها در موارد دیگر برای خط کشی و نشانه گذاری کانال‌های استخرهای ورزشی و تفریحی استفاده می‌شود. همچنین در طراحی استخرها از این رنگ استفاده می‌گردد.

قیمت عمده رنگ استخری سفید

قیمت عمده رنگ استخری سفید
برای اطلاع از قیمت رنگ استخری بهتر است از طریق راه‌های ارتباطی با فروشگاه رنگ ترنج بهترین فروشگاه عرضه کننده رنگ استخری تماس برقرار کنید. برای خرید عمده و کارتنی رنگ سفید استخری می‌توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری به این فروشگاه مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما