خرید عمده رنگ روغنی دیوار

یکی از رنگ هایی که در نقاشی ساختمان ها به کار می رود، رنگ روغن است. رنگ روغن از رنگ های دیگر پر کاربرد تر است و در داخل ساختمان معمولا برای رنگ آمیزی دیوار های ساختمان به کار می رود. رنگ روغنی دیوار ضد آب است و قابلیت شستشو دارد و شما می تواند اگر دیوار منزلتان کثیف شد، به راحتی و بدون هیچ نگرانی از خراب شدن رنگ، دیوار ها را بشویید.

خرید عمده رنگ روغنی دیوار

فرآیند تولید انواع رنگ روغنی

فرآیند تولید انواع رنگ روغنی فرایند تولید انواع رنگ روغنی به گونه ای است که در آب حل نمی شود و به همین دلیل خاصیت ضد آب دارد و علاوه بر استفاده در دیوار ها، می توان برای رنگ آمیزی فلز ها و سطوح چوبی و نمای ساختمان از این رنگ ها استفاده کرد. همچنین از رنگ روغنی می توان به عنوان ضد خوردگی و زنگ زدگی بر روی فلزاتی مانند چارچوب درب و پنجره ها استفاده کرد. رنگ روغنی در سه نوع تولید شده است. انواع رنگ روغنی عبارت است از: رنگ روغنی براق، رنگ روغنی نیمه براق و رنگ روغنی مات. رنگ روغنی براق قابلیت نفوذ ناپذیری بالایی دارد و در مکان هایی که بیشتر شسته می شود و یا زیاد در معرض نور آفتاب هستند، استفاده می شود.

رنگ نیمه براق که از ترکیب رنگ براق و مات درست می‌شود، برای دیوار های منزل مناسب هستند زیرا زیاد براق نیستند که نور را منعکس کنند و دلیل دیگر استفاده از این رنگ برای دیوار ها این است که ایرادات دیوار و گچکاری آن را می پوشاند. رنگ روغنی مات را بیشتر در مکان هایی مانند سقف ها استفاده می کنند که زیاد با آب و نور خورشید تماس نداشته باشد زیرا این مدل از رنگ روغنی، خاصیت نفوذ ناپذیری کمتری نسبت به دو مدل دیگر آن دارد و قیمت آن هم از بقیه کمتر است. هر سه نوع از رنگ روغنی پایه حلال نفتی هستند و در آب حل نمی شوند و برای رقیق کردن آن باید از حلال های نفتی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  توزیع سراسری رنگ روغنی براق ساختمان

فروشنده رنگ روغنی دیوار

فروشنده رنگ روغنی دیوار فروشنده رنگ روغنی، عمدتا فروشگاه ها و سایت هایی هستند که به صورت اینترنتی در زمینه فروش رنگ روغنی فعالیت می کنند. شما با مراجعه به این فروشگاه های آنلاین، می توانید از قیمت رنگ مورد نظر خود مطلع شوید و با کسب اطلاعاتی در مورد آن، رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. در این سایت ها می توانید به صورت عمده هم محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید و از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.