خرید فوق العاده رنگ نما اکریلیک

رنگ نما اکریلیک چگونه ساخته می شود؟

رنگ نما اکریلیک چگونه ساخته می شود؟
رنگ نما اکریلیک به صورت کلی بر پایه آب و حلال است. بر پایه آب به دلیل اینکه به سلامتی آسیب کمتری میرساند توسط افراد امروزه بیشتر استفاده میشود. رنگ بر پایه آب به این صورت است که در فرمولاسیون رنگ آب به کار رفته و به همین دلیل بوی کمتری دارد. در صورتی که بر پایه حلال در فرمولاسیون از مشتقات نفتی استفاده شده است و بوی زیادی هم دارد.
تنها مزیت اینکه بر پایه حلال است این میباشد که نسبت به آب سریعتر خشک میشود. در مرحله اول ابتدا تمام مواد تشکیل دهنده رنگ به دقت وزن میشوند. سپس رنگدانه با حلال مناسب که آب یا مشتقات نفتی است، مخلوط میشود. ولی در حین اعمال رنگ های پایه حلال و یا تینری ملاحظه میگردد که بوی تند آن در دراز مدت برای سلامتی نقاشان و پیمانکاران ساختمانی آسیب رسان بوده و به همین دلیل رنگ نما اکریلیک طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

رنگ نما اکریلیک چگونه ساخته می شود؟
در انتهای مرحله مخلوط شدن رزین به مخلوط اضافه میشود. مرحله ی مخلوط شدن بر اساس اینکه رنگ اکریلیک تا چه اندازه نیاز به مخلوط شدن دارد، ادامه پیدا میکند. مرحله ی بعدی مرحله تعیین کیفیت است. این مرحله در آزمایشگاه صورت میگیرد و در صورت تایید کیفیت رنگ بسته بندی میشود.
فروشگاه ترنج رنگ اکریلیک را با کیفیت تولید میکند و در فروشگاه به فروش میرساند. میتوانید برای خرید رنگ نما به فروشگاه ترنج مراجعه کنید. خرید شما میتواند به صورت عمده نیز باشد. در خرید های عمده تخفیف های و صرفه اقتصادی بسیار بیشتری نصیب خریداران و بهره برداران می گردد.

بیشتر بخوانید :  رنگ اکریلیک نیمه براق هادی با سرعت خشک شدن بالا

فروشنده جدیدترین رنگ نما اکریلیک

رنگ نما اکریلیک
جدیدترین رنگ اکریلیک را از فروشگاه ترنج تهیه نمایید. همانطور که در بالا به آن اشاره شد رنگ های اکریلیک بر پایه آب دوستدار محیط زیست هستند و همچنین به دلیل بو کمتر آسیب به سلامتی انسان نمیزنند.
پیشرفت هر روزه تکنولوژی های مربوط به رنگ نما اکریلیک ، موجب محبوبیت روز افزون این نوع رنگ نما نزد مراکز پخش رنگ، فروشندگان جدیدترین رنگ های نما و سایت های اینترنتی فروش رنگ و خرید آنلاین محصولات نما شده است.

فروشنده جدیدترین رنگ نما اکریلیک این نوع رنگ ها را در دبه ها و سطل های ده کیلویی به صورت عمده عرضه می نمایند که هر یک کیلو از این رنگ های آبگریز بین ۲ تا ۴ متر مربع را پوشش دهی می نمایند.

میتوانید این رنگ های دارای کیفیت را به راحتی از فروشگاه ترنج تهیه نمایید. ما در هنگام تولید رنگ آن را از نظر کیفیت تحت آزمون های بسیاری قرار میدید و در نهایت محصول نهایی که بسته بندی میشود، کاملا تست شده میباشد. از این رو برای خرید جدیدترین رنگ اکریلیک فروشگاه ترنج را به عنوان مرکز فروش این نوع رنگ فراموش نکنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.