خرید کیلویی رنگ اپوکسی خودرو دو جزئی

خرید رنگ اپوکسی خودرو کیلویی ساخت ایران و  آلمان با قیمت نازلتری از مراکز عمده فروشی این کالا صورت می گیرد. لیست قیمت رنگ اپوکسی خودرو را می توان از سایت های اینترنتی فروش رنگ بصورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمود. تولیدی رنگ اپوکسی خودرو این کالا را با کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد.

از اواخر دهه 90 ، رنگ سفید یک خودروی لوکس، یک SUV یا حتی یک اتومبیل اسپرت برترین انتخاب بوده است. دلیل این امر چیست؟ به این دلیل است که نور باعث پراکندگی آن می شود و اشیاء را بزرگتر از آن می کند. این هم برای یک سدان کوچک جمع و جور و هم برای یک SUV بزرگ مناسب است.

خرید کیلویی رنگ خودرو ساخت آلمان

هزینه و قیمت رنگ کامل اپوکسی خودرو ایرانی

هزینه و قیمت رنگ کامل خودرو ایرانی برای مقایسه قیمت رنگ کامل اپوکسی خودرو، به راحتی می توان به شرکت های سازنده و نمایندگی های آن ها مراجعه کرده و قیمت ها را مشاهده نمود.

با مراجعه به افراد و مجموعه های زیادی که این کالا را از تولید کنندگان خریداری می کنند و خود می فروشند و در حقیقت فروشنده آن به حساب می آیند هم می توان این کالا را تهیه نمود.

همچنین با جستجویی ساده در محیط اینترنت، خیلی سریع و آسان می توان اطلاعات و قیمت های تولید کنندگان رنگ را مشاهده کرده و در نهایت اقدام به خرید کرد.

به طور متوسط، سه سطح مختلف کار با رنگ وجود دارد. می توان آنها را به جلوه های رنگی کم، میانه و سطح بالا تقسیم کرد که همه در دامنه قیمت، جلوه های رنگ و طول عمر آنها متفاوت است.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

رنگی که در بدنه خودروها استفاده می شود، رنگ اپوکسی است که مزیت ها و کاربردهای بالایی در بخش های گوناگون صنعتی دارد. انواع رنگ اپوکسی خودرو با توجه به قابلیت هایی که دارد برای رنگ کردن انواع خودروها در صنعت خودروسازی استفاده می شود.

یکی از موارد مهم در خرید رنگ های اپوکسی، قیمت آنها است که با توجه به نوع استفاده ای که دارند، از قیمت های عرضه مفاوتی نیز برخوردار می باشند. قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی خودرو جزء مواردی است که برای بسیاری از شرکت های خودروسازی اهمیت دارد. ولی قبل از بررسی قیمت عرضه این رنگ، به دلایل استفاده از رنگ اپوکسی در بدنه خودروها اشاره ای خواهیم کرد. یکی از مهمترین رنگ های صنعتی، اپوکسی است که از دهه 1980 برای پوشش بدنه خودروها در جهان استفاده می شود. ویژگی های موجود در این رنگ باعث شده تا همچنان جزء اولویت های اول تولید کنندگان خودرو برای رنگ کردن خودروها به شمار آید. از ویژگی های این نوع رنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• مقاوم در برابر تغییرات شیمیایی
• استحکام و مقاومت آن
• چسبندگی بالای این رنگ روی سطوح فلزی
• مقاومت بالای آن در برابر حرارت

فروش رنگ خودرو با بهترین قیمت روز

فروش رنگ خودرو با بهترین قیمت روز سفارش خرید اینترنتی رنگ خودرو درجه یک توسط مشتریان در سراسر کشور در حال انجام است. بسیاری از مصرف کنندگان به آسانی می توانند محصولات مورد نیاز خود را به این صورت تهیه کنند. سفارش اینترنتی رنگ خودرو درجه یک مزایای خاص خود را دارا می باشد، که مشتریان در صورت انتخاب این روش از آنها بهره‌مند می شوند. این مزایا شامل موارد زیر است:

  • آسان تر شدن خرید و فروش
  • انتخاب راحت تر نوع محصول
  • مقایسه بین قیمت ها بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • صرف زمان و هزینه کمتر

در نمایندگی آنلاین ما، انواع رنگ خودرو تناژهای مختلف به صورت فله ای و یا جزئی به مشتریان عرضه می گردد. در فروشگاه ما، به دلیل اینکه مشتریان بدون واسطه محصول را خریداری می کنند، قیمت رنگ خودرو برای آنها بسیار به صرفه تمام می شود.

هزینه نقاشی یک ماشین کاملاً ذهنی است زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می توانید با استفاده از مارک های ارزان تر رنگ تاشو اتومبیل خود را مجدداً رنگ آمیزی کنید که برای بسیاری از افراد و بسیاری از اتومبیل ها گزینه ای کاملاً مناسب است، هرچند که این کار تا زمانی ادامه نخواهد داشت. گزینه های سطح متوسط و همچنین گزینه های سطح بالا نیز وجود دارد. اما توسط افرادی با وسایل نقلیه گران تر و افرادی که تمایل به ماندگاری طولانی تری دارند انتخاب می شوند.

معیار خرید رنگ های صنعتی در بازار عرضه معمولا کیلو است که با توجه به نوع و کیفیت محصول متغیر است. در مورد قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی خودرو نیز شرایط به همین صورت است.

تعداد زیادی شرکت تولید کننده در زمینه رنگ های اپوکسی خودرو فعالیت دارند که محصولات هر کدام از آنها دارای قابلیت های مخصوص به خود بوده و از درجه کیفی متنوعی برخوردار است.

بیشتر بخوانید :  فروش مستقیم رنگ اپوکسی آبی کاربنی درجه 1

این تفاوت ها در قیمت عرضه محصول نیز تاثیرگذار است. از دیگر موارد مهم دیگر که روی قیمت کیلویی این رنگ صنعتی نقش دارد، حجم فروش محصول، نوع عرضه آن، شرکت یا برند تولید کننده و میزان تقاضای بازار به یک رنگ یا نوع خاص از محصول است. هر کدام از این موارد در حد کم یا زیاد روی قیمت هر کیلو رنگ عرضه شده تاثیرگذار است.

پخش عمده رنگ اپوکسی اتومبیل در بازار بزرگ تهران

پخش عمده رنگ اتومبیل در بازار بزرگ تهران پخش رنگ اپوکسی اتومبیل در ایران، به صورت عمده و جزئی انجام می شود. در این بازار  خرید کیلویی رنگ صورت می گیرد. بازارهای مختلفی و فروشگاه های متعددی وجود دارند که پخش کننده این محصول می باشند.

شما اگر قصد خرید عمده را دارید، می توانید به نمایندگی شرکت های سازنده و وارد کننده مراجعه کنید. این شرکت ها انواع رنگ خودرو در ایران را به فروش عمده می رسانند.

اما خرید جزئی را می شود از فروشگاه های متعددی که در سطح شهر فعالیت می کنند، انجام داد. این فروشگاه ها توزیع کننده رنگ های ایرانی و خارجی می باشند.

همانطور که گفته شد خرید رنگ های ماشین به صورت عمده برای مصارف بیشتر بسیار به صرفه تر و ارزان تر می باشد بنابراین توصیه می شود که به خرید به صورت عمده نیز فکر کنید و در برنامه کاری و آینده خود قرار دهید. رنگهای فلزی به طور موثر همانند رنگهای جامد هستند و فقط با مقدار کمی از پودر فلز اضافه می شوند. اندازه و نوع فلز اضافه شده بسته به انتخاب سازنده متفاوت است، اما معمولاً حدود 1 قسمت در 50 پودر آلومینیوم است. اگرچه تولید آن خیلی گران نیست و نباید هنگام استفاده از یک خودروی کوچک تفاوت زیادی ایجاد کند (برای مثال برای یک مربی کمی کاربردی است). بسیاری از تولید کنندگان حق بیمه حدود 250 پوند را شارژ می کنند. یا بیشتر برای ارتقاء از جامد به فلزی.

این افزایش قیمت معمولاً به نیاز چند لایه رنگ و لاک الکل کاهش می یابد. ذرات فلزی موجود در رنگ، نور حادثه ای بیشتر را نشان می دهند و رنگ اصلی را نشان می دهد و به اتومبیل شما جذابیت بیشتری می دهد تا از رنگ های جامد تا زمانی که آن را تمیز نگه دارید همچنین آسیب بسیار جزئی را از فاصله بسیار مؤثر تر از رنگ جامد پنهان می کند. با این حال، به هم پیوستن صحیح رنگ فلزی بسیار سخت تر است، و تعمیر آن در هنگام آسیب دیدگی بسیار دشوار خواهد بود حتی مغازه های مجاز بدن نیز نمی توانند یک مسابقه را تضمین کنند و از پولیش های بی تجربه خیلی راحت تر نشان می دهد.

رنگهای مروارید ذرات فلزی را با کریستالهای سرامیکی جایگزین می کنند بلکه نور را منعکس نمی کنند بلکه آن را نیز شکست می دهند، با اجازه دادن نور به داخل و کاهش سرعت آن در هنگام عبور، آن را به رنگهای مختلف تقسیم می کنند. این رنگ نه تنها یک درخشش بلکه یک رنگ عمیق است که بسته به نحوه نگاه کردن آن می تواند متفاوت باشد و جلوه‌هایی جالب ایجاد می کند که عملکرد بدنه خودرو باعث تغییر جهت می شود. در نور مستقیم خورشید، رنگ مروارید لکه های فلزی را از بین می برد. بسیاری از اتومبیل‌ها در رنگ های مروارید و سایه های فلزی مشابه ارائه می شوند یکی از اتومبیل های سیاه مروارید آنها را با مشکی فلزی در زندگی واقعی مقایسه کنید، و تفاوت واقعی در عمق و درخشش خواهید دید. برخلاف رنگ فلزی، این ذرات می توانند بسیار گرانبها باشند از همه چیز، چیزی با فرمول شیمیایی مانند NaMg3AlSi3O10F2 به نظر نمی رسد ارزان باشد و یک مروارید به پایان می رسد می تواند هزینه های قابل توجهی را بالا ببرد. حتی ارزان‌ترین قیمت های مروارید بیش از 500 پوند قیمت دارند و بیشتر آنها بسته به ماشین بین 1000 پوند و 2000 پوند هزینه می کنند. بسیاری از همان موارد گفته شده در مورد کاستی های انواع رنگ فلزات نیز در اینجا اعمال می شود دیدن این موارد خارق‌العاده است، اما واقعاً بسیار گران و وقت گیر برای ترمیم آسیب است.

اطلاعات فنی در مورد رنگ اپوکسی خودرو

اطلاعات فنی در مورد رنگ خودرو برای بدست آوردن اطلاعات لازم و کافی از تمامی انواع رنگها در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها به صورت جدا می پردازیم. رنگ جامد

تقریباً تمام اتومبیل‌ها به غیر از گرانترین آنها با رنگ پایه و محکم و بدون هزینه در دسترس هستند. رایجترین گزینه‌ها سفید، قرمز، آبی یا سیاه است و احتمال آن وجود دارد که رنگ به هزینه ماشین شما اضافه نکند، این یک رنگ جامد و غیر فلزی است.

در فرم اصلی، رنگ جامد یک کاربرد واحد از رنگ است، به دنبال آن یک کت لاک (به نام یک روکش شفاف) در بالای آن برای محافظت از رنگ در برابر تراشه‌ها، خراشها و آب و هوا استفاده می شود. در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان از رنگی به نام دو بسته استفاده می کنند، که در آن بهترین نوع رنگ با ماده سخت کننده ایزو سیانات مخلوط می شود تا نوعی لایه برقی رنگی ایجاد کند و نیاز به یک روکش جداگانه را برطرف می کند. رنگ های جامد برای یک پایان کاملاً یک دست و سایه درخشانی کار می کنند. آنها ارزان قیمت هستند و چندین مزیت نگهداری نیز دارند. تراشه های سنگی جزئی را می توان با یک قلم لمسی به همان رنگ تعمیر کرد، برای پول زیادی از فروشگاه بزرگ موتوری محلی شما در دسترس نیست. با استفاده از رنگهای بسیار کوچک، گرمای زیادی را می توانید در مغازه بدنه طبقه بندی کنید و از آنجا که رنگ دو بسته ای آن را با گرما درمان می کند، زمان زیادی نیست آن را اسپری کنید و در زیر برخی از لامپ های گرما قرار دهید و به پایان برسد. یک ساعت یا بیشتر حتی می توانید این کار را در خانه با یک کمپرسور رنگ انجام دهید، اگرچه باید مراقب باشید که غبار را استنشاق نکنید.

بیشتر بخوانید :  قیمت کارخانه ای رنگ اپوکسی کف ارزان

رنگ خودرو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مزایای اصلی رنگ خودرو ارزان

رنگهای مینای اکریلیک ماندگاری بیشتری دارند، زیرا هنگام خشک شدن، یک پوسته سخت تشکیل می شود. وقتی این رنگ توسط یک حرفه ای استفاده می شود، در واقع رنگ روی خودرو پخته می شود. دو نسخه از رنگ مینا وجود دارد. یکی از آن‌ها که به یک پوشش دو مرحله ای روشن نیاز دارد به نام یک سیستم دو مرحله ای و دیگری که نیست، سیستم تک مرحله ای است.

جدیدترین رنگهای اکریلیک، رنگهای پلی اورتان آکریلیک هستند. اینها مانند رنگهای مینا و لاک عمل می کنند زیرا به راحتی مانند لاک کاربرد دارند و مانند مینای دندان ماندگار هستند. می توانید به تنهایی یا در یک سیستم چند مرحله ای از این نوع رنگ‌ها استفاده کنید. بیشترین توصیه شده یک سیستم دو مرحله ای است که از رنگ و روکش شفاف استفاده می کند. با این حال، از آنجا که آنها ارزان و به سرعت استفاده می شوند، بسیاری از رنگهای جامد با بررسی دقیق “پوست نارنجی” به پایان می رسند و از آنجا که تمایل دارند محدود به سایه های سفید، قرمز، آبی و سیاه باشند. دیدن فرمهای مات معمول نیست، اما برخی از وسایل نقلیه در انواع رنگ های مات، معمولاً خاکستری یا سیاه موجود است. گاهی اوقات مانند یک ساتن یا ابریشم انعکاس پذیر تر از مات واقعی است.

انواع رنگ خودرو و ویژگی های هر کدام

انواع رنگ خودرو و ویژگی های هر کدام شما نام آن رنگها را نمی دانید، اما آنها را در همه جا مشاهده می کنید: سایه های بی شماری از قرمز، بلوز، خاکستری، برنزه، سفیده، سفیده، زغال چوب، سیاه، طلا و نقره. اتومبیل‌ها در همه جا وجود دارند، و رنگ‌هایی که در اطراف آنها به هم می ریزند پوسته های متمایز خود نیز هستند. رنگ یکی از مهمترین بخش های طراحی قطعات خودرو است کار رنگ مناسب می تواند به معنای تفاوت بین لوکس بودن و تجهیزات ورزشی باشد ، می تواند مادربزرگ را به یک دستگاه رویایی نوجوان تبدیل کند و برای همیشه خودرو را از وسیله نقلیه ای که استفاده می کنید تغییر دهید. همه به یاد می آورند که یک اتومبیل با رنگ خاص رنگ پلی اتیان سبز، مروارید سبز شبدر، دیپ مارون 347شاید بیش از هر جنبه دیگری از سوار سابق محبوب باشد. بنابراین اکنون که دلیل رنگهای محبوب اتومبیل را اکنون می دانیم، می خواستیم بدانیم که چرا ممکن است روند همیشه با وقایع جاری مانند رکود یا افسردگی گره خورده باشد.

در واقع همانطور که معلوم می شود، در اواخر این دوره چندین رنگ زیبا و جالب اتومبیل وجود داشته است. استفاده از رنگ از زمان گذشته یک روش پیچیده و گران بود و زمان خشک شدن چندین هفته طول می کشید. این رنگ لوکس بود که کارهایی درخشان برای رنگ فراهم می کرد، اما رنگ‌ها نمی توانستند به موقع تحمل کنند و در نهایت به رنگ زرد در می آمدند و هر وقت رنگی از بین می رود یا زرد می شود، مجبور به رنگ آمیزی مجدد می شد که باعث گران شدن آن می شود.

همه چیز درباره رنگ اپوکسی خودرو

انتخاب رنگ اتومبیل شما رانندگی می تواند به شدت بینش در مورد ترجیحات و شخصیت شما باشد. تنظیمات رنگ در طول زمان متفاوت است و ممکن است بر اساس منطقه یا نوع وسیله نقلیه تغییر کند. شخصیت خودرو به همان اندازه شخصیت خریدار بسیار حیاتی است. طراحی، سبک و برند خودرو می تواند بر انتخاب رنگ تأثیر بگذارد. شاید کسی بداند که رنگهای تیره نسبت به رنگهای روشن تر گرما بیشتری جذب می کنند. بنابراین، اگر در یک کشور گرمسیری زندگی می کنید ، رنگهای روشن تر نسبت به رنگهای تیره برای شما راحت تر خواهد بود. برخی از کارشناسان مراقبت از اتومبیل آزمایشی را انجام دادند که نتایج فوق‌العاده ای را نشان داد.

از اواخر دهه 90، رنگ سفید یک خودروی لوکس، سدان، یک SUV یا حتی یک اتومبیل اسپرت برترین انتخاب بوده است. دلیل این امر چیست؟ به این دلیل است که نور باعث پراکندگی نور می شود و اشیاء را بزرگتر از آن می کند. این هم برای یک سدان کوچک جمع و جور و هم برای یک SUV بزرگ مناسب است.

علاوه بر این، رنگ سفید چهره ای تازه به جهان می بخشد و نمایی مدرن و براق را نشان می دهد. داشتن ماشین سفید به معنای ارائه چهره ای جوان و تازه و مدرن به دنیای خارج است. به نظر می رسد ارزش فروش مجدد خودروهای سفید این روزها رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ اپوکسی نمای ساختمان

طبق آمار، رنگ سفید بیشترین رنگ اتومبیل را نشان می دهد، رنگ سیاه مقام دوم را کسب می کند و سپس نقره و خاکستری در این مسابقه قرار می گیرند.

راهنمای کامل خرید رنگ خودرو

راهنمای کامل خرید رنگ خودرو هنگام انتخاب رنگ باید به این فکر کنید که خریدرنگ اکریلیک و یا خرید رنگ روغنی و یا خرید رنگ پلی اورتان  کدام یک برای اتومبیل شما و همچنین بهترین رنگ مناسب است. همه رنگ‌ها روی هر اتومبیل کار نمی کنند. اکثر تولیدکنندگان خودرو مبلغ زیادی را صرف تعیین بهترین رنگ برای هر مدل می کنند. سیستم های مختلف مرحله ای که شما انتخاب می کنید نیز روی آن تأثیر می گذارد.

به آنچه می خواهید رنگ رنگ شما برسد، فکر کنید. آیا باید سعی کرد خطوط بدن را پنهان کند یا ویژگی های خاص را برجسته کند؟ آیا می خواهید این رنگ به کوچکتر شدن خودرو کمک کند؟ هرگز رنگ را از یک کتاب تراشه انتخاب نکنید، زیرا این‌ها رنگ نیست بلکه جوهر هستند و با رنگ مورد نظر تطابق نزدیکی نخواهند داشت. می توانید رنگ ماشین مورد نظر خود را پیدا کنید و از کد رنگ درخواست کنید. سپس ببینید که آیا انواع یا جایگزین های این رنگ وجود دارد یا خیر. رنگ می تواند بسیار متفاوت باشد و حتی می توانید بر اساس دسته بندی سایه های مختلفی پیدا کنید. اگر مایل به استفاده از رنگ اتومبیل آکریلیک برای رنگ آمیزی وسیله نقلیه خود هستید ، چند تکنیک را در نظر داشته باشید که می تواند به شما در رسیدن به نتایج نهایی خوب کمک کند. رنگهای مینا اکریلیک سریع خشک می شوند. اگر آنها را با سخت کننده های مینا اکریلیک اورتان مخلوط کنید، براقیت و دوام رنگ افزایش می یابد. با این حال، در مقایسه با رنگهای مینا رنگهای اورتان آکریلیک ماندگارتر هستند. برای بدست آوردن مناسب، رنگهای اورتان باید با یک کاهنده یورتان و یک فعال کننده اورتان مخلوط شوند. هنگامی که نوبت به رنگ لاک های اکریلیک می رسد، آنها فرمول‌هایی در حال خشک شدن سریع هستند که یک براق براق را فراهم می کنند. این رنگ‌ها در برابر تراشیدن و محو شدن نیز مقاوم هستند. به عنوان یک دستورالعمل کلی، آنها باید با یک لاک لاک کننده مخلوط شوند تا سمپاشی راحت تر شود. اگرچه ممکن است هرکدام از این رنگها را برای کار با آن انتخاب کنید، حتماً از وسایل محافظ مناسب استفاده کنید تا خود را از سمیت محافظت کنید. همچنین برای به دست آوردن نتایج حرفه ای تکنیک های ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

بهترین راهکار برای فروش حد اکثری رنگ اپوکسی خودرو

حتما محصول را بشناسید و خود را به خوبی معرفی کنید. فروشنده ای باشید که چیزی را از آنجا خریداری کرده‌اید. بیشتر از حرف زدن گوش کنید.

فروشندگان بد نمی توانند بدانند که محصولاتشان چقدر شگفت آور است  آنها در مورد آن ادامه می دهند اما فروشندگان خوب به آنچه مشتری‌هایشان می گویند گوش می دهند. آنها از ابتدا به نیازهای مشتری توجه می کنند و به همین ترتیب در حال حاضر ارائه می دهند. بفهمید که طرف مقابل چه انگیزه ای دارد.

چرا مردم باید به آنچه شما می فروشید اهمیت دهند؟ چگونه محصول یا خدمات شما برای آنها ارزش دارد؟ به آنچه مشتری احتمالی شما را درباره رنگ راهنمایی می کند توجه کنید که در وهله اول وظیفه خود را انجام دهد.

فقط به این دلیل که می خواهید با دانش بیشتری به نظر برسید، پیچ و خم خود را پیچیده نکنید. نشانه دانش واقعی در هر چیزی این است که چقدر خوب می توانید برای یک فرد متوسط ​​توضیح دهید.

مهمترین موفقیت در فروش این است که درباره رنگ که قصد فروش آن را دارید فکر کنید. رویکرد خود را در مورد نیازهای خود بکار بگیرید و به این فکر کنید که بعد از فروش چه احساسی دارند.

خرید رنگ خودرو ارزان قیمت

خرید رنگ خودرو ارزان قیمت در حالی که بسیاری از آمریکایی ها تحت تأثیر کندی اقتصادی طی 5 سال گذشته قرار دارند، وسوسه استفاده از رنگ ارزان قیمت خودرو در پروژه های مرمت و ترمیم بیشتر از همیشه است. رنگ های موجود در گالن 40 دلار کم است که دارای برچسب و  یا برای مصارف اتومبیل به بازار عرضه می شود در حالی که رنگ های معمولی اتومبیل مورد استفاده در تعمیرگاه ها به طور متوسط 350-400 دلار در هر گالن فقط به تنهایی، شامل پرایمر‌ها، و ویژگی رنگ خودرو نیست. آیا با چنین تفاوت قابل توجهی در قیمت، می توان اعتماد داشت که رنگهای ارزان قیمت خودرو به شما می دهند یک پایان قابل قبول به شما می دهند؟ پاسخ هایی مانند “شما آنچه را می پردازید پرداخت می کنید پاسخ های متداول برای این سوال هستند. با این حال، پس از چندین دهه تجربه به عنوان خودی در بازار رنگ خودرو، ما ترجیح می دهیم به این سؤال پاسخ دهیم کارهای خانه خود را انجام دهید و می توانید صدها یا هزاران نفر پس انداز کنید و آنچه را لازم دارید بدست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.