خصوصیات کفپوش سالن چند منظوره کمپارس

کفپوش سالن چند منظوره کمپارس برند معتبر کفپوش های ورزشی

 

 

کفپوش سالن چند منظوره کمپارس با خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و خریداران آن هر روز بیشتر می شوند. این کفپوش ها قابلیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بالایی دارند و در ابعاد مناسب و کارآمدی تولید می شوند که اندازه و طول و عرض آن ها قابل تغییر نیز هست.
کفپوش های کمپارس در رنگ های مختلف تولید می شوند که رنگ و طرح آن ها ثابت است و دچار تغییرات نمی شوند. در مقابل سایش دوام بالایی دارند و در برابر رطوبت، حرارت و اشتعال مشکلی برای کفپوش ها به وجود نمی آید.
نصب آن ها به گونه ای انجام می شود که در انتها درز و فاصله ای بین ردیف های کفپوش وجود نخواهد داشت و نتیجه کار کاملا یکپارچه و یکدست خواهد بود.

کفپوش سالن چند منظوره کمپارس برند معتبر کفپوش های ورزشی

 

کفپوش سالن چند منظوره کمپارس و خرید آن

کفپوش سالن چند منظوره کمپارس و خرید آن

این روزها برند کمپارس بعنوان برند مطرح شده و شناخته شده در دنیا در صنعت پلیمر مفتخر است که یکی از محصولات پرکاربردش  در بیش از ۷۰ درصد سالنهای ورزشی کشور و پروژه های زیاد برون مرزی با افتخار  اجرا گردیده است  و با توان و تخصص کارشناسان فنی مورد اعتماد بسیاری از سازندگان و کارفرمایان قرار گرفته است. و با توان بالایی که در این مجموعه به وجود آمده است که حاصل تجربه سالهای زیاد فعالیت مفید می باشد به عنوان اولین گزینه در سالن های فوتسال و سالن های چند منظوره در کلیه مناقصات مطرح می باشد
کفپوش سالن چند منظوره کمپارس که از با کیفیت ترین برند ها می باشد در بسیاری از مراکز فروش قابل دسترس هستند، فروشگاه ها و مراکز فروش تجهیزات ورزشی عرضه عمده هم دارند که با قیمت مناسب تر می توان آن ها را خریداری کرد.
برای خرید این کفپوش ها سایت های معتبری هم وجود دارند که با مراجعه به این سایت ها می توان کفپوش مناسب را بر اساس توضیحات سایت انتخاب و خریداری نمود.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با فروش عمده تولیدکنندگان کفپوش سالن ایروبیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.