رنگ اکریلیک نیمه براق هادی با سرعت خشک شدن بالا

رنگ اکریلیک که در آغاز در صنعت اتومبیل سازی به کار برده می شد، یک نوع رنگ شیمیایی با ویژگی تلالو و ماندگاری زیاد است و اخیرا در رنگ آمیزی بیرون و داخل ساختمان نیز به کار می رود.رنگهای آکرولیک به دو نوع با پایه حلال آب و پایه حلال تینر تقسیم بندی می شوند.این رنگ ها فیلمی محکم و صدمه ناپذیر می سازند و سریع هم خشک می شوند.رنگهای اکریلیک گوناگونی فراوانی دارند و به دلیل این که غلظت بالا دارند و سریع خشک می گردند، برای ساخت بافت، مناسب هستند.
.این رنگ ها انعطاف زیادی دارند به همین علت برروی کلیه متریال های مختلف چوبی کاغذی چرمی و فلزی قابل اعمال می باشند.
از رنگ های اکریلیک بر پایه آب ،به دلیل استفاده نکردن از حلال های آلی و مواد زیان آور ،زیاد شده است و در حال جایگزین شدن با رنگ های روغنی مرسوم در بازار است.
رنگهایی که عموما برای خط کشی خیابانها و بلوار ها به کار می رود نیز از رنگهای اکریلیکی پایه تینر می باشد.این رنگ های اکریلیکی به سه نوع مات ، نیمه براق و براق ساخته می شوند که نوع مات در برابر آفتاب و در برابر شستشو به خوبی انواع دیگر نمی باشد.
شرکت تولید کننده رنگ هادی یکی از شرکت های قدرتمند در تولید انواع رنگ های ساختمانی از جمله رنگ اکریلیک محصول با کیفیت رنگ اکریلیک نیمه براق را به بازار عرضه نموده است که طرفداران زیادی در بین نقاشان و مصرف کنندگان دارد.


رنگ اکریلیک نیمه براق هادی چیست؟


رنگ اکریلیک نیمه براق هادی یکی از انواع رنگ های شیمیایی می باشد که دارای دو نوع حلال آب و نفتی می باشد. این رنگ کار برد های فراوانی در حوزه های مختلف دارد. رنگ آکریلیک علاوه بر تنوع بالای رنگ نسبت به رنگ روغن به سه دسته خشک، رنگ آکریلیک نیمه براق هادی و براق تقسیم می‌‌شود. در میان این سه نوع ازرنگ های آکریلیک نوع براق قابل شستشو می باشد. رنگ آکریلیک کاملا سطح مورد نظر که از جنس های مختلفی است را می پوشاند. در زمان طولانی رنگ آکریلیک نیمه براق هادی کم رنگ نمی شود. یکی از ویژگی های مهم و خوبی این رنگ خشک شدن سریع آن است. رنگ آکریلیک سازگار با محیط زیست است. این نوع رنگ ها پایه پلیمری دارند و طول عمر نیمه برق و براق از نوع اکریلیک خشک بسیار بالاتر است. استفاده از این نوع رنگ به شدت افزایش یافته است و اگر در زمان قدیم بیشتر در در رنگ خودرو استفاده می شد در حال حاضر در قسمت های مختلف ساختمان کاربرد دارد و به همین دلیل فروش آن به شدت افزایش یافته است و بیشتر به صورت عمده خرید و فروش می شود.

عمده فروشی رنگ آکریلیک نیمه براق هادی

عمده فروشی رنگ آکریلیک نیمه براق هادی
استفاده از آکریلیک نیمه براق بسیار زیادتر از گذشته شده و دلیل آن کاربرد فراوانش در محیط های مختلف می باشد. نمایندگی های فروش، این محصول را برای خرید عمده با قیمت پایین تر عرضه می کند و در واقع با حذف واسطه ها برای افرادی که خرید با حجم بالا دارند قیمت های مناسب تری را عرضه می کنند. فروشگاه هایی نیز برای صاحبان برخی مشاغل که خرید مداوم رنگ ها مانند آکریلیک را دارند به قیمت درب کارخانه و یا عمده به رنگ ها را به فروش می رسانند.

بیشتر بخوانید :  خریدار بهترین مارک رنگ روغنی ساختمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.