رنگ ساختمانی لتو

شرکت رنگ ساختمانی لتو

شرکت رنگ ساختمانی لتو ، بیش از یک دهه در زمینه تولید  انواع رنگ های امولسیونی، رنگ تمام پلاستیک، رنگ نیم پلاستیک مات LUXE، رنگ نیم پلاستیک مات MAX، رنگ های اکریلیک، رنگ اکریلیک براق و رنگ اکریلیک نیمه براق فعالیت دارد.

رنگ ساختمانی تولید شده در این شرکت، از ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تولید این رنگ ها؛ کاملا بر اساس استاندارد های بین المللی صورت گرفته است. در ادامه در خصوص ویژگی ها و نحوه کاربرد چند مورد از تولیدات شرکت لتو توضیح خواهیم داد.

رنگ ساختمانی اکریلیک براق و نیمه براق لتو

خرید ارزان رنگ اکریلیک

ین رنگ از رزین های اکریلیک بسیار مرغوب تولید شده است و برای رقیق کردن آن می توان از آب استفاده کرد. کلیه سطوح گچی، سیمانی، آجری و چوبی موجود در داخل و خارج ساختمان را می توان با آن رنگ آمیز کرد. این رنگ فاقد بوی نامطبوع است و به سرعت خشک می شود.

از دیگر ویژگی ها مهم این رنگ، می توان به مقاومت در برابر اشعه یو وی، نور خورشید، عدم جذب گرد و غبار و سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد.

برای استفاده از رنگ ساختمانی اکریلیک براق و نیمه براق، باید در ابتدا سطح مورد نظر را بشویید و هر گونه گرد و غبار را از سطح مورد نظر پاک کنید.

بیشتر بخوانید :  ردپای فناوری نانو در رنگ ضد رطوبت نانو

هر گونه آلودگی، گرد و غبار، چربی و رنگ های قدیمی روی سطح باید کاملا پاک شود.

سطوح سیمانی را می توانید با واترجت پاک کنید.

بعد از شستشو با آب مطمئن شوید که سطح مورد نظر کاملا خشک شده است و سپس اقدام به رنگ آمیزی کنید. چنانچه سطح مورد نظر صاف نیست؛ می توانید با استفاده از سیلر اکریلیک سطح را صاف کنید و رنگ اکریلیک براق را با میزان مناسبی از آب مخلوط کنید و سطح را رنگ آمیزی کنید.

چنانچه می خواهید از قلمو برای رنگ آمیزی استفاده کنید، باید از نسبت آب اضافه شده به رنگ 20-15 درصد، با غلطک 15-10 درصد و پیستوله 25-20 درصد استفاده کنید. در نهایت کلیه ابزارها و وسایل را با آب گرم و صابون بشویید.

رنگ ساختمانی نیم پلاستیک مات لتو لوکس و مکس

فروش ویژه رنگ ساختمانی لتو

رنگ ساختمانی نیم پلاستیک مات لتو، با استفاده از کوپلیمر وینیل استات تولید شده است.

می توان کلیه سطوح سنگی و آجری را با استفاده از این رنگ، رنگ آمیزی کرد. از جمله مزایای استفاده از این رنگ پوشش دهی مناسب، عدم جذب گرد و غبار، قلم خوری مناسب، سهولت اجرا، عدم پخش شدن بوی نامطبوع بعد از رنگ آمیزی و سازگاری با محیط زیست از جمله مزایای این رنگ ساختمانی می باشد.

برای استفاده از این رنگ ها، باید ابتدا کلیه درزها و شکافهای موجود روی سطح را گچ و بتونه پر و با سنباده صاف کرد.

چنانچه رنگ قبلی روی سطح پوسته پوسته شده است، آن را جدا و سطح را صاف کرد.

بیشتر بخوانید :  اطلاع از جدید ترین لیست قیمت رنگ هادی

کلیه آلودگی ها شامل گرد و غبار و چربی را از سطح پاک کرد.

رنگ را با نسبت مناسبی از آب مخلوط کرد. میزان اختلاط آب با رنگ بر اساس درصد وزنی  با قلمو 30-25 درصد، با غلطک 10-5 درصد و با پیستوله 40-35 درصد است. بعد از اتمام کار دست ها و ابزار آلات را با آب گرم و صابون بشویید.

تهیه رنگ ساختمانی لتو

برای خرید انواع رنگ ساختمانی لتو؛ می توانید سفارش خود را در سایت ترنج ثبت کنید و محصولات اصل و با کیفیت لتو را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.