سازنده بهترین رنگ نما شیروانی

بررسی کیفیت رنگ نما شیروانی

بررسی کیفیت رنگ نما شیروانی

در بررسی کیفیت رنگ نما شیروانی باید به مسائل مهمی از قبیل آب و هوای منطقه ای و نوع سیستم های رنگ آمیزی مورد استفاده بومی و یا غیر محلی امکان پذیر در منطقه دقت نمود. هر کدام از این آیتم ها در تعیین درجه کیفیت رنگ نما شیروانی برای ساکنان تاثیر جدی و دراز مدت و پر دامنه ای حتی به فضاهای داخلی و سقف داخلی ساختمان و فضای زیرسیروانی خواهد داشت.

رنگ نما، به عنوان پوششی مقاوم و مستحکم در برابر عوامل جوی مخرب مانند بارش باران، رطوبت و برف، باعث زیبایی و لوکس دیده شدن نمای سازه های مسکونی می شود و از پوسیدگی و فرسودگی اسکلت ساختمانی جلوگیری به عمل می آورد.

در نواحی مرطوب کشور، از جمله نواحی شمال که تغییرات جوی ناپایدار و میزان بارندگی بسیار بالاست، شیروانی کردن سازه های ساختمانی یکی از حیاتی ترین موضوعات ساخت، جهت عایق بندی و جلوگیری از ورود آب به داخل ساختمان می باشد.
بهترین رنگ نما شیروانی، به عنوان یکی از محصولات رنگی با کیفیت شرکت ترنج، در حالات و کیفیت های متنوعی به صورت فروش عمده و با قیمت نازل و مناسب با ثبات بالا ارائه می گردد.

مزایای رنگ نما شیروانی

مزایای رنگ نما شیروانی

در ادامه لیستی از مزایای رنگ نما شیروانی به خدمتتان معرفی می گردد که دارای طیف گسترده ای از رنگ های با تکنولوژی نانو، رنگ های آلکیدی و رنگ های دوجزئی اپوکسی و پلی اورتان می باشد.
۱٫ ممانعت از پوسیدگی و فرسودگی سازه های مسکونی در آب و هوای مرطوب و با میزان بارندگی بالا
۲٫ مقاوم در برابر آب، رطوبت، مه و یخبندان
۳٫ تولید شده با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مناسب
۴٫ دارای چسبندگی بسیار بالا روی سطوح نمای ساختمانی
۵٫ دارای قیمت فروش عمده مناسب با ثبات بالا توسط شرکت ترنج
۶٫ دارای انعطاف پذیری و مقاومت مکانیکی بالا در برابر سایش، خراش و ضربه
۷٫ مناسب برای سازه های شیروانی مناطق شمالی با بارندگی بالا و نواحی مرطوب

بیشتر بخوانید :  کارخانه رنگ اپوکسی باژاک با کیفیت

مشاوره فروش رنگ نما شیروانی

شماتیکی از سازه های طرح شیروانی حاوی پوشش رنگ نما شیروانی

برای انتخاب نوع رنگ و در واقع انتخاب نوع سیستم رنگ آمیزی نما شیروانی نیاز به انجام فرایند مشاوره با کارشناسان فنی آشنا به مصالح و سیستم های اجرایی سقف های شیروانی می باشد .

همزمان کارشناس مورد نظر می بایستی اطلاعات کاملی درباره انواع سیستم های ضد زنگ آلکیدی و ضد زنگ اپوکسی و رنگ های دوجزئی پلی اورتان و یا رنگ های روغنی و آلکیدی براق داشته باشد؛ تا بتواند بیشترین کمک فنی و اقتصادی را به کارفرمایان و سازندگان و در نهایت به بهره برداران نماید.

فروش رنگ نما شیروانی، بایستی بر اساس کیفیت و ماندگاری بالا و همچنین، قیمت مناسب فروش صورت گیرد. امروزه،محصولات شرکت ترنج با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و با استفاده از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی های تولید ساخته شده و به مرحله تولید می رسند و با همتای خود از شرکت های خارجی رقابت شدیدی دارند.
بنابرای با خرید عمده رنگ نما شیروانی از این شرکت، می توان بعلاوه قیمت مناسب، از محصولی با کیفیت و دارای ماندگاری و پایداری بالا بهره مند شد.

 

1

  1. سلام بر همه دوستان و اساتید فن و دانش
    نهایتا با مطالعه این مطالب در یک سر جمعی کلی برای شهرهای گیلان و بر روی شیروانی گالوانیزه اسیب دیده طی چه مراحلی و کدام رنگ ها رو بکار ببریم لطفا دستورالعمل اجرایی و نوع رنگ و برند و کارخانه مربوطه را معرفی بفرمایید بسیار ممنون هستیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما