شرکت پخش رنگ استخری سیلیکونی

نکات طلایی رنگ استخری سیلیکونی

نکات طلایی رنگ استخری سیلیکونی
برای نقاشی استخرها باید از رنگی مخصوص استفاده شود که مقاومت کافی را در برابر برخورد آب به شکل مداوم داشته باشد. در واقع این رنگ‌ها، رنگ‌هایی مخصوص هستند که فرمولاسیون و ترکیب ویژه رنگ کردن استخرها می‌باشد و می‌توانند

لایه‌ای کاملا مقاوم در برابر شرایط حساس را برای این سطوح خلق کنند. رنگ‌هایی که برای این موارد استفاده شده و با نام رنگ سیلیکونی شناخته می‌شوند،

نکات طلایی رنگ استخری سیلیکونی

در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که رنگ استخری سیلیکونی، از جمله بهترین نوع این رنگ‌ها به شمار می‌آید. رنگ استخری سیلیکونی با مقاومت بالای خود و با نفوذ به لایه‌های آسیب دیده سطوح داخلی استخرها، علاوه بر آب بندی استخر، سطوحی بسیار مقاوم در برابر تغییرات شرایط اقلیم و آب و هوا را برای آن به وجود آورده و هر گونه شکاف یا ترک موجود روی این سطوح را به طور کلی می‌پوشاند. رنگ استخری سیلیکونی مقاومت و قدرتی بسیار عالی و بالا در پوشش دهی سطوح داشته و در برابر تغییرات دما و همچنین در مجاورت با آب و رطوبت بیش از حد، بسیار مقاوم عمل می‌کند.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین رنگ استخری، محافظت از سطوح داخل استخر برای در برابر نفوذ ذرات و مواد باکتریال و همچنین ایجاد سطوحی با مقاومت بالا در برابر ایجاد جلبک و لجن می‌باشد؛ لذا می‌توان از رنگ‌های سیلیکونی به عنوان یکی از بهترین رنگ‌های استخری یاد کرد.

رنگ‌های سیلیکونی کیفیتی بسیار بالا دارند و با نقاشی استخرها با استفاده از این نوع رنگ، می‌توان لایه‌ای مقاوم‌ برای مدت زمانی بسیار طولانی را به وجود آورد. رنگ‌های سیلیکونی بهترین نوع رنگ‌ها برای چنین سطوحی هستند که به طور مداوم در مجاورت با آب و رطوبت بالا قرار دارند.

بیشتر بخوانید :  بازرگانی انواع رنگ استخری نانو تهران

فروش انواع رنگ استخری سیلیکونی

فروش انواع رنگ استخری سیلیکونی
با توجه به افزایش عرضه محصولات بی‌کیفیت و رنگ‌های استخری نامرغوب در بازار توسط فروشندگان سودجو که تنها به دنبال منافع خود هستند، شرایط برای تهیه رنگ‌های استخری با کیفیت و درجه یک سخت‌تر شده است.

به همین دلیل لازم است که برای تهیه این رنگ‌ها، به سراغ فروشندگان و مراکز معتبر بروید و از خرید هر محصولی خودداری کنید. شرکت رنگ ترنج، از معتبرترین مراکز تولید و عرضه کننده رنگ استخری در ایران است،

که انواع رنگ‌های استخری سیلیکونی، پایه آب، پلیمری و… را با کیفیتی تضمین شده و قیمتی بسیار عالی و مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.