صادرکننده بهترین کفپوش پارکینگ پلی اورتان

در یک قرن اخیر به دلیل افزایش جمعیت و بالارفتن میزان خواسته های مردم و پیشرفته  هر روزه تکنولوژی ساخت و تولید خودروها زیاد شده و مسلما این خودروها نیازمند مکان یا جایی برای پارک کردن هستند.کفپوش پارکینگ پلی اورتان مناسب برای پارکینگ های فروشگاه و پاساژهای خرید و ساختمان های تجاری و … است.
در ادامه به نوع و ویژگی و قیمت این کفپوش ها می پردازیم.صادرکننده بهترین کفپوش پارکینگ پلی اورتان

دلیل استفاده از کفپوش پلی اورتان در پارکینگ

دلیل استفاده از کفپوش پلی اورتان در پارکینگ
در بسیاری از پارکینگ ها از سنگ و یا سیمان و بتن استفاده می شود که به دلیل سنگین بودن ماشین ها بعد از گذشت مدتی آسیب و یا می شکند و سطح پارکینگ یکدست و مقاوم نیست و استفاده از کفپوش پلی اورتان این مشکلات را به طور کامل حل می‌کنند این کفپوش ها سطح پارکینگ را کاملاً یکدست و یکپارچه می سازند و بعد از مدتی آسیب نمی بیند و مقاومت این محصول از مزیت های اصلی آن است.

از دیگر مزیت های این محصول تمیزی و آسانی آن است مسلماً لاستیک ماشین ها را از خود باقی می گذارند و اگر پارکینگ از سنگ باشد تمیز سازی آن مشکل است ولی محصول پلی اورتان به راحتی تنها با کمک آب تمیز می شود و نیاز به این شوینده ای ندارد.

برای پارکینگ هایی که از متراژ بالایی برخوردارند و فضای زیادی را تحت پوشش قرار داده اند خط کشی جای پارک مسئله مهم و قابل اهمیت به شمار می رود.

بیشتر بخوانید :  قیمت کفپوش پلی یورتان یزد درجه یک

خط کشی باعث جلوگیری از تصادف و شلوغی می‌شود اگر پارکینگ خط کشی شده باشد راننده به آسانی ماشین را پارک می کند و باعث به هم ریختگی و هرج و مرج نمی شود.

همانطور که در قبل گفته شد بتن و سنگ به دلیل سنگینی ماشین ها دچار شکستگی و تُنُک می‌شود و نمی‌توان آنها را همانطور رها کرد پس باید به فکر ترمیم آنها افتاد و پیدا کردن سنگی همانند قبلی بسیار دشوار می شود.

امااین مسئله در مورد کفپوش پلی اورتان صدق نمی کند چون که این محصول مقاوم و قابل نفوذ است و بعد از مدتی قابل ترمیم است قیمت کفپوش پلی اورتان مسلمان هستند و تومان ارزان تر و به صرفه تر است.

ارزانترین قیمت کفپوش پارکینگ پلی اورتان

ارزانترین قیمت کفپوش پارکینگ پلی اورتان
قیمت کفپوش های پلی اورتان به نوع و حجم و کیفیت آن بستگی دارد اگر در ساخت این محصول از مواد درجه یک و اورجینال استفاده شده باشد این محصول هم مقاوم تر خواهد بود و هم دیگر مصرف کننده نگران ترمیم دوباره آن نیست و ارزانترین کفپوش پلی اورتان تفاوتی با گران‌ترین آن دارد و ۱۰۰ درصد کیفیت کفپوش گران خیلی بالاتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.