صادر کننده رنگ استخری کرومات اصل

اطلاعات فنی رنگ استخری کرومات

اطلاعات فنی رنگ استخری کرومات
رنگ استخری کرومات از دیگر رنگ‌های استخری است که کاربرد زیادی دارد. این رنگ بر پایه رزین اکریلیک ترموپلاست است.

این نوع رنگ به دلیل فرمولاسیونی که دارد به عنوان رنگ‌های عایقی شناخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد و گزینه خوبی برای جلوگیری از بد بو شدن آب است.

از این رنگ در بازار رنگ استخری برای یکدست کردن سطح و پرکردن ترک‌های استخر استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این رنگ می‌توان به مقاومت بالا، چسبندگی خوب، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت حلال‌های قلیایی و شیمیایی اشاره کرد.

رنگ‌های استخری کرومات بسیار قیمت مناسبی دارند و به عنوان یکی از رنگ‌های اقتصادی شمرده می‌شوند

حتی امکان نگهداری از این رنگ برای مدت طولانی نیز وجود دارد، پس اگر رنگ شما اضافه آمد نگران خراب شدن آن در انبار نباشید. نکته مهمی که باید درباره این رنگ‌ها بدانید مخصوص بدون هر رنگ کرومات برای یک نوع استخر و عایق کردن است.

تولید عمده رنگ استخری کرومات

رنگ استخری کرومات
همانطور که گفتیم رنگ استخری کرومات، جز رنگ‌های اقتصادی است به همین دلیل خریداران بسیاری نیز دارد. همچنین به دلیل اینکه هر رنگ کرومات مخصوص یک نوع استخر با مصالح مختلف است،

فروشگاه‌های رنگ باید از این مدل به تعداد بالا و عمده خریداری کنند تا با مشکل کمبود رنگ در انبار مواجه نشوند.

این رنگ برای نگه‌داری به مدت طولانی نیز مشکلی ندارد. برای خرید رنگ استخری اصل با بهترین قیمت به صورت عمده، مجموعه رنگ‌سازی ترنج می‌تواند گزینه قابل قبولی باشد.

این مجموعه با سال‌ها تلاش در زمینه تولید و فروش انواع رنگ‌ها توانسته جایگاه مناسبی در این صنف پیدا کند.

بیشتر بخوانید :  خریدار ضد زنگ اپوکسی دو جزئی روناس

در نتیجه گزینه اول مراکز عرضه رنگ، کارخانه رنگ ترنج است. برای خرید رنگ‌های مورد نیاز مجموعه خود کافی است سفارش خود را به صورت اینترنتی در سایت این مجموعه ثبت کنید یا با مسئولین و کارشناسان فروش این گروه تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.