صادر کننده رنگ نمای ساختمان نانو

رنگ نمای ساختمان نانو چگونه تولید می شود؟


رنگ نمای ساختمان نانو چگونه تولید می شود؟

ترکیبات آلی خاص از جمله رزین های پلیمری اکریلیک در مقیاس نانومتری خالص سازی شده و با مواد دیگری چون زینک و فسفات به هم آغشته می شوند

و با استفاده از بروزترین پروسه های تولید، رنگ نمای ساختمان نانو مرغوب ساخته می شود. رنگ های نمای نانو شرکت ترنج به دلیل برخورداری از رنگدانه های بسیار ریز و خود تمیز شونده باعث زیبایی فوق العاده نمای بیرونی و درونی ساختمان شده

و نیازی به شستشو و تمیزکاری ندارند. این نوع رنگ نما سرشار از خواص مقاومتی بوده و با قابلیت بالای گرد و غبار گریزی و تنفس پذیری همواره شفافیت و روشنایی نما را حفظ می نماید.
فروش رنگ نما توسط کارخانجات و شرکت های تولیدی فراوانی انجام می شود، در حالی که از لحاظ کیفی مناسب نبوده و فقط جنبه تبلیغاتی دارند.

ولی شرکت ترنج با برخورداری از سوابق درخشان کاری، در سال 1400 اقدام به فروش عمده رنگ های نمای نانو آبگریز و خود تمیز شونده می کند که قیمت آن ها در مقایسه با کیفیت عملکردی شان بسیار ناچیز می باشد.

رنگ های نمای نانو عرضه شده این مرکز حفره ها و ناهمواری های سطح نما را با توزیع یکنواخت و همپوشانی کامل پر نموده و با قابلیت تنفس پذیری بالا بخارهای موجود در سطح که در اثر تغییرات جوی پیش می آیند، را رفع می نمایند.

بیشتر بخوانید :  ارائه عمده ضد زنگ اپوکسی فلزات

فروش مستقیم رنگ نمای ساختمان نانو

شماتیکی از کاربرد رنگ نمای ساختمان نانو
این مرکز صادر کننده رنگ نما با فراهم سازی خدمات قبل و پس از فروش بالا و مناسب، مشتری را حمایت نموده و با پشتیبانی ها و مشاوره های تلفنی و اینترنتی 24 ساعته در خرید عمده راحت و مطمئن او را راهنمایی می کند.

در ضمن، نانو مواد ویژه این رنگ های نما توسط شرکت از بهترین کمپانی های خارجی تهیه شده و با بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات و مدرن ترین تکنیک ها تولید می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما