عرضه بهترین رنگ بندی نما درجه یک

برای آشنایی هرچه بهتر و بیشتر با رنگ نما میتوانیم به طرح های برجسته روی دیوارها اشاره کنیم. پوششی برجسته روی دیوار ها که بوسیله رنگی به این نام ارائه میشود. این پوشش های برجسته برای رنگ دیوارها و ساختمانها کاربرد دارد.

عرضه بهترین رنگ بندی نما درجه یک در بازار تهران یکی از مزایای خرید از این بازار بزرگ ایران است. تنوع در محصول و کیفیت بالا از مزایای خریدهای عمده از این بازار بزرگ میباشد.

انواع رنگ نما را میتوان در این بازار به آسانی و بدون محدودیت در خرید تهیه نمود. مراکز عمده فروش بهترین انتخاب جهت خرید این کالا میباشند.

عرضه بهترین رنگ  درجه یک

تاثیر رطوبت بر رنگ نما

تاثیر رطوبت بر رنگ

همانطور که میدانید رنگ آمیزی ساختمان باعث زیبایی و شکوه ساختمان میشود چه در نمای داخلی و چه بیرونی. در گذشته از رنگ های روغنی زیاد استفاده میشد اما یکی از معایب آن این است که دیر خشک میشود بنابراین رنگی که هم ضد آب باشد و هم ما را به نتیجه مطلوب برساند، استفاده از رنگ نما درجه یک است. این مساله آنقدر اهمیت دارد که موارد زیادی مشاهده شده که رنگ دیوار ها به مرور زمان از بین رفته و دچار فرسایش شده است .استفاده از این نوع رنگها و قوام آن در مقابل رطوبت مخصوصا در مناطق شمالی کشور بسیار پرطرفدار است. بنابراین میتوان یکی از مهمترین و برجسته ترین ویژگی این رنگ را مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت و آب دانست.

بیشتر بخوانید :  سازنده بهترین رنگ نما شیروانی

همانطور که میدانید در شمال کشور عزیزمان و همینطور سایر مناطق مرطوب معمولا رنگها خراب شده میریزد و دستخوش تغییر قرار میگیرد و ویژگی ضد آب بودن و دوام بالا چیزی است که همه بدنبال آن هستند و پیشنهاد ما به شما رنگ کنیتکس است.

آشنایی با رنگ بندی نما قبل از خرید

آشنایی با رنگ قبل از خرید

یکی از مهمترین ویژگی برای زیبایی ساختمان استفاده از رنگ ها میباشد. یکی از انواع رنگ های مورد استفاده رنگ نما است که از ویژگی های عمده ان به خاصیت ارتجاعی و چسبندگی ان میتوان اشاره نمود.

این رنگ ها شامل ترکیباتی از مواد پرلیت و پنبه نسوز هستند که بافتی برجسته بوجود می اورند که دارای مقاومت بالایی هستند و خیلی راحت خراب نمیشوند.

رنگ نما سه نوع رنگ بندی دارد. نوع روغنی که کاملا ضد اب میباشد و مقاوم در برابر رطوبت و برای راه پله ها و نمای ساختمان خوب است.

نوع پلاستیکی ان خاصیت ضد اب و ضد رطوبت دارد و داخل ساختمان کاربرد دارد.

نوع اکریلیک که در واقع ترکیب دو نوع قبلی است. قابلیت شستشو دارد برای نماهای بیرونی ساختمانها استفاده میشود.

این مدل رنگ را روی سیمان، گچ، بتن، فلزات و … میتوان استفاده کرد. از این رنگ حتی در رنگ امیزی دیوارهای داخلی بین راه پله ها و حتی نمای ساختمانها و هتل ها استفاده میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما