عرضه بهترین رنگ پلی استر زرد درجه یک

پلی استر ماده ی شفاف و بی رنگی است که کاربرد اصلی ان در محافظت از چوب است و طرز استفاده ی آن بیشتر به این طور است که این ماده را به صورت لایه ای نازک بر روی اثار چوبی می ریزند تا از اکسید شدن آن در مواجهه با هوا و یا حمله ی انواع قارچ ها و افت ها به تابلو های معرق جلوگیری شود. یکی از انواع رنگ پلی استر  رنگ پلی استر زرد  است که یکی از پر طرفدار ترین و خاص ترین رنگ هاست و کاربرد زیادی دارد. 

عرضه بهترین رنگ پلی استر زرد درجه یک

کاربرد انواع رنگ پلی استری

کاربرد انواع رنگ پلی استری

کاربرد رنگ پلی استر : از  رنگ پلی استر  در ساخت انواع  مجسمه، ساعت های مختلف، ظروف، آب نما، رنگ کاری روی چوب، انواع کف پوش و دیوار پوش و… استفاده میشود.

رنگ های پلی استر  لاک های درخشان و بی رنگی هستند که بعد از اتمام رنگ آمیزی به دلیل خاصیت هاردنر سخت می شوند و با وجود بی رنگ بودن  زیبایی، درخشانی، و جلای خاصی  به انواع  لوازم چوبی  می دهند، 

در حال حاضر بیشترین استفاده ای که از  رنگ پلی استر  می شود به عنوان جلا دهنده گی چوب است.

هاردنر چیست :  پلی استر  بدلیل خاصیت ژله ای و چسبندگی ای که دارد و به دلیل اینکه به تنهایی دیر خشک می شود، در رنگ آمیزی پلی استر  از خاصیت خشک کنندگی ماده ای به نام  هاردنر  استفاده می شود،  هاردنر  را معمولا در بازار ها به دو دسته ی  خمیری  و  محلول  تقسیم می شوند،  هاردنر ها بوی تندی دارند،  و به همین دلیل  رنگ آمیزی سطوح چوبی با رنگ پلی استر نباید در فضاهایی انجام شود که بسته هستند، و از تهویه ی مناسبی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید :  با مراجعه به نمایندگی فروش رنگ نسوز روناس، محصولات را ارزان تر و سريع تر دريافت كنيد

به دلیل خاصیت خشک کنندگی  هاردنر  باید به این موضوع دقت داشته باشید که برای رنگ آمیزی هر نوع چوب باید مقدار مشخصی از آن را با  رنگ پلی استر  مخلوط کنید.

رنگ نیمه پلی استر : از مشتقات مهم  رنگ پلی استر  می توان به رنگ نیمه پلی استر اشاره کرد که بیش از 95 درصد از رنگ آمیزی چوب با این رنگ انجام می شود، رنگ نیمه پلی استر به دو شکل  مات  و  براق  به بازار عرضه می شود، رنگ آمیزی با  رنگ نیمه پلی استر  نقش مهمی در تنوع رنگ در  دکوراسیون چوبی منزل و مبلمان و کمد دیواری و…. دارد.

افزایش فروش رنگ پلی استر زرد

افزایش فروش رنگ پلی استر زرد

بازار فروش  رنگ پلی استر  بسیار گسترده است و به دلیل کاربرد آن در صنایع مختلف مشتریان زیادی را بخود اختصاص داده است.

برای سفارش این نوع رنگ ها و هر نوع رنگ دیگری که مد نظرتان است می توانید به سایت  www.toranjcolor.ir مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.