عرضه ترکیب رنگ کنیتکس به صورت مستقیم

ترکیب رنگ کنیتکس، شامل رزین سنتیک، پنبه نسوز، پرلیت و مواد رنگی است. رنگ کنیتکس به علت دوام و مقاومت رنگی بالا و پوشش دهی عالی، مورد استقبال بسیاری واقع شده است. به رنگ کنتیکس، رنگ چرم نما هم می گویند. این رنگ، ظاهر برجسته ای دارد و عایق قوی حرارت و صدا می باشد.

عرضه ترکیب رنگ کنیتکس به صورت مستقیم

آشنایی با انواع ترکیب رنگ کنیتکس

آشنایی با انواع ترکیب رنگ کنیتکس رنگ کنیتکس، برخلاف رنگ های عادی، بافت برجسته ای را بر روی سطوح ایجاد می کند. از آنجایی که این نوع رنگ از چسبندگی بالایی برخوردار است، قابلیت رنگ آمیزی بسیاری از سطوح از جمله نمای ساختمان و فلز را دارد. انواع رنگ کنیتکس: رنگ کنیتکس در سه نوع اصلی روغنی، پلاستیکی و اکرولیک به بازار عرضه می شود که البته در هر کدام از این سه نوع، می توان از بین دانه ریز، دانه متوسط و دانه درشت انتخاب کرد.

1- کنیتکس روغنی: اکثرا برای نمای ساختمان استفاده می شود. این نوع کنیتکس در مقابل آب مقاوم است و برای رنگ آمیزی باید در بنزین حل شود. بوع نامطبوعی دارد و خشک شدن آن زمان زیادی را طلب می کند.

2- کنتیکس پلاستیکی: این نوع، ضد آب نیست و برای نمای بیرون استفاده نمی شود. از این نوع می توان برای نمای داخل استفاده کرد. عیب این نوع رنگ این است که با قرار گرفتن در معرض آب، به مرور چسبندگی خود را از دست می دهد. از مزیت های آن می توان به عدم وجود بوی نامطبوع، عدم اشتعال، حل شدن در آب برای رنگ آمیزی و خشک شدن سریع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  مرکز فروش رنگ پارچه آبی با کیفیت ایرانی

3- کنیتکس اکرولیک: این نوع، ترکیبی از دو مدل روغنی و پلاستیکی است که کاملا قابل شستشو است. از این نوع می توان هم برای نمای داخل و هم برای نمای ساختمان استفاده کرد. از مزایای آن می توان به ضد آب بودن، خشک شدن سریع، عدم بوی نامطبوع و عدم اشتعال اشاره کرد. در واقع کنیتکس اکرولیک مزیت هر دو نوع کنیتکس روغنی و پلاستیکی را دارد، یعنی هم قابل شستشو می باشد و هم در آب حل می شود تا برای رنگ آمیزی مورد استفاده قرار گیرد.

فروش ویژه رنگ کنیتکس مرغوب

فروش ویژه رنگ کنیتکس مرغوب با توجه به کاربرد گسترده رنگ کنیتکس در صنعت رنگ و نقاشی ساختمان، فروشگاه های بسیاری برای فروش رنگ کنیتکس، با هم رقابت کرده و این نوع رنگ را با  تنوع بالا و قیمت مناسب عرضه می کنند. این فروشگاه ها اکثرا دارای سایت اینترنتی هستند و امکان خرید اینترنتی هم در این سایت ها فراهم شده است. بنابراین، مشتری می تواند با مقایسه محصولات مختلف، محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را انتخاب کرده و سفارش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.