عرضه رنگ اسپری نانو بدون واسطه

در قرن اخیر فناوری نانو به پیشرفت های چشمگیری دست یافته و این پیشرفت ها تقریبا در تمامی حوزه ها وجود داشته است. یکی از مواردی که فناوری نانو به کمک آن نیز شتافته است، کمک به پیشرفت در حوزه صنعت ساختمان سازی بوده است. رنگ و پوشش دهنده های نانو در سال های اخیر وارد بازار شده اند و رنگ اسپری نانو نیز به مرور جهت استفاده تولید گردید. با ما در این مقاله جهت آشنایی با رنگ های نانو همراه باشید.

عرضه رنگ اسپری نانو بدون واسطه

دلیل محبوبیت انواع رنگ اسپری نانو

دلیل محبوبیت انواع رنگ اسپری نانو رنگ پوششی است که علاوه بر حفظ سطح زیرین خود، موجب افزایش زیبایی آن می گردد. اما در مواردی مصرف کنندگان فرصت و تخصص استفاده از رنگ های خام را ندارند و بهترین راه حل برای رنگ آمیزی سریع و یک دست یک سطح محدود، بدون نیاز به تخصص خاص، استفاده از رنگ های اسپری است. رنگ های اسپری بسیار راحت اجرا می شوند و تنوع رنگی بالایی نیز دارند. امروزه نیز فناوری نانو به کمک صنعت رنگ سازی آمده و پس از آن نیز رنگ های اسپری نانو تولید گردیده است.

رنگ نانو مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟

رنگ نانو، ظاهری شبیه به رنگ های معمولی مورد استفاده در ساختمان دارد با این تفاوت که خواص آن با ماده ای به نام رزین اکریلیک بهینه شده است. رنگ نانو نیاز به حلال ندارد و به همان شکل خود استفاده می شود. این رنگ به دلایل زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1. پوشش مناسب سطح زیرین
  2. عایق بودن رطوبتی و حرارتی
  3. چسبندگی بسیار خوب روی تمام سطوح
  4. عمر بسیار بالا
  5. عدم جذب گرد و غبار و آلودگی روی سطح
بیشتر بخوانید :  عرضه بهترین رنگ نانو عایق حرارتی ایرانی

رنگ نانو برای پوشش سطوح سقف، دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرد. حتی رنگ های نانو قابلیت استفاده در نمای بیرونی ساختمان را نیز دارند. دلیل آن نیز مقاومت بالا در برابر نور خورشید و عایق رطوبتی بودن آن است.

رنگ های نانو در دو نوع رنگی و شفاف وجود دارند. نوع شفاف آن بیشتر کاربرد عایق بندی دارد و برای فضاهایی چون بیرون ساختمان، حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه به صورت بدون رنگ و حفظ نمای سطح زیرین استفاده می شود.

راهنمای خرید رنگ اسپری نانو مرغوب

راهنمای خرید رنگ اسپری نانو مرغوب انواع رنگ اسپری نانو در بازار وجود دارد و تنوع رنگ های آن سبب گردیده تا به راحتی امکان انجام رنگ آمیزی با رنگ های دلخواه وجود داشته باشد.

هنگام خرید رنگ های نانو حتما به تاریخ تولید و انقضاء درج شده روی آن توجه نمایید. بسیاری از شرکت ها نیز حاضر به گارانتی رنگ آمیزی انجام شده با رنگ نانو هستند و شما می توانید از خرید خود با این شیوه اطمینان حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.