عرضه مستقیم رنگ اپوکسی سفید

امروزه رنگهای اپوکسی در برند ها و کیفیت های مختلف و متنوع در بازار موجود میباشند و استفاده از آنها بیشتر لزوم قبل شده است. به کمک رنگ اپوکسی میتوان طرح های مختلف روی انواع محصولات فلزی و فضاهای دیوار و سقف دکوراسیون داخلی ساختمان ها ایجاد کرد و به آنها تنوع و زیبایی بخشید.

مشکی، رنگ های اصلی و رنگ های ترکیبی، اکلیل دار یا شفاف در بازار موجود هستند. این رنگ ها هم ساخت کشورمان ایران هستند و هم رنگ های وارداتی از سایر کشور ها.

بررسی علل محبوبیت رنگ اپوکسی سفید

رنگ اپوکسی سفید پلی آمید به دلیل براقیت و جلوه ای که دارد می تواند محصول فلزی مورد نظر مانند نرده فلزی تراس و جان پناه پشت بام و یا فلاشینگ نمای ساختمان را به درجاتی زیباتر و مجلل تر از ماهیت خودشان نشان دهد.

رنگ اپوکسی فلز سفید در کنتراست با طیف زیادی از رنگ های با فام رنگی دیگر بسیار جذاب است.برای اینکار قبل از رنگ آمیزی باید بافت و جنس فلز را بررسی کرد. بافت فلز  باید بگونه ای باشد که رنگ پذیر باشد

معمولا فلزهای زنگ زده از جمله مناسب رنگ آمیزی اپوکسی نیستند و حتما باید زنگ زدایی و یا سند بلاست شوند و بعد از آن یک آستر میانی اپوکسی اعمال شود .

اما در مقابل فلزهایی که ضد آب هستند را نمی توان رنگ آمیزی کرد برای اینکار فقط فلزهایی که آب میتواند به بافت آنها نفوذ کند مناسب هستند.

بیشتر بخوانید :  پخش رنگ اپوکسی گلس فلیک

بررسی علل محبوبیت رنگ اپوکسی سفید

یک نکته مهم دیگر را هم همیشه در نظر داشته باشید اینکه اگر روی فلز لکه و چربی وجود داشته باشد، رنگ روی فلز یکدست و زیبا داشتید نخواهد شد پس تمام قبل از رنگ آمیزی فلز آنرا تمیز کرده و بشویید.

تولیدکنندگان ایرانی انواع رنگ اپوکسی

رنگهای فلز در انواع رنگ های روغنی و اپوکسی هستند. این رنگها بعد از خشک شدن در مقابل آب مقاوم میشوند و قابل شستشو هستند.

تولید کنندگان ایرانی با استفاده از نیروی های کار آمد و متخصص و دانش و تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید رنگ اپوکسی فلز فعالیت می کنند و تولیدات داخلی این رنگها را رونق میبخشند.  شما خریداران محترم می توانید رنگهای ساخت ایران با کیفیت خوب و تقریبا مشابه نمونه خارجی را با قیمت پایین تر خریداری کنید.

اگر در این زمینه اطلاعات کامل از هر یک از برند ها و کیفیت آنها نیاز دارید می توانید سوالات خود را از کارشناسان و مشاوران فروش ما بپرسید. تیم فروش ما لیستی از محصولاتی که از نظر کیفیت که قیمت مد نظر شما هستند را به شما ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما