عرضه عمده رنگ پلی اورتان ضد سایش بارک

رنگ پلی اورتان ضد سایش یک رنگ با ویژگیهای پایبندی عالی به تعداد زیادی بستر، قدرت ضد سایش خوب، سختی و کشش فوق العاده ای، پوشش برای محافظت از بتن، سیمان و کفهای مشابه، قابل استفاده در کفهای فلزی یا چوبی و … است. قصد خرید پلی اورتان و به خصوص رنگ ضد سایش را دارید؟ ما اقدام به عرضه عمده رنگ پلی اورتان بارک نموده ایم.

عرضه عمده رنگ پلی اورتان ضد سایش بارک

بررسی کاربرد انواع رنگ پلی اورتان ضد سایش

بررسی کاربرد انواع رنگ پلی اورتان ضد سایش رنگ پلی اورتان ضد سایش اتساع استاتیک دو جزئی بر پایه آب یک راه حل با کارایی بالا برای اتلاف بارهای الکترواستاتیک در کفها با بالاترین تقاضای سایش های مکانیکی و شیمیایی را ارائه می دهد. مقاومت عالی شیمیایی ، به راحتی قابل تمیز بودن است و در برابر سایش مکانیکی ترافیک سنگین و شدید مقاومت می کند. دو کت برای بهترین نتیجه توصیه می شود. برنامه باید در یک کف بسته در شرایط مناسب و عاری از خاک ، روغن یا غبار انجام شود. در بتن برهنه، ابتدا باید یک پرایمر مبتنی بر آب برای پاسخگویی به مشخصات الکتریکی استفاده شود.

اگر شما نیاز به تعمیر هر منطقه دارید، نیازی به رنگ آمیزی کل سطح نیست ، فقط ناحیه آسیب دیده را مجدداً رنگ کنید.

رنگ نسبت به ترکیبات زیر مقاومت بسیار خوبی دارد:

  • کلرید سدیم 5٪.
  • 10٪ اسید هیدروکلریک.
  • 10٪ اسید سولفوریک.
  • اسید نیتریک 10٪.
  • اسید استیک 5٪.
  • اسید نیتریک 10٪.
  • 10٪ پراکسید هیدروژن.
بیشتر بخوانید :  فروش انواع رنگ پلی اورتان دو جزیی

اسپلش ها یا لکه ها را باید هرچه سریعتر پس از وقوع تمیز کنید تا از آسیب دائمی سطح جلوگیری شود.

برنامه های کاربردی

انبارها: هر دو در انبار مواد اولیه خطرناک و محصول نهایی.

صنایع پتروشیمی ، گاز و داروسازی: برای جلوگیری از اشتعال گرد و غبار یا گاز ، مناطق تولیدی و انبارداری در صنایعی که دارای اتمسفر انفجاری ATEX هستند ، باید بدون داشتن الکتریسیته ساکن نگهداری شوند.

استفاده از رنگ PIN-10130 یک راه حل مقاوم و موثر برای از بین بردن الکتریسیته ساکن با روشی ایمن و مداوم است.

برنامه آسان

به راحتی اعمال و نگهداری می شود. از دو جزء تشکیل شده است ، که قبل از استفاده از قبل دوز شده اند. رنگ را می توان با قلم مو یا غلتک استفاده کرد ، پس از استفاده با آب گرم قابل تمیز است.نحوه استفاده

توصیه های کلی: ترجیحا با استفاده از فرآیند مکانیکی در ظرف ، هم بزنید. سطحی که رنگ می شود باید خشک ، مداوم و عاری از گرد و غبار ، گریس و روغن باشد. بگذارید مخلوط به مدت 15 دقیقه قبل از استفاده استراحت شود تا از بین بردن هوا جلوگیری شود. در فرایند نقاشی ، مفاصل را طی 10 دقیقه بسازید. به مدت 24 ساعت قدم نگذارید. برای ترانزیت وسایل نقلیه و کامیون ها ، حداقل سه روز اجازه دهید.

خرید مستقیم رنگ پلی اورتان از کارخانه

خرید مستقیم رنگ پلی اورتان از کارخانه همه ما می دانیم به صرفه ترین خرید هم برای تولید کننده و هم برای مصرف کننده خرید مستقیم یک کالا از کارخانه است. در همین راستا ما اقدام به ایجاد یک مرکز خرید غیر حضوری نموده ایم که امکان تهیه خرید مستقیم رنگ پلی اورتان از کارخانه توسط آن فراهم شده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از کارخانه و محصولات ما، دریافت مشاوره تخصصی، استعلام قیمت رنگ پلی اورتان و ثبت سفارش و خرید مستقیم این رنگ با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید :  کارخانجات رنگ پلی یورتان پارس اشن با کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما