فروشنده اصلی رنگ اکریلیک استخوانی

رنگ های اکریلیک چه رنگ هایی هستند؟ در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرند؟ ویژگی ها منحصر به فرد این رنگ ها چیست؟ مقاومت و درخشندگی فوق العاده، تنوع رنگ چشمگیر و بدون بو بودن آن، بسیار مورد پسند بوده و مورد توجه تعداد قابل توجهی از خریداران قرار گرفته است. یکی از رنگ های قابل توجه طراحان داخلی و خانم های باسلیقه رنگ استخوانی است که به فضای خانه حس و حال گرم و مطلوبی می دهد و صفا و آرامش را به ارمغان می آورد. استفاده از این رنگ به عنوان رنگ اصلی بقیه ی لوازم خانه را پررنگ تر و زیباتر نشان می دهد. ترکیب رنگ اکریلیک استخوانی بسیار حائز اهمیت است و تهیه این رنگ از فروشنده اصلی می تواند جلوه ی بی نظیری به محیط کار یا خانه ی شما بدهد.

فروشنده اصلی رنگ اکریلیک استخوانی

نحوه ساخت رنگ اکریلیک استخوانی

نحوه ساخت رنگ اکریلیک استخوانی  طراحان حرفه ای برای انتخاب رنگ هیچ وقت سراغ تک رنگ ها نمی رود. یکنواختی و تکرار، حس خستگی و کلافگی را به ذهن و روح القا می کند.

بیشتر ما رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی خانه یا محل کارمان انتخاب می کنیم. حس تمیزی، پاکی روح، حس برف سرد و تمیزی در کنار تاثیر رنگ سفید در بزرگ تر نشان دادن فضا می تواند دلیل انتخاب این رنگ باشد. اما این رنگ به تنهایی دلگیر و سرد است و گاهی دلتنگی و ترس را برمی انگیزد.

بیشتر بخوانید :  قیمت عمده رنگ اکریلیک نیپون در بازار

رنگ استخوانی راه حل این سفیدی بی روح است. با ترکیب کمی از رنگ های شاد و مخصوصا گرم می توان بی نظیرترین فضاها را ایجاد کرد و عطر نشاط، زندگی و طراوت را استشمام کرد و فضای گرم تر و مهربان تری خلق کرد. در ترکیب رنگ ها تفاوت بسیار کمی بین رنگ سفید و استخوانی وجود دارد اما همین تفاوت کوچک می تواند مانند بال زدن همان پروانه ی تئوری معروف طوفانی به پا کند.

برای ساخت رنگ استخوانی، رنگ سفید را با مقدار کمی از رنگ های مختلف مانند طوسی، آبی کبود روشن، گل ماش، زرد، صورتی و یا سبز آبی مخلوط می کنیم. این که برای درست کردن رنگ استخوانی مان از کدام رنگ مکمل استفاده کنیم کاملا بستگی به روحیات و سلیقه و علایقمان دارد.

خرید عمده رنگ اکریلیک استخوانی

خرید عمده رنگ اکریلیک استخوانی برای مصرف در حجم کم می توانید خودتان انواع متنوع رنگ اسنخوانی را تهیه کنید. البته آشنایی اولیه با رنگ ها و نحوه ی کار کردن با آن ها ضروری است.

برای کار در حجم بالا ساخت رنگ استخوانی مشکلاتی به همراه دارد که نیاز شما را برای خرید رنگ های باکیفیت از فروشنده رنگ اکریلیک پررنگ تر می کند. می توانید برای داشتن این رنگ در حجم انبوه و خرید عمده این رنگ از رنگ برندهای هادی رنگ، رنگ سحر، رنگ الوان، روناس، فراز پیشه، بارک، نیپون، رنگسازی ایران، جوتن، پارس بهار و رنگ اطلس استفاده کنید و از مشاوران خبره ی ما برای خرید عمده ی این رنگ چشم نواز ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.