فروشندگان رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان

رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان با کیفیت مطلوبی که دارد توانسته حجم بالایی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. فروشندگان رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان به صورت مستقیم این محصول را به مشتریان ارائه می دهند که تاثیر خوبی در کاهش قیمت آن داشته است. پوشش پودر الکترواستاتیک در اوایل دهه ۱۹۶۰ با پوشش لوله ها برای افزایش دوام و عایق بندی قطعات الکتریکی آغاز شد. در آن دهه پوشش الکترواستاتیک قبلاً در بسیاری از صنایع برای اهداف نهایی با رنگ های حاوی حلال ها استفاده می شده بود. با معرفی پوشش های پودری نیازی به حلال ها وجود ندارد. بنابراین هیچ ترکیبات آلی فرار که در جو بخار می شود یا خطر برای سلامتی از راه استنشاق داشته باشد در آن ها وجود ندارد. یکی دیگر از مزیت های زیست محیطی و اقتصادی پوشش پودر این است که می توان اضافه ی پردازش را جمع آوری و بازیافت مجدد به فرآیند پوشش کرد. به همین دلیل راندمان مواد پوشش های پودری می تواند نزدیک به ۱۰۰٪ باشد.

فروشندگان رنگ پودری الکترواستاتیک اصفهان

چگونگی تشخیص رنگ پودری الکترواستاتیک اصل

چگونگی تشخیص رنگ پودری الکترواستاتیک اصل به دلیل افزایش بهره وری و راندمان ناشی از تغییر رنگ از رنگ های حلال معمولی، رشد سریعی در صنعت پوشش پودر در دو دهه اخیر رخ داده است.

در مقایسه با روکش های مایع سنتی، پوشش های پودری از دوام، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر مواد شیمیایی برخوردار هستند. پوشش های پودری کمتر از پوشش های مایع محو می شوند و کم تر تغییر رنگ پیدا می کنند و بیشتر براق می مانند.

بیشتر بخوانید :  فروش مستقیم رنگ نیم پلی استر مات

از ضخامت روکش و بافت آن می توان برای بسیاری از کاربردهای مختلف طراحی بهره ی فراوانی برد. چهار مرحله اصلی در فرآیند پوشش پودری وجود دارد: شارژ، حمل و نقل، چسبندگی، رسوب و در نهایت پختن. اصل اساسی پوشش پودری یک ذره باردار، معمولاً یک پلیمر است که به سمت یک قطعه ی کار زمینی تسریع می شود و با استفاده از جذب الکترواستاتیک به قطعه ی کار چسبیده می شود. سپس قطعه ی کار روکش شده در دمای بالا تبدیل به یک فیلم پلیمری صاف و یکنواخت درمان می شود.

عرضه انواع رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی

عرضه انواع رنگ پودری الکترواستاتیک طلایی خرید رنگ پودری الکترواستاتیک معمولی و طلایی می تواند از راه های مختلفی صورت پذیرد که از آن جمله می توان به خریدهای اینترنتی اشاره کرد که از طریق عرضه کنندگان مستقیم آن و بوسیله ی سایت های مربوط به آن ها ارائه می گردد.

در این روش ها مشتریان می توانند با مراجعه به سایت های شرکت های ارائه دهنده ی مجاز این محصولات اقدام به ثبت سفارش و خرید آنی محصول خود نمایند تا محصول را درب منزل یا کارگاه خود در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. این کار در کم کردن هزینه های مشتریان تاثیر گذار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.