فروش استثنایی رنگ ضد زنگ سرنجی با کیفیت

تمامی افرادی که قصد خرید رنگ ضد زنگ سرنجی را دارند دقت زیادی در انتخاب رنگ ضد زنگ به کار می برند این موضوع به دو دلیل حائز اهمیت برای صنعتگران می باشد اول اینکه رنگ ضد زنگ سرنجی باید به گونه ای باشد که با سایر سیستم های پوششی پروژه هم خوانی و تناسب داشته باشد و دومین موضوع  قدرت ضد خوردگی آن است که مورد توجه قرار می گیرد.

ضد زنگ سرنجی یک نوع سرنج است که با استفاده از موادی مانند فولاد ضد زنگ، سازه های قوی با قابلیت مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی را ارائه می دهد. این نوع سرنج بیشتر در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی استفاده می‌شود و بخشی از تجهیزات پایه برای انجام آزمایشات مختلف محسوب می‌شود.

پرطرفدارترین انواع رنگ ضد زنگ سرنجی

اولین چیزی که در یک پروژه رنگ آمیزی صنعتی مورد توجه قرار می گیرد میزان ضد خوردگی است که ضمن پوشش دهی باید مقاوم نیز باشد ؛ ضد زنگ های زینک کرومات ، زینک فسفات ، ضد زنگ طوسی نانو و…. از انواع ضد زنگ سرنجی می باشند .

معمولا رایج ترین مدل ضد زنگ سرنجی ، ضد زنگ های زینک کرومات الکیدی حلب 25 کیلویی می باشد؛ برای فلز های اسکلت فلزی از و سازه های برج های مسکونی از ضد زنگ سرنجی قرمز و طوسی و سبز زینک کرومات استفاده می شود  و در فلز های در معرض رطوبت زیاد نیز از ضد زنگ اپوکسی استفاده می شود .

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده ضد زنگ روغنی

برندهای معتبر ضد زنگ

قیمت ضد زنگ سرنجی تا حد زیادی به برند آن بستگی دارد. در بازار برندهای مختلفی از ضد زنگ سرنجی وجود دارند که برخی از معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از:
• برند BD
• برند Milux
• برند Maier
• برند Uniglobe
• برند Ritter
برخی از برندها طراحی‌های منحصر به فرد و جذابی برای سرنج‌ها خود دارند که ممکن است به عنوان یک عامل مهم در انتخاب سرنج توسط مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

همچنین برخی از برندها محصولاتی با ویژگی‌های فنی خاص مانند قابلیت تنظیم جریان، قابلیت تعویض نوک و غیره ارائه می‌دهند که می‌تواند در انتخاب سرنج نقش مهمی ایفا نمایند.

پرطرفدارترین انواع رنگ ضد زنگ سرنجی

همچنین در فلز های تولیدی برای بدنه دستگ ها و لوله های تاسیساتی و نفتی و پالایشگاهی از رنگ های ضد زنگ سرنجی که بسته به میزان زینک کیفیت های متفاوتی دارند و تنوع رنگ بالایی دارند استفاده می شود.

انتخاب و استفاده از رنگ ضد زنگ سرنجی امری اجتناب ناپذیر است، اما نکته مورد توجه برای انتخاب رنگ گرماژ تراکم  آن است.

رنگ ضد زنگ سرنجی زینک دار برای سازه فولادی وال پست و ورق های فلاشینگ نما بسیار مناسب است و به آن توان مقاومتی می بخشد،

یکی از نشانه های رنگ ضد زنگ سرنجی خوب برای فلز یک دست بودن آن است که هنگام هم زدن آن مشخص می شود و به آسانی می توانید فشردگی و یکپارچگی و همگن بودن  آن را از طریق هم زدن متوجه شوید؛ همچنین یکی دیگر از راه های تشخیص کیفیت رنگ ضد زنگ سرنجی قرار دادن آن در حالت ساکن می باشد تا میزان رسوب و ته نشینی را متوجه شوید

بیشتر بخوانید :  تولید کننده ضد زنگ زینک فسفات تهران

همیشه قیمت معیار خوبی برای سنجش کیفیت یک محصول نیست .

رنگ های ضد زنگ سرنجی هر چقدر سنگین تر باشند ، کیفیت بالا تری دارند در انتخاب رنگ ضد زنگ برای فلز ها هر چقدر فلز خام تر باشد، چسبندگی بیشتری به فضای رنگ ضد زنگ دارد.

معمولا رنگ ضد زنگ سرنجی هایی که برای فلز های اسکلت فلزی انتخاب می شوند از جنس با کیفیت، تارخ تولید جدید و در حلب 25 کیلویی می باشند

جنس رنگ ضد زنگ سرنجی زینک کرومات از جنس های خوب برای فلزات می باشد زیرا  مقاوم در برابر خوردگی است همچنین پوسته نمی شود و تغییر رنگ نمی دهد.

رنگ محبوب ضد زنگ سرنجی رنگی است که به فلز حالت ضد خوردگی ببخشد که امروزه انواع رنگ ضد زنگ سرنجی فلز با شکل های گوناگون و زیبا موجود می باشد.

قیمت عمده رنگ ضد زنگ سرنجی

در بازار، قیمت ضد زنگ سرنجی برای سایز ۵۰ میلی لیتر از حدود ۱۰ هزار تومان شروع شده و برای سایز های بزرگتر چون ۱۰۰۰ میلی لیتر، حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد. البته باید توجه داشت که بسته به برند و کیفیت محصول، قیمت ضد زنگ سرنجی می‌تواند بیشتر یا کمتر از این محدوده باشد.

یکی از نکات مهم برای خرید رنگ و ضد زنگ کیفیت آن می باشد امروزه با توجه به پیشرفت های نوین و دسترسی اکثر مردم و فروشنده ها به اینترنت خرید و فروش بسیاری از کالا ها آسان شده است.

ضد-زنگ-نرده-قرمز
رزين اکريليک ترمو پلاستيک و رزين اکريليک ترموست کاربردهاي مختلفي در رنگسازي دارند

قیمت ضد زنگ سرنجی بستگی به سایز، برند و کیفیت محصول مورد نظر دارد. همچنین، قیمت‌ها در بازار ممکن است بسته به شرایط عرضه و تقاضا و نوسانات بازار متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید :  فروشنده رنگ ضد زنگ ضد آب

مسلما برای خرید یک جنس مرغوب و در عین حال زیبا باید هزینه کرد که رنگ های ضد زنگ در بازار قیمت های متفاوتی دارند.

قیمت ضد زنگ سرنجی بستگی به برند و کیفیت محصول مورد نظر دارد. همچنین، اندازه و ظرفیت سرنج‌ها نیز به عنوان عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت تاثیرگذار هستند. در بازار، قیمت این ضد زنگ حدود ۵۰ هزار تومان برای سرنج‌های کوچک و بیش از ۲۰۰ هزار تومان برای سرنج‌های بزرگتر و با کیفیت بالا می باشد. برندهای مختلف نیز قیمت‌های متفاوتی برای ضد زنگ سرنجی خود بیان می دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما