فروش استثنایی رنگ پودری پلی اورتان

رنگ پودری پلی اورتان از جمله رنگ های دو جزئی می باشد که شباهت های زیادی نیز به رنگ اپوکسی دارد. بسیاری از تولید کنندگان بر این باوند که این دو رنگ مکمل های یکدیگر هستند.

فروش استثنایی رنگ پودری پلی اورتان

مقاومت رنگ پودری در مقابل اشعه خورشید

مقاومت رنگ پودری در مقابل اشعه خورشید معمولا رنگ های پلی اورتان در برابر باران های اسیدی و نور خورشید بسیار مقاوم هستند. این نوع رنگ معمولا به سرعت خشک می شوند حتی در پایینترین درجه نیز این رنگ خشک می شود. یکی دیگر از ویژگی این نوع رنگ زیبا و بادوام بودن آن است. این نوع رنگ های پلی اورتان در برابر روغن های صنعتی، شیمیایی، املاح و … مقاوم هستند. این ویژگی های مختلف باعث شده است که رنگ های پلی اورتان به بهترین رنگ پودری تبدیل شوند. تولیدکنندگان معمولا سفارش می کنند که از این رنگ پلی اورتان در کف پوش های بیمارستان، آزمایشگاه و دیگر محیط های بهداشتی، روی پل، تانکر و کشتی های مسافربری یا تجاری، قطعات خودرو و نرده های آهنی استفاده کنند. رنگ های پلی اورتان نسبت به سایر رنگ های دیگر از کیفیت بالایی برخوردار هستند که شما می توانید به راحتی از آنها در برابر تابش مستقیم نور خورشید نیز استفاده کنید. از طرف دیگر، این نوع رنگ قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارد و در مقابل رطوبت نیز محکم هستند. با توجه به این ویژگی استفاده از رنگ پلی اورتان محدودیت های خاصی ندارد و شما می توانید آنها را در هر مگان و سطوحی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید :  عرضه بهترین رنگ صنعتی در یزد با کیفیت

عرضه مستقیم رنگ پلی یورتان پایه آب

عرضه مستقیم رنگ پلی یورتان پایه آب رنگ پلی اورتان بر پایه آب معمولا گران تر از سایر رنگ های دیگر هستند. معمولا از رنگ های گران تر برای پوشش های بیرونی و برای رنگ های ارزان تر در پوشش های درونی اولیه استفاده می کنند. این نوع رنگ معمولا در صندلی های نرم، لاستیک های خودرو،درزگیر در و پنجره و انواع مختلف چسب استفاده می شود. عرضه رنگ پودری پلی اورتان توسط فروشگاه و مراکز مختلف انجام می شود. بسیاری از مغازه های رنگ فروشی و در سطح شهر دارای این نوع رگ های پلی اورتان می باشند. اگر شما اطلاعی درباره نحوه استفاده از این رنگ ندارید، می توانید از فروشنده سوال کنید. اما بهترین کار این است که از متخصصان حرفه ای برای انجام ان کار کمک بگیرید. همچنین، قیمت این رنگ در مقایسه با رنگ های دیگر گران تر است چرا که این چسب از ویژگی های بهتری برخوردار است و از موادی با درجه کیفیت بالاتری تشکیل شده است. بنابراین، ماندگاری این نوع از رنگ های پودری بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.