فروش بهترین رنگ استخری کرج درجه یک

امروزه استفاده از رنگ استخری جهت پوشش استخر، امری متداول و از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است. انتخاب رنگ استخری مناسب، بسیار حائز اهمیت است. زیرا رنگ شیمیایی مورد استفاده، باید هماهنگ و متناسب با زیرکار استخر باشد.

بنابراین با توجه به لایه سیمانی به کار برده شده در استخر، می توان از انواع رنگ های استخری استفاده کرد. به کار بردن رنگ های استخری و اجرای آن، بسیار ساده و آسان است و با سرعت عمل بالایی همراه است.

فروش رنگ استخری کرج، با توجه به نوع رنگ و کیفیت آن، دارای قیمت های متفاوتی است. هنگام خرید رنگ استخری، می توان از کارشناسان مربوطه مشاوره های لازمه را دریافت نمود.

فروش بهترین رنگ استخری کرج درجه یک

اطلاعات فنی کافی در مورد رنگ استخری

اطلاعات فنی کافی در مورد رنگ استخری  عملیات رنگ آمیزی استخر، باید با دقت و مهارت خاصی انجام گیرد تا اطمینان لازم از آب بندی استخر توسط رنگ استخری حاصل شود. به این نکته باید توجه داشته باشیم، در صورتی که استخر قبلا رنگ شده باشد، عواملی که سبب از بین رفتن رنگ و مستهلک شدن آن نقش داشته اند، با دقت بررسی شود و سپس رنگ جدید را اعمال کنیم. قبل از اجرای رنگ جدید، تا آنجایی که امکان پذیر است، تمام رنگ های قبلی پوسته شده و سست، جداسازی شود.

پوشش رنگ استخری درجه یک، بر پایه رزین های مقاوم در برابر رطوبت و آب پایه گذاری شده است. به طوری که بر روی سطح های بتنی، سیمانی و آجری از چسبندگی بالایی برخوردار می باشد.

همچنین در مقابل سایش و ضربه، از دوام بالایی بهره می برد. استفاده از رنگ استخری، ویژگی ها و مزایای زیادی دارد، که می توان به مقاومت بالا در محیط های آبی، پوشش مناسب و با قدرت عالی، خشک شدن در مدت زمان کوتاهی، دوام بالا در برابر ساییدن و ضربه و پایداری بالا در مقابل اشعه های فرابنفش اشاره کرد. رنگ استخری باید در محیطی خشک، خنک و به دور از نور خورشید نگه داری شود. در هنگام اجرای رنگ، باید محیط از تهویه مناسب برخوردار باشد و از ماسک استفاده شود. در صورت امکان درب ها و پنجره ها را باز بگذارید. در صورتی که با دست یا چشم تماس پیدا کرد، فورا محل را با مقدار زیاد آب شست و شو دهید.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده برتر رنگ استخری

عرضه بدون واسطه رنگ استخری کرج

عرضه بدون واسطه رنگ استخری کرج عرضه بدون واسطه رنگ استخری، توسط تولیدکننده به طور مستقیم انجام می پذیرد. عرضه بدون واسطه باعث می شود، که هزینه پرداختی بسیار مناسب تمام شود و صرفه اقتصادی بالایی دارد. بنابراین مقرون بصرفه تر است. امروزه بازار خرید و بدون واسطه رنگ استخری از رونق زیادی برخوردار است. مشتریان می توانند در کمترین زمان ممکن و با قیمت کارخانه اقدام به خرید کنند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.