فروش بهترین رنگ آستر صنعتی با کیفیت

یکی از فاکتور های اصلی در کیفیت و زیبایی محصولات صنعتی رنگ آن است فلزات و مواد اولیه استفاده شده در انواع لوله های فلزی و بدنه فولادی تجهیزات یک رنگ ثابت دارند و این یعنی برای داشتن سطح فلزی مثلا لوله و بدنه ماشین آلات بار رنگی جز رنگ های متداول فلز بایست آن را رنگ زد و البته با توجه به اینکه فلزها در هر کاربردی در معرض رطوبت و دما و استفاده ی مداوم هستند فرایند رنگ کردنشان مانند بقیه اشیا نیست و با توجه به حساسیت فلز نیاز به فرایند و رنگی خاص هستند،ما در این مطلب به سراغ بررسی یکی از انواع متداول رنگ فلز یعنی رنگ آستر صنعتی می رویم.

فروش بهترین رنگ با کیفیت

چه نوع فلزاتی برای رنگ کردن مناسب است؟

چه نوع برای رنگ کردن مناسب است؟ اول از هر چیزی به این می پردازیم که باید  رنگ فلز دارای چه خاصیت هایی باید باشد:

  • رنگ آستر صنعتی بایست دارای ویژگی ماندگاری بر روی فلز باشد،یعنی بعد از خشک شدن رنگ و هنگام شست و شو از بین نرود.
  • رنگ آستر مورد نظر برای هر فلز را باید با توجه به رنگ فلز انتخاب نمود.
  • بیش از دوبار نباید یک فلز را رنگ کرد چرا که کیفیت آن به شدت افت می کند و رنگ مورد نظر نیز بی کیفیت خواهد بود
  • بایست رنگ آستر از خاصیت هم سطحی برخوردار باشد،منظور این است که در تمام سطح فلز با یک غلظت و در یک طیف رنگی پخش باشد البته این موضوع تا حدودی به تسلط و دقت فرد رنگ کننده و ایجاد محلول رنگ با غلظت مناسب نیز مرتبط است.
  • بایست حتما در انتخاب رنگ آستر صنعتی فلز به رنگ زمینه و اصلی آن و تاثبرش بر رنگ ثانویه فلز دقت نمایید.
بیشتر بخوانید :  شرکت رنگ ضد زنگ پارس الوان درجه یک

اما میرسیم به این سوال که چه فلزاتی برای رنگ کردن مناسب است،جواب واقعی این سوال است که در واقع انواع فلز قابلیت رنگ شدن دارند،منتهی برای هر کدام از فلز ها با توجه به جنس آن رنگ آستر صنعتی خاصی وجود دارد و برخی از انواع فلز مخصوصا انواع سندبلاست شده مصنوعی ارزان قیمت در صورت رنگ شدن به شدت بی کیفیت تر می شوند و حتی رنگ را به خود نمی گیرند،برای رنگ کردن فلز حتما قبل از فرایند رنگ باید زنگ زدگی  را از بین ببرید تا رنگ  آستر صنعتی کردن آن به صورت یکدست و منظم انجام شود.

جهت دریافت قیمت رنگ پلی اورتان ، قیمت رنگ اپوکسی ، قیمت ضد زنگ اخرایی و قیمت ضد زنگ اپوکسی با کارشناسان رنگ صنعتی ترنج تماس بگیرید.

رنگ آستر صنعتی با کیفیت می‌تواند بهبود مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی را بهبود بخشد. این رنگ با ایجاد یک لایه حفاظتی بر روی سطح مورد نظر، مانند فلزات، بتواند از آن در برابر رطوبت، باران، برف و تغییرات دمایی محافظت کند. رنگ آستر خوب با داشتن خاصیت مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی، می‌تواند عمر مفید و دوام سطح را افزایش دهد. همچنین، رنگ آستر صنعتی با کیفیت، می‌تواند به بهبود ظاهر و زیبایی سطح کمک کند و باعث افزایش ارزش و استفاده از آن شود. در نتیجه، استفاده از رنگ آستر صنعتی با کیفیت می‌تواند به بهبود مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی کمک کند.

قیمت عمده رنگ آستر صنعتی

قیمت عمده رنگ  انواع رنگ آستر فلز به صورت کلی به دو دسته ی زینک دار ،ساده تقسیم می شوند اما به دلیل کاربرد فراوان این رنگ در رنگ انواع فلز خام در تولیدی های لوله های فلزی و بدنه ماشین آلات همچنین کاربرد متداول آن در رنگ مجدد فلز ها و سطوح فولادی استفاده شده، بسیار طیف های متنوعی از نظر رنگی دارد،یکی دیگر از کاربرد های رنگ آستر صنعتی در فلزات پالایشگاهی است که این موضوع نیز در رواج کاربرد این گونه ی رنگ بسیار موثر بوده است،قیمت رنگ آستر صنعتی به صورت کلی بسته به برند و تولیدی تولید کننده رنگ،کیفبت رنگ، طیف رنگی آن و اینکه مناسب چه فلزی است بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی برای آن ارائه داد و مشخص کرد،اگر شما نیز خواهان خرید رنگ آستر صنعتی فلز هستید با مراجعه به بخش فروش ما می توانید ضمن گرفتن قیمت رنگ صنعتی در انواع مختلف،رنگ با کیفیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید :  قیمت اپوکسی زینک ریچ پرایمر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.