فروش بهترین رنگ گرانیتی خودرو با کیفیت

رنگ  گرانیتی خودرو که رنگ خودرو باکیفیت است که نوع رنگ ها مشابه سنگ های گرانیتی ساخته شده است . از این نوع رنگ ها در ساخت ظرف های تفلون که می توان بدنه ظرف را با شکل گرانیتی داخل ظرف یکسان کرد همچنین از این رنگ در درهای اسانسور و منزل که با سنگ های طبیعی کار شده در ساختمان یکی کرد ساخته شده است . همچنین از رنگ های گرانیتی در قطعات خودرو نیز استفاده  می شود .فروش بهترین رنگ گرانیتی خودرو با کیفیت

مشخصات ظاهری انواع رنگ گرانیتی خودرو

مشخصات ظاهری انواع رنگ گرانیتی خودرو انواع رنگ خودرو:

  • رنگ های ساده : این  رنگ در واقع یک لایه رنگ ساده است که با روکش بی رنگ پوشیده شده این پوشش باعث می شود که خودرو ظاهری براق داشته باشد همچنین اجسام خارجی    نمی توانند به رنگ خودرو اسیب برسانند رنگ ساده ارزان است و فقط با یک بار رنگ تمام بدنه خودرو رنگ میشود و کاملا به بدنه می چسبد و مانع از اسیب به ان می شود. زمانی که اسیب به بدنه خودرو ایجاد می شود می توان به سادگی می توان به راحتی با قلم خشگیر ان را ترمیم کرد. اگر اسیب جدی و زیاد باشد این نوع رنگ را در مراکز تخصصی خودرو با قیمت خیلی کم رنگ خودرو را تعمیر می کنند. رنگ های ساده دارای رنگ هایی همچون سفید, مشکی, ابی, قرمز و یا خاکستری هستند و در رنگ های متنوع وجود ندارند.
  • رنگ های مات و کدر: این  رنگ از سایر رنگ های دیگر خودرو گران قیمت است و برای خودرو های گران و خاص استفاده می شود . برای اینکه رنگ را مات کرد و درخشندگی ان را گرفت راه هایی وجود دارد. اکثر طراحان این نوع رنگ ها با استفاده از پوشاندن سطح رنگ ساده از پوششی اپوکسی همراه با روکشی از pvc رنگی مات و کدر به ان می دهند و درخشندگی رنگ را از بین می برند رنگ هایی که در این حالت استفاده می شود شامل رنگ سیاه و رنگ خاکستری است . نگهداری از این نوع رنگ کار سختی است و به وسیله اجسام روي ان خط ميفتد و اسيب مي رسد .
بیشتر بخوانید :  عرضه انواع رنگ فابریک خودرو اصل

آخرین قیمت رنگ گرانیتی خودرو

آخرین قیمت رنگ گرانیتی خودرو رنگ هاي گرانيتي و متاليك چون در رده رنگ هاي خاص وجود دارند و زيبايي و جلوه خاصي به خودرو مي دهند باعث افزايش قيمت خودرو  مي شود . خودرو ها با اين نوع رنگ نسبت با خودرو هايي كه رنگ ساده دارند بيشتر است . هرچه  رنگ خودرو با كيفيت  باشد ماندگاري ان بيشتر مي شود و باعث محافظت بيشتر از بدنه خودرو مي شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.