قیمت رنگ پلی اورتان براق درجه یک

رنگ پلی اورتان براق یکی از مدل های پرطرفدار این محصول است که از زیبایی ظاهری بسیار زیادی برخوردار می باشد. فروش خاص هر یک از نمونه های این محصول با قیمت مناسب انجام می شود. فروشندگان این محصول می توانند به مشتریان گرامی کمک کنند تا کالای مد نظر خود را با قیمت مناسب و اطمینان خاطر بسیار زیاد تهیه کنند. فروش بالای این مدل رنگ به دلیل کیفیت بسیار عالی و میزان ماندگاری آن می باشد.

رنگ آمیزی صنعتی فلزات اصطلاحا کوتینگ  بهترین کاری است که جلوه و زیبایی فلزات محیطهای صنعتی را دو چندان می کند. برای انجام این کار می توان از رنگ های متنوع با جنس های مختلف استفاده کرد. رنگ پلی اورتان براق نمونه پر مصرفی از این تولیدات است که در صنایع مختلف به کار می رود. این نمونه دارای درخشندگی و براقیت بالا بوده که باعث تمایز آن نسبت به نمونه های دیگر شده است. این رنگ پس از تولید در بسته بندی های مخصوص به بازار عرضه می شود و مشتریان می توانند به راحتی رنگ دلخواه را خریداری کنند.‌ قیمت ان بر اساس کیفیت و نوع مشخص می شود. قیمت رنگ پلی اورتان براق درجه یک

مقایسه کارایی رنگ پلی اورتان براق و مات

مقایسه کارایی رنگ پلی اورتان براق و ماترنگ براق پلی اورتان با نمونه مات تفاوت زیادی دارد. مدل براق به دلیل جذابیت بیشتر کارایی بالاتری هم دارد. این نمونه مقاومت خوبی در مقابل نوسانات و باران و مواد اسیدی از خود نشان می دهد به همین دلیل در محیط های مختلف حتی صنعتی هم قابل استفاده است. به سرعت خشک می شود و بوی زیادی هم ندارد.

چسبندگی رنگ براق بسیار بالا بوده و پوشش دهی خوبی هم دارد. از نظر سطح کارایی نمونه براق برای سازه های فلزی مانند پل ها  کشتی ها و تجهیزات پزشکی به وفور استفاده می شود. براق بودن مهمترین مزیت برای آن است و باعث شده تا مشتریان استقبال زیادی از آن کنند.

بیشتر بخوانید :  فروش رنگ آستر پلی اورتان درجه یک

رنگ های مات بر روی چوب و سطوح دیگر قابل استفاده می باشند که در مقابل نور خورشید و عوامل محیطی دوام بالایی دارند. رنگ این نمونه زردی خاصی دارد که به خوبی مشخص است.

قیمت رنگ پلی اورتان براق چگونه تعیین می شود؟

پلی اورتان به عنوان یکی از محصولات رنگی پرکاربرد در مراکز تفریحی، علمی و صنایع به شمار می آید. به خاطر کاربرد و مزایای پلی اورتان خرید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در هنگام خرید نرخ های متفاوتی برای هر کیلو پلی اورتان مشاهده می شود. چرا که قیمت هر کیلو پلی اورتان با توجه به عوامل گوناگونی متغیر خواهد بود.
قیمت هر کیلو پلی اورتان براق در نوع و کاربری خاص خود متفاوت است. همچنین فرمولاسیون به کار رفته در رنگ پلی اورتان در تعیین قیمت آن بسیار موثر است. مواد تشکیل دهنده آن یکی از مواردی است که بر قیمت پلی اورتان تاثیرگذار است. در واقع نوع مواد آن که ایرانی باشد یا وارداتی باشد تا حدی قیمت هر کیلو پلی اورتان براق را تحت تاثیر قرار می دهد. کیفیت مواد نیز در تعیین قیمت این نوع محصول بسیار مهم است. هر چه محصول از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد. شرکت و برند تولید کننده از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت هر کیلو پلی اورتان می باشد.

شاخصه های رنگ پلی یورتان

رنگ پلی اورتان براق محصول پوششی بسیار مقاوم است که در برابر باران اسیدی از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین این نوع محصول در برابر روغن های شیمیایی بسیار مقاوم عمل می کند. چسبندگی قوی رنگ پلی اورتان بر سطوح مورد نظر سبب شده است که پوشش محافظتی مناسبی برای آن ها باشد که در برابر هر گونه شرایطی مقاوم باشد. ثبات رنگ، شفافیت مطلوب و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، سایش، رطوبت، آب، ضربه، اشعه های خورشید، مواد شوینده و مواد شیمیایی از دیگر مزایای رنگ پلی اورتان به شمار می آید.
رنگ پلی اورتان براق به سبب برخورداری از مزایای متعدد و نقش عایق بندی آن در اماکن و صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع محصول در کفپوش بیمارستان، آزمایشگاه ها و دیگر اماکن بهداشتی، خودرو، پوشش انواع پل ها و کشتی ها، استفاده می شود. همچنین رنگ پلی اورتان به منظور پوشش دهی انواع چوب، نرده های آهنی، کابینت ها و انواع تانکر به کار می رود.

بیشتر بخوانید :  عرضه کننده رنگ پلی اورتان کیلویی

ویژگی‌های رنگ‌های صنعتی پلی یورتان عبارتنداز:

چسبندگی بسیار خوبی بر روی سطوح مختلف چون مس، آلومینیوم و گالوانیزه دارند.
در برابر اشعه u.v مقاوم هستند.
در دراز مدت ثبات رنگ و براقیت خود را حفظ می‌کنند.
مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدن آن‌‌ها کم است.
در برابر اسید و باز مقاوم هستند.
ضربه پذیری بالایی دارند.
رنگ رویه پلی یورتان دو جزئی را می‌توان از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع رنگ‌های صنعتی دانست. از این رنگ اغلب به عنوان آخرین لایه رنگ بر روی سطوح استفاده می‌شود چراکه چسبندگی بالایی دارد.
کاربرد این رنگ‌ها شامل موارد زیر می‌شود:
پوشش دهی ماشین آلات کشاورزی
قطعات خودرو
رنگ آمیزی تجهیزات در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها
رنگ آمیزی و حفاظت از نرده‌های آهنی، بدنه کشتی یا تانکرها

عرضه مستقیم رنگ پلی اورتان براق

عرضه مستقیم رنگ پلی اورتان براق

این مرکز با عرضه رنگ پلی اورتان براق به صورت مستقیم و بدون واسطه توانسته به خوبی نیاز مصرف کنندگان را برطرف کند. ارتباط مستقیم به معنای حذف واسطه و دلال و سایر هزینه های اضافی است که باعث کاهش قیمت نهایی محصول می شود.

این سایت به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی و کیفیت عالی به دست مصرف کننده می رساند. همچنین برای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات خود از تخفیفات و خدمات ویژه ای استفاده می کند.

عرضه به صورت آنلاین و در حجم عمده بهترین گزینه برای مصرف کننده است که باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شود و افراد می توانند متناسب با بودجه ای که دارند خرید را انجام دهند.  رنگ های پلی اورتان امروزه بیشترین فروش را در بازارهای داخلی و خارجی دارند که این امر باعث سودآوری بیشتر شده است.

رنگ پلی اورتان نانو باکیفیت چه خصوصیاتی دارد؟

رنگ یک محصول ارزشمند است که از آن به صورت گسترده در صنایع مختلف استفاده می شود. این محصول به مدل های گوناگونی تقسیم می شود که از این موارد می توانیم به رنگ های پلی اورتان اشاره کنیم. این نوع رنگ نسل جدیدی از این کالا می باشد که در ساخت آنها از آخرین فناوری های نانو استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین رنگ پلی اورتان فلز شامپاینی

رنگ های پلی اورتان نانو با کیفیت دارای خصوصیات متعددی است که از مهمترین و اصلی ترین آنها می توانیم به گزینه های زیر اشاره نماییم:

  • از اصلی ترین خصوصیات این کالا می توان به میزان چسبندگی بسیار عالی آن اشاره کرد. مواد اولیه استفاده شده در تولید این کالا موجب شده تا سطح چسبندگی این محصول تا میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.
  • استفاده آسان از این کالا از دیگر مشخصه های این نوع رنگ می باشد. این مدل رنگ از میزان غلظت بسیار عالی برخوردار است و این موضوع به افراد کمک می کند تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • این نوع رنگ ارزشمند و کاربردی دارای لایه های مختلف است و در برابر خش و ضربه دوام بسیار عالی را از خود نشان می دهد. ضد خش بودن موجب گشته تا از این محصول بتوان برای رنگ آمیزی وسایل و دستگاه های مختلف استفاده کرد.

خرید بهترین انواع رنگ پلی اورتان براق

همه خریداران در زمان تهیه و سفارش هر یک از مدل های رنگ های پلی اورتان براق به سطح کیفی آن توجه می کنند. افزایش درجه کیفی این کالا باعث شده میزان خرید این محصول تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. کیفیت این محصول به مواد اولیه استفاده شده در تولید آن بستگی دارد.

اگر شما نیز به دنبال خرید بهترین مدل های این کالا هستید، می توانید به این سایت مراجعه کنید. خرید رنگ نانو با کیفیت و درجه یک از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. قیمت فروش رنگ در این مجموعه در حد توان اقتصادی افراد است و به راحتی می توانند آن را تهیه کنند. ارائه انواع رنگ پلی اورتان با کیفیت تضمین شده و عالی در این مجموعه انجام خواهد شد.

4

  1. سلام سپاسگزارم از رنگ پلی اورتان ارسال شده و کیفیت بالای آن زمان ارسال هم نسبتا مناسب بود

  2. کاربرد این رنگ‌ها شامل موارد زیر می‌شود:
    پوشش دهی ماشین آلات کشاورزی
    قطعات خودرو
    رنگ آمیزی تجهیزات در بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها
    رنگ آمیزی و حفاظت از نرده‌های آهنی، بدنه کشتی یا تانکرها
    عرضه مستقیم رنگ پلی اورتان براق
    این کاربردها خوب بود ممنون میشم کاربردهای بیشتری از رنگ پلی اورتان رویه بگید برای تحقیق دانشجویی نیاز دارم
    با سپاس

  3. من به شدت رنگ پلی اورتان براق برای فلزات بیرونی و محیط بیرونی را توصیه می کنم. این رنگ براق به طور قابل توجهی زیبایی و جذابیت به سطوح فلزی می بخشد.
    من از رنگ پلی اورتان براق برای رنگ آمیزی درب و پنجره های فلزی استفاده کردم و نتیجه بسیار مطلوبی را به دست آوردم.
    یکی از ویژگی هایی که من به آن علاقه دارم، مقاومت بالای این رنگ در برابر عوامل جوی است. با توجه به اینکه سطوح فلزی در معرض باران، آفتاب و تغییرات دما قرار دارند، این رنگ پلی اورتان براق به عنوان یک محافظ قوی عمل می کند و از خرابی و زنگ زدگی سطوح فلزی جلوگیری می کند.
    همچنین، رنگ پلی اورتان براق برای فلزات بیرونی و محیط بیرونی دارای دوام بسیار بالاست.
    من از این رنگ برای چند سال استفاده می کنم و هنوز هم رنگ زیبا و براق خود را حفظ کرده است. این ویژگی بسیار مهم است زیرا من نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارم و می توانم از طول عمر بلند این رنگ بهره ببرم.
    در نهایت، من باید بگویم که رنگ پلی اورتان براق برای فلزات بیرونی و محیط بیرونی بسیار آسان در استفاده است. من از این رنگ بدون مشکلی استفاده کردم و نتیجه بسیار حرفه ای و بهتر از انتظاراتم را به دست آوردم.
    اگر شما هم به دنبال رنگی با کیفیت و زیبا برای فلزات بیرونی خود هستید، به شدت توصیه می کنم از رنگ پلی اورتان براق استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما