فروش رنگ سقف شیروانی گالوانیزه در انواع رنگ ها

فروش رنگ سقف شیروانی گالوانیزه در انواع رنگ ها

در فروش رنگ سقف شیروانی ورق های گالوانیزه اولین مورد انتخاب رنگ آن است. در انتخاب تناژ رنگ بهتر است به حسی که از آن رنگ می گیرید توجه کنید. چون کسی که قرار است هر روز آن سقف را ببیند و از آن لذت ببرد، شما هستید.

یکی از رنگ های مرسوم قهوه ای است؛ رنگ طبیعت و خاک. استفاده از رنگ های شاد تر را معمولا افراد پر هیجان انتخاب می کنند.

یا استفاده از رنگ آبی که خاصیت آرامش بخشی دارد. سبز هم که رنگ طبیعت بهار و برگ های زیبای جنگلیست رنگ پر طرفداری است و احتمالا تا به حال شیروانی های سبز خوش رنگی را در کوچه و خیابان دیده اید.

اگر در انتخابتان راهنمایی نیاز داشتید با بخش فروش رنگ سقف شیروانی ورق های گالوانیزه ما تماس حاصل کنید. فروش رنگ سقف شیروانی گالوانیزه در همه رنگ های اصلی و چندین رنگ فرعی انجام می شود که طیف گستره ای از رنگ ها برای شما به ارمغان می آورد.

چرا فولاد گالوانیزه سقف شیروانی را رنگ کنیم؟

چون فولاد گالوانیزه در واقع خود پوشش محافظ دارد. سوال می شود که چرا نیاز است آن را رنگ کرد؟ جواب ها عبارتند از : جور کردن رنگ های زمینه، ظاهر عمومی، یک محل دوردست که تعمیر را مشکل می کند، انعکاس حرارتی ، کاربرد نهایی مانند یک تابلو و بسیاری دیگر، اما مهم ترین علت حفاظت از خوردگی می باشد، که به جسم پوشش شده یک عمر طولانی تر می دهد.

بیشتر بخوانید :  سفارش عمده رنگ نانو اپوکسی عالی

حفاظت به وجود امده در اثر رنگ کردن سطح گالوانیزه سقف شیروانی در جمع بر رنگ و پوشش روی جداگانه خیلی بیشتر دوام دارد. البته براینتایج بهتر، سطحی که لازم است، رنگ شود باید عاری از کثیفی ، چربی ، واکس، یا آلودگی های دیگر باشد.

رنگ سقف شیروانی گالوانیزه

رنگ سقف شیروانی گالوانیزه

رنگ آمیزی این ورق به دلیل جنس گالوانیزه سطح آن دشوار است. فروش رنگ سقف شیروانی گالوانیزه برای رنگ آمیزی ورق های گالوانیزه هم در کارخانجات و هم توسط انسان انجام می شود. در کارخانه ها پاشش رنگ به صورت اتوماتیک و با دستگاه انجام می شود اما در نقاشی توسط انسان نیاز به موارد متعدد جهت زیرسازی رنگ نیاز است.

مثل سمباده زدن ورق جهت پاک کردن هر گونه زائده، شستشوی ورق و خشک کردن آن با مواد شوینده و در مرحله دوم با ماده اسیدی. پس از انجام شستشو نیاز به اسپری کردن یک لایه پرایمر لاتکس روی سطح ورق دارید تا بتوانید مرحله رنگ آمیزی را انجام دهید.

تفاوت ها و مزایای رنگ سقف شیروانی گالوانیزه

تفاوت ها و مزایای رنگ سقف شیروانی گالوانیزه

فروش رنگ سقف گالوانیزه مردم را از پاشش رنگ عادی بر روی محیط هایی که به دلیل جوشکاری، احتمال زنگ زدگی یا سوراخ کاری نیاز به مراقب بیشتر دارند، بی نیاز می کند.

رنگ گالوانیزه مخصوص این کار است و تفاوت های اساسی با رنگ عادی دارد.

رنگ سقف شیروانی گالوانیزه به صورت یک لایه مقاوم بر روی سطح فلز می چسبند.

قدرت این چسبندگی به اندازه ای بالاست که رنگ پوست نمی اندازد و بلند نمیشود. شیروانی معمولا در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد پس رنگی که به آن می زنند باید مقاومت خوبی در مقابل حرارت نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  خرید عمده رنگ مایع کوره ای

بعلاوه رنگ گالوانیزه ضد UV است و در زیر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد.

فروش رنگ سقف شیروانی گالوانیزه برای همه آب و هوا ها انجام می شود. آخرین ویژگی و یک از مهم ترین ویژگی های آن جلوگیری از اتلاف انرژی است و شبیه یک عایق در مقابل سرما و گرما رفتار می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما