فروش مستقیم پوشش رنگ کنیتکس اصل

پوشش رنگ کنیتکس به دلیل ساختار مواد شیمیایی که در تهیه و توزیع آن به کار رفته بسیار مقاوم بوده و دوام خیلی بالایی داشته که می تواند چندین سال بدون این که آسیب ببیند روی سطوح قرار بگیرد و این رنگ تنوع بالایی در انواع مدل ها و رنگ های خود دارد و رنگ چسبناکی است یعنی خاصیتی در خود دارد که روی سطوح تمیز به صورت کامل می چسبد و به راحتی از سطوح جدا نمی شود و اگر از نوع ضد آب باشد می توانید به راحتی و بدون نگرانی از آسیب رساندن به پوشش رنگ آن را شستشو دهید.

فروش مستقیم پوشش رنگ کنیتکس اصل

نکاتی جالب در مورد پوشش رنگ کنیتکس

نکاتی جالب در مورد پوشش رنگ کنیتکس انواع رنگ کنیتکس به سه گروه کلی زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. کنیتکس روغنی: حلال آن بنزین بوده و به علت خاصیت ضد آب بودن آن امکان شستشو آن را فراهم می آورد.
  2. کنیتکس پلاستیک: حلال آن آب است و اما خاصیت آب گریز بودن نداشته و در صورت لکه شدن نمی توان آن را با شستن پاک کرد.
  3. کنیتکس اکریلیک: ترکیب کنتیکس روغنی و پلاستیک رنگ کنتیکس اکریلیک را پدید می آورد که از ویژگی های جالب آن این است که با این که حلال آن آب است اما وقتی که خشک می شود ضد آب شده و قابلیت شستشو پیدا می کند و زمان کمی برای خشک شدن نیاز دارد.

سطح این رنگ الیافی بر جسته ای دارد که به صورت بافت ریز و متوسط و درشت وجود دارد و از بافت ریز آن بیشتر برای فضای داخل ساختمان و از بافت درشت آن بیشتر برای فضای بیرونی ساختمان استفاده می شود.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده نانو پوشش آبگریز نما ساختمان

تولیدکننده رنگ کنیتکس اصل

تولیدکننده رنگ کنیتکس اصل رنگ کنیتکس اصل را می توانید از فروشگاه ها و سایت های معتبر تهیه کنید. این رنگ خواص ویژه ای مانند عایق رطوبت و صدا و حرارت بوده و همچنین از مواد ضد حریق در تولید آن استفاده شده و با دوام بالا و ماندگاری که دارد نسبت به قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و این موضوع ما را تشویق به تهیه این رنگ می کند.

شما می توانید با توجه سلیقه شخصی خود از انواع رنگ کنتیکس برای رنگ آمیزی داخل و خارج نمای ساختمان استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این رنگ مقاومت بالا در شرایط جوی مختلف است و این رنگ در برابر خیلی از اتفاقات طبیعی که برای سایر محصولات آسیب است مثل برف و باران و نور خورشید ، مقاومت بالایی داشته و به همین دلیل بهترین انتخاب برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان است و به راحتی تغییر شکل نمی دهد.

همچنین حالت برجسته این رنگ می تواند بسیاری از نقص های دیوار را بدون نیاز به تعمیر کردن بپوشاند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.