فروش ویژه رنگ آستری فلز درجه یک

رنگ آستری فلز به عنوان یکی از مهمترین پوشش های فلزی است. زیرا آستر اولین پوششی است که بر روی فلزات قرار می گیرد. پیش از قرار دادن رنگ اصلی بر روی فلزات، باید با در نظر گرفتن جنس سطح بهترین آستر را برای آن انتخاب کرد.

آستری ضد زنگ اپوکسی فلز کارخانه ای

آستری های ضد زنگ اپوکسی کارخانه ای سازه ها اغلب آستری های بعد از تمیز کاری وزشی نامیده می شوند. زیرا آن ها توسط سازنده ورق سازه در طی برنامه زمانی تولید عادی بلافاصله بعد از تمیزکاری به کار برده می شوند. بنابراین ورق برای دوره های طولانی زمانی مقاومت به خوردگی پیدا می کند، و این مقاومت حاصل از آستر ضد زنگ اپوکسی ممکن است تا زمانی که بخش های کامل یک بدنه کشتی یا سازه تکمیل شود ادامه یابد.

این روش اجرایی پوشش آستری ضد زنگ اپوکسی در خط در اروپا و ژاپن زودتر اجرا شده است، و موارد مالی جالب آن در بیشتر قسمت های ایالت متحده مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از مزایای اصلی آیتری ضد زنگ اپوکسی فلز زده شده در خط تولید هزینه آن هاست. هزینه تمیزکاری وزشی سازه جدید بر مواد سازی در خط کمتر از حدود یک پنجم هزینه کار تمیز کاری وزشی و دستی در یک محوطه می باشد.

از این رو، مبلغ قابل توجهی از هزینه یک کار پوشش آستری ضد زنگ اپوکسی فلز را ممکن است با کاربری تمیزکاری وزشی و آستری زنی در کارخانه کم کرد.

بیشتر بخوانید :  تولیدی بزرگ ضد زنگ اپوکسی صنعتی

در میان سایر مزایا می توان از کنترل کارخانه ای بر روی تمام شرایط آماده سازی (کاربری ، ضخامت لایه، و سخت شدن واکنشی) ، استحکام افزوده پوشش آستری ضد زنگ اپوکسی فلز در اثر سخت کردن واکنشی در کوره حاصل می شود، اگر مواد کوره ای انتخاب شده باشند و نواحی کاری کارگاه تمیز تر در اثر حذف مواد زنگ زده که قبلا تمیز کاری وزشی در کارگاه شده باشند.

فروش ویژه رنگ آستری فلز درجه یک

دلیل به کارگیری رنگ آستری برای فلزات

دلیل به کارگیری رنگ آستری برای فلزات انواع رنگ آستری عبارتند از:

  • آستر غنی از روی اپوکسی پلی امید
  • آستر غنی از روی اتیلن سیلیکات
  • آستر اپوکسی پلی آمین

بعضی از این آسترهای ضد زنگ اپوکسی فلز به عنوان پوشش اولیه بر روی سطوح فلزی قرار می گیرند و از زنگ زدگی آنها جلوگیری می کنند.

زیرا در این بیشتر این آسترها پودرهای روی وجود دارد که از خوردگی فلز مواظبت می کند. بعضی دیگر از آسترها مخصوص بتن ریزی هستند. به این منظور که قبل از بتن ریزی آغاز شود، بر روی سطح یک نوع از آسترهای مخصوص بتن را می ریزند. این آستر باعث بسته شدن سوراخ، خلل موجود در سطح بتن می شود. همچنین، چسبندگی سطوح را نیز افزایش می دهد.

آسترهای فلزی دارای ضخامت کمی هستند و همچنین بی رنگ می باشند. اما نوع خاصی از آسترها وجود دارد که رنگ های خاصی دارند و علت وجود این رنگ ترکیب های روی است که در آن وجود دارد.

برای استفاده از این آسترها باید سطوح زیرین کاملا عاری از هر گونه آلودگی، گرد و غبار، آثار باقی ماده از رنگ قبلی و رطوبت باشد. بنابراین، شما با استفاده از آسترهای مختلف می توانید سطوح فلزی را از زنگ زدگی و دیگر مشکلات حفظ کنید.

بیشتر بخوانید :  صادرات ضد زنگ اپوکسی زینک ریچ

عرضه بدون واسطه رنگ آستری فلز

عرضه بدون واسطه رنگ آستری فلز آسترها دارای خواص و فوایدی هستند. بسیاری از این آسترها سریعا بر روی سطوح مختلف مانند سطوح چوبی و آهنی می نشینند، در کمترین زمان ممکن خشک می شوند و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند. از این آسترها می توان در سازه های فلزی، لوله، نیروگاه، سطوح خارجی مخازن، تاسیسات مربوط به فرآیندهای شیمیایی و همچنین، برای اتومبیل نیز استفاده کرد.

عرضه رنگ فلزی معمولا در فروشگاه های مکانیکی و تعمیراتی یافت می شوند. شما می توانید به این مراکز مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را متناسب با کاری که می خواهید انجام بدهید، خریداری کنید.

بسیاری از کارخانجات محصولات خود را به طور مستقیم در اختیار فروشندگان و مغازه داران قرار می دهند. این کارخانجات دارای محصولات با کیفیتی هستند که می توانند به صورت عمده در اختیار شما قرار دهند و شما نیز آنها را در اختیار فروشندگان بگذارید.

از طرف دیگر، تولیدکنندگان رنگ آستر ضد زنگ اپوکسی فلزی دارای تخفیف های مناسبی بر روی محصولات خود هستند. به این گونه که شما می توانید با خرید محصولات به صورت عمده از تخفیف های خوبی برخوردار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما