فروش کفپوش سالن بسکتبال اصل

فروش کفپوش سالن بسکتبال اصل توسط تولید کنندگان و فروشگاه های معتبر لوازم ورزشی انجام می شود. کیفیت کفپوش های ورزشی از عوامل تأثیر گذار بر عملکرد ورزشکاران در زمان تمرینات و مسابقات ورزشی می باشد به همین دلیل انتخاب کفپوش سالن ورزشی نیاز به دقت زیادی دارد. فروشگاه ترنج از معتبرترین مراکز عرضه بهترین کفپوش بسکتبال می باشد که می توان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از طریق وبسایت شرکت اقدام نمود.

فروش کفپوش سالن بسکتبال اصل

مدل های مختلف انواع کفپوش سالن

مدل های مختلف انواع کفپوش سالن کفپوش سالن های ورزشی علاوه بر استحکام باید دارای خاصیت ارتجاعی، ضربه گیری، انعطاف و قابل شستشو باشد، همچنین نرمی مناسبی داشته تا از آسیب رسیدن به بدن ورزشکار جلوگیری شود. از پر مصرف ترین و متداول ترین کفپوش های سالنی پی وی سی است که دارای یک لایه زیری از جنس فوم می باشد به همین دلیل بسیار مستحکم و مقاوم است.

کفپوش پی وی سی به رنگ های مختلف تولید می گردد و در سالن های بسکتبال، والیبال و فوتسال برای پوشش کف به کار می رود. از دیگر انواع کفپوش سالن می توان به کفپوش گرانولی و پلی یورتان اشاره نمود در سالن های بسکتبال از کفپوش چوب افرا نیز استفاده می گردد.

کفپوش پلی یورتان در رنگ های مختلف و از پلاستیک بسیار انعطاف پذیر تولید شده است. پوشش پلی یورتان از پلاستیک تولید می شود، اصطکاک بسیار بالایی دارد که باعث می گردد از لغزندگی زمین بازی کاسته شود. بسیار مقاوم است، تغییر رنگ نمی دهد و مهمترین ویژگی های این کفپوش آنتی باکتریال بودن آن است که سبب می شود باکتری ها را به خود جذب نکند.

بیشتر بخوانید :  تولید کننده کفپوش سالن فوتسال فوم دار

کفپوش گرانولی از جنس لاستیک تولید شده و در مقابل ضربه دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد به همین دلیل در سالن های بدنسازی به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. از خصوصیات و ویژگی های کف پوش های سالنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ضد آب
  • نصب راحت
  • عدم تغییر رنگ
  • رنگ های متنوع
  • مقاوم در برابر ضربه
  • مقاوم در برابر حرارت

راهنمای خرید کفپوش سالن بسکتبال

راهنمای خرید کفپوش سالن بسکتبال برای خرید کفپوش سالن بسکتبال می توان از کارخانجات و شرکت های تولید کننده انواع کف پوش به صورت حضوری و مستقیم اقدام نمود. خرید از مراکز تولید علاوه بر حذف واسطه و کاهش هزینه ها، اطمینان از کیفیت و مرغوب بودن کفپوش را نیز به همراه دارد.

روش دیگر جهت خرید کفپوش سالن بسکتبال، خرید به شیوه غیر حضوری و آنلاین می باشد. در این روش می توان به وب سایت فروشندگان لوازم سالن های ورزشی مراجعه نمود و پس از بررسی محصولات فروشگاه و مشاوره با کارشناسان مجرب مرکز، کفپوش مورد نیاز را انتخاب و پس از ثبت سفارش محصول خریداری شده را در محل مورد نظر دریافت نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.