قیمت بهترین رنگ کنیتکس ساختمان

قیمت بهترین رنگ کنیتکس ساختمان در بازار با توجه به بسته بندی های متفاوت و هم چنین کیفیت ساخت آن و مواد اولیه ی به کار رفته در آن متفاوت است، رنگ کنیتکس با توجه به اینکه در دماهای بالا و دماهای پایین مقاوم است و به دلیل اینکه با اسپری های با شدت زیاد کار می شود تمام ترک ها و شیارهای موجود در سطح را می پوشاند، از این رو و با توجه به زیبایی خاصی که با استفاده از این نوع رنگ به دست می آید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

قیمت بهترین رنگ کنیتکس ساختمان

مهمترین کاربرد انواع رنگ کنیتکس ساختمان

مهمترین کاربرد انواع رنگ کنیتکس ساختمان انواع رنگ کنیتکس به طور کلی به سه نوع تقسیم بندی می شوند که در ادامه به کاربرد آنها و مهمترین ویژگی های آنها می پردازیم.

  1. کنیتکس پلاستیک:
    از این نوع رنگ کنیتکس بیش تر در مناطقی با آب و هوای گرم استفاده می شود و استفاده از این نوع رنگ در مکان هایی با آب و هوای مرطوب و نواحی کوهستانی توصیه نمی شود و استفاده از این نوع رنگ در مکان هایی مانند دیوارهای داخلی و لابی ها به دلیل رطوبت کم در این مکان ها توصیه می شود.از مزایای اصلی این رنگ می توان به شعله ور نشدن، نداشتن بوی  آزاردهنده و  البته مهم ترین مزیت این رنگ قابلیت استفاده بعد از اجرای رنگ کاری است و در مواقعی که نیاز به استفاده ی سریع پس از رنگ کاری دارید این رنگ می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  2. کنیتکس اکریلیک:
    کنیتکس اکریلیک محدودیت استفاده در آب و هوای خاصی ندارد و علاوه بر استفاده از این نوع رنگ در دکوراسیون داخلی می توانید با خیال راحت از این نوع رنگ در نمای ساختمان نیز استفاده کنید.از مزایای اصلی کنیتکس اکریلیک بدون بو بودن، شعله ور نشدن، عایق رطوبتی و خشک شدن سریع است.این نوع رنگ  اجرای سریعی دارد و از این رو در نما استفاده می شود و در صورت استفاده در فضاهای داخلی پس از اتمام کار می توانید در آنجا ساکن شوید.
  3. کنیتکس روغنی:
    از رنگ کنیتکس روغنی در نمای ساختمان و فضاهای داخلی استفاده می شود، این نوع برخلاف دو نوع قبلی که حلالشان آب بود حلالش بنزین است و به همین علت دارای بوی نسبتا نامطبوعی است و استفاده از آن مکان بلافاصله پس از اتمام کار با توجه به خشک نشدن و خطرات احتمالی مانند اشتعاد و ایجاد تنگی نفس مقدور نیست.استفاده از این نوع رنگ در مناطق با رطوبت بالا توصیه می شود و از مهم ترین مزایای این رنگ خاصیت ضد آب بودن و آب گریز بودن این رنگ است.
بیشتر بخوانید :  فروش انواع رزین اکریلیک هیدروکسیل دار

توزیع انواع رنگ کنیتکس ساختمان

توزیع انواع رنگ کنیتکس ساختمان رنگ های کنیتکس از انواع رنگ ساختمان هستند که در مناطق مختلف آب و هوایی با ویژگی های اقلیمی متفاوت قابل استفاده هستند و همچنین با توجه به قابلیت استفاده از این و نوع رنگ در نمای بیرونی ساختمان و فضاهای داخلی همواره مورد توجه بسیاری از کسانی که به زیبایی و کارایی رنگ اهمیت می دهند بوده است.
رنگ کنیتکس با توجه به اینکه بر روی سطوحی مانند سیمان، سنگ و فلز و برخی دیگر از سطوح قابل اجرا است و هم چنین به دلیل ساختار ویژه ی خود انتخاب را برای مشتریان ساده تر کرده است.
از این رو و با توجه به نیاز مشتریان و علاقه ی آنها به انواع مختلف رنگ کنیتکس توزیع و فروش آن معقول و مقرون به صرفه و دارای بازاری مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.