قیمت رنگ روغنی سفید براق سحر

رنگ روغنی سفید براق سحر

مجتمع صنایع رنگ سحر با بیش از سه دهه سابقه فعالیت در تولید انواع رنگ یکی از برندهای برتر صنعت رنگ شناخته می شود. انواع رنگ های روغنی براق و مات، پلاستیک و استخری با تنوع رنگ بسیار بالا و کیفیت عالی در شرکت رنگ سحر تولید می شود. رنگ روغنی سفید براق سحر یکی از رنگهای پرکاربرد و پرمصرف است که در صنایع و موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ روغنی سفید براق سحر با شفافیت و درخشندگی منحصر بفرد خود به اشیا و محیط زیبایی خاصی می دهد.

از جمله کاربردهای رنگ روغنی سفید براق می توان استفاده در پوشش مبلمان، قفسه و لوازم اداری و فروشگاهی، درب و پنجره و سایر مصنوعات فلزی را نام برد.

مجتمع صنایع رنگ سحر یک نوع رنگ روغنی سفید براق با کد ۷۰۱ تولید می کند که از کیفیت مطلوبی برخوردار است. برای خرید رنگ روغنی سفید براق سحر کد ۷۰۱ با قیمت مناسب به ادامه مطلب توجه نمائید.

قیمت رنگ روغنی سفید براق سحر

قیمت رنگ روغنی سفید براق سحر
قیمت رنگ روغنی سفید براق سحر
رنگ روغنی سفید براق سحر در بسته بندی های ربعی، نیمی، کوارت و گالن عرضه می شود. شرکت رنگ سحر دارای قیمت های مختلفی برای مشتریان بوده بطوریکه قیمت درب کارخانه، قیمت بنکدار به فروشگاهها و قیمت فروش به مصرف کننده در محصولات متفاوت است.

اگر بنکدار و یا جزو مراکز و فروشگاه های بزرگ پخش رنگ هستید می توانید برای سفارشات عمده خود از قیمت های درب کارخانه و تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید :  آیا قیمت عمده رنگ پیکوکالر مقرون به صرفه است؟

رنگ روغنی سفید براق سحر را می توانید در قوطی های ربعی، نیم کیلویی، یک کیلویی و گالن های بزرگ خریداری کنید.

برای خرید عمده انواع رنگهای سحر با کارشناسان مرکز مشاوره و فروش ترنج تماس بگیرید.

کارشناسان ترنج با بررسی نیازهای مشتریان به ارائه بهترین پیشنهاد محصول با قیمت های مناسب می پردازند. در ادامه به معرفی یکی از برترین مراکز فروش و مشاوره خدمات رنگ در ایران خواهیم پرداخت.

مرکز فروش رنگ روغنی سفید براق سحر

مرکز فروش رنگ روغنی سفید براق سحر
فروش رنگ های روغنی براق سحر

مرکز خدمات فروش و مشاوره رنگ ترنج با یک دهه فعالیت در خدمات مشاوره و فروش در صنعت رنگ تا کنون به مشتریان زیادی خدمات ارائه داده است. اگر به دنبال خرید رنگ روغنی سفید براق سحر برای فروشگاه و مرکز فروش خود هستید، توصیه می شود قبل از هر چیز با مشاوان ترنج تماس بگیرید.

اطلاع از بهترین برندهای موجود در بازار و اخذ قیمت های مناسب را می توانید در مرکز خدمات فروش رنگ ترنج تجربه کنید. مرکز رنگ ترنج عرضه کننده رنگ های برتر داخلی با قیمت های درب کارخانه است.

خریداران عمده رنگ روغنی سفید براق سحر علاوه بر قیمت های مناسب و شرایط فروش ویژه از خدمات دیگری مانند تحویل در محل مشتری، امکان خرید آنلاین و پرداخت در محل برخوردار خواهند بود.

برای کسب اطلاع از قیمت رنگ روغنی سحر و سایر محصولات سحر به بخش لیست قیمت محصولات در سایت مراجعه کنید.

قیمت های موجود همگی بروز بوده و با قیمت های بازار تفاوت چشمگیری دارند. با خرید عمده رنگ روغنی سفید براق سحر از مرکز فروش و مشاوره رنگ ترنج از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان داشته و در وقت و هزینه خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید :  بهترین فروشنده رنگ آلکیدی هوا خشک

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما