نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان نسوز در ایران

رنگ پلی اورتان نسوز یک رنگ اکریلیک (مبتنی بر آب) است که عایق حرارتی خانه شما را بهبود می بخشد. این رنگ حرارتی به گرم نگه داشتن درجه حرارت در منازل در ماه های زمستان و سردتر شدن در تابستان کمک می کند. به لطف عایق، تا 40٪ در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. قصد خرید این رنگ را دارید؟ مجموعه ما نمایندگی رنگ نسوز در ایران می باشد.

نمایندگی فروش رنگ پلی اورتان نسوز در ایران

ویژگی های رنگ پلی اورتان نسوز

ویژگی های رنگ پلی اورتان نسوز مشخصه اصلی آنها این است که آنها یک فیلم بسیار مقاوم در برابر اصطکاک را تشکیل می دهند ، از طول بالایی برخوردار بوده و با تزئین بسیار خوبی در سطوح ایجاد می کنند. فرمول مبتنی بر رزین های آلکیدی مانند پلی اورتان نسوز، از انعطاف پذیری عالی برخوردار است و به دلیل تغییر دما ، چوب را در فرآیندهای انقباض آن کمک می کند. این رنگ پلی اورتان ضد آب ، ضد قارچ است ، در برابر پیری ، نور خورشید و رطوبت بسیار مقاوم است. هنگامی که با یک قلم مو استفاده شود ، سطح آن کاملاً خوب است که گویی با اسلحه اسپری استفاده شده است. چوب لاک زده بسیار مقاوم در برابر باران است و همچنین دانه طبیعی آن را برجسته می کند.
این یک لاک پلی اورتان است که محلول آن در آب است ، این باعث می شود سریعتر خشک شود و بدون بو باشد ، و آن را برای محافظت از دیوارها ، تیرها و نرده ها در داخل خانه ایده آل می کند. برای قسمت بیرونی ، لاک های رنگی توصیه می شوند ، زیرا آنها همان هایی هستند که محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید :  قیمت رنگ پلی اورتان براق درجه یک

با زمان خشک کردن مناسب 2 تا 4 ساعت ، تکرار فرایند با روکش دوم و اجازه خشک شدن آن بین 4 تا 6 ساعت ، خشک شدن کامل پس از 24 ساعت حاصل می شود. این نفوذپذیری انتخابی دارد ، این بدان معنی است که از عبور آب جلوگیری می کند اما به تنفس دیواره اجازه می دهد (در معرض بخار آب). همچنین چسبندگی عالی ، مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و محیط زیست دریایی است.
انتهای آن براق یا نیمه براق است و حلال آن نیز از جنس استرپتین است. توصیه می شود 3 کت استفاده کنید ، همیشه اولین کت را به نسبت مساوی رقیق کنید. کتهای دوم و سوم باید با نسبت 3: 1 رقیق شوند ، سه تا با لاک و دیگری با روحیه سفید. اگر این فرآیند انجام نشود ، ممکن است محصول آغشته شود ، زیرا دارای رزین بالایی است.

تولید کننده رنگ پلی اورتان نسوز درجه یک

تولید کننده رنگ پلی اورتان نسوز درجه یک مجموعه ما اقدام به تولید پلی اورتان های مختلف رنگی به خصوص رنگ پلی اورتان نسوز درجه یک نموده است. محصولات ما به روز ترین و استاندارد ترین موارد موجود در بازار ایران می باشند. در فروشگاه مدرن ما نیز امکان خرید غیر حضوری را برای شما سروران گرامی فراهم شده است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون محصولات و مجموعه ما، استعلام قیمت رنگ پلی اورتان، دریافت مشاوره تخصصی، ثبت سفارش و حرید رنگ پلی اورتان نسوز درجه یک با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

1

  1. صفحه کابینت چوب دارم و می‌خواهم از رنگ پلی اورتان نسوز استفاده کنم و ترجیحا مات ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما