قیمت عمده رنگ پلی اورتان بی رنگ

یکی از رنگ های صنعتی پر فروش و پر مصرف رنگ پلی اورتان بی رنگ است که به دلیل کاربرد فراوان و مزیت های بسیار خوبی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این محصول در صنایعی نظیر پتروشیمی، دریایی و … کاربرد زیادی دارد. این رنگ در انواع برندهای داخلی و خارجی در کشور یافت می شود و مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را خریداری نماید.

قیمت عمده رنگ پلی اورتان بی رنگ

نکاتی خواندنی در مورد رنگ پلی اورتان بی رنگ

نکاتی خواندنی در مورد رنگ پلی اورتان بی رنگ رنگ پلی اورتان بی رنگ برای حفاظت از سطوح مختلف چوبی، فلزی و … استفاده زیادی دارد. رنگ های پلی اورتان بسته به دو جزیی و یک جزیی بودن آن و نوع محل استفاده به صورت های مختلف بر روی سطوح اجرا می شوند.

رنگ های دو جزیی پلی اورتان با یک حلال ترکیب شده و سپس به روی سطح اجرا می شوند که این نحوه ی اجرا می تواند با پاشش پیستوله با استفاده از غلطک و فرچه باشد. رنگ های پلی اورتان تک جزیی بیشتر برای کف پوش پلی اورتان استفاده می گردد و می توان این رنگ را با ضخامت بالا استفاده نمود.

از ویژگی های رنگ پلی اورتان می توان به مواردی همچون مقاوم بودن در برابر سایش و ضربه، مقاومت بالا در برابر نور خورشید و آب و مواد شیمیایی، چسبندگی بسیار خوب، خشک شدن سریع، براقیت بالا، مقاومت در برابر اسید و باز، روغن های صنعتی و شیمیایی و … اشاره نمود.
کاربرد رنگ پلی اورتان در چه مکان هایی می باشد؟ این رنگ در صنایع چوبی و مبلمان و در صنعت پتروشیمی همچنین در صنعت خودرو سازی کاربرد زیادی دارد و این صنایع از خریداران عمده این رنگ می باشند.

بیشتر بخوانید :  قیمت پایین رنگ پلی اورتان بژ با کیفیت

فروش مستقیم رنگ پلی اورتان بی رنگ

فروش مستقیم رنگ پلی اورتان بی رنگ فروش رنگ پلی اورتان بی رنگ در این شرکت با برند معتبر و کیفیت عالی انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری بیشتری جذب این نوع خرید می شود.

تنوع در برند، ارائه محصولی درجه یک، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، تسریع و سهولت در خرید، امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز و … از مزیت های خرید از این سایت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما