قیمت عمده رنگ پلی یورتان پایه آب

رنگ پلی یورتان پایه آب مانند سایر رنگ های پایه آب حلالش آب است و برای استفاده از آن کافی است مقدار مورد نظر رنگ را با مقدار معین آب مخلوط کرده و با ابزار مخصوص مثل قلمو رنگ آمیزی و اسپری های مخصوص رنگ پاشی استفاده می شود.

برای این که رنگ شما به طور کامل به سطوح بچسبد و جای بگیرد بهتر است قبل از استفاده سطح مورد نظر را تمییز کرده و از یک زیر ساز به نام پرایمر استفاده کنید این کار باعث می شود رنگ به صورت کامل با سطح جفت شده و جلوه زیبایی به محیط می دهد. 

پرایمر باعث می شود رنگ روی سطحی که قرار است استفاده شود کاملا جفت شود.

به علت ویژگی های مثبت این رنگ باعث شده که متخصصان از آن به عنوان آخرین لایه رنگ روی سطوح استفاده کنند.

قیمت عمده رنگ پلی یورتان پایه آب

مقاومت رنگ پلی یورتان در مقابل محیط

مقاومت رنگ پلی یورتان در مقابل محیط با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی همیشه به این فکر می افتیم از مواد و ابزاری استفاده کنیم که هم مقاوم باشد و هم دوام بالایی داشته باشد که هر دو این خاصیت را شما می توانید در انواع رنگ پلی یورتان مشاهده کنید. 

از ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی این رنگ که باعث شده خیلی ها به فکر استفاده از آن بی افتند این است که بسیار مقاوم بوده یعنی در برابر هر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم بوده در برابر تابش مستقیم نور تغییر رنگ نمی دهد و پوسیده نمی شود و در برابر ساییدگی و انواع فشار و ضربه مقاوم بوده همچنین زمان زیادی برای خشک شدن لازم نداشته و زود خشک می شود.

بیشتر بخوانید :  کارخانجات رنگ پلی یورتان پارس اشن با کیفیت

انواع مدل های این رنگ بر اساس ظاهر به دو گروه مات و براق تقسیم بندی می شوند.

فروش ویژه رنگ پلی یورتان پایه آب

فروش ویژه رنگ پلی یورتان پایه آب قیمت رنگ پلی یورتان بسته به الگوی مواد به کار رفته در آن و همچنین نحوه بسته بندی آن و مقدار حجمی از رنگ که در درون بسته بندی جای گرفته می تواند تغییر کند اما با توجه به دوام بالای محصول و ماندگاری بالای آن و با استفاده از مقدار کم می توان مساحت زیادی را رنگ آمیزی کرد باعث می شود قیمت آن نسبت به سایر محصولات مشابه مقرون به صرفه  باشد.

پس اگر به دنبال محصول با کیفیت و با دوام می گردید و نمی خواهید زود از بین رود و آسیب ببیند پیشنهاد ما به شما رنگ پلی یورتان است.

همچنین از ویژگی های خاص این محصول می توان به کاربرد استفاده آن روی انواع سطوح از هر جنسی که دارند و مقاومت در برابر بسیاری از حلال هایی که موجب خوردگی و از بین رفتن سایر رنگ ها می شوند می توان نام برد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.