آخرین قیمت کفپوش سالن فوتسال رول

کفپوش ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات در اماکن و سالن های ورزشی می باشند که دارای جنس ها و کیفیت های مختلفی هستند. آن ها برای استفاده در مکان های مختلف و کاربرد های متفاوت دارای طرح و رنگی متنوع می باشند که توسط شرکت های سازنده ی زیادی و با توجه به آخرین استاندارد های لازم ساخته می شوند. کفپوش سالن یکی از انواع آن ها است که دارای ضخانت و جنس متفاوت هستند که با قیمت های مختلف به فروش می رسند. قیمت کفپوش سالن فوتسال توسط کارخانه های سازنده تعیین می شوند که هر ساله دچار تغییراتی می شوند.

انواع کفپوش سالن با قیمت بسیار منحصر به فرد در ایران عرضه می شود طراحی کفپوش علاوه حفظ کیفیت بسیار خوب قیمت را بسیار مقرون به صرفه کرده است.

آخرین قیمت کفپوش سالن فوتسال رول

تولید کننده برتر انواع کفپوش ورزشی والیبال

تولید کننده برتر انواع کفپوش ورزشی والیبال تولید کننده برتر انواع کفپوش ورزشی والیبال آن ها را از بهترین و با کیفیت ترین مواد تولید و روانه بازار می کنند. این تولیدکننده ها آن ها را در بسته بندی های گوناگون و با برند های مخصوص توزیع و به فروش می رسانند.

تولید کفپوش ورزشی والیبال توسط تولیدکنندگان برتر کشوری انجام میشود این کفپوش ها توسط تولید کنندگان به نحوی طراحی شده که علاوه بر کیفیت و جنس عالی با ماندگاری زیاد از قیمت منحصر به فردی نیز برخوردار باشد.

خرید کفپوش ورزشی رولی و فوم دار در کشور

خرید کفپوش ورزشی رولی و فوم دار در کشور برای خرید کفپوش ورزشی رولی و فوم دار در کشور راه های بسیاری وجود دارد. یکی از اصلی ترین راه ها مراجعه به نمایندگی ها و دفاتر فروش آن ها در هر شهر می باشد که با قیمت های مختلف به فروش می رسانند.

خرید کفپوش رول به صورت اینترنتی نیز انجام می شود که با مراجعه به سایت های معتبر می توانید آن ها را تهیه کنید.

خرید کفپوش ورزشی رولی و فوم دار در کشور به شیوه های مختلفی امکان پذیر است برای مثال شما میتوانید به فروشگاه های مجازی سر بزنید و ضمن برخورداری از آخرین مشخصات کفپوش سالن آنها را با هم مقایسه و ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید همچنین اغلب قیمت عمده فروشی در این فروشگاه ها در نظر گرفته میشود که شرایط را برای خرید بهتر میکند.

فروشندگان انواع کفپوش رولی در تهران

فروشندگان انواع کفپوش رولی در تهران تولید کننده کفپوش زمین والیبال آن ها را در بهترین کیفیت و با توجه به استاندارد های جهانی و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کنند.

فروش کفپوش رولی در تهران توسط فروشندگان زیادی صورت می گیرد بهترین گزینه خرید از فروشندگان عمده فروش و ترجیحا خرید از خود شرکت تولید کننده است همچنین فروشندگان کفپوش به به صورت مجازی در فروشگاه های آنلاین در انواع مختلف عرضه میکنند.

اطلاعاتی در مورد کفپوش سالن فوتسال

اطلاعاتی در مورد کفپوش سالن فوتسالدر یک سالن ورزشی فضای مورد نیاز از پارامتر های مهمی است شما فقط باید چند متری مربع (یا متر) از کف را بپوشانید.  در یک سالن بازرگانی تجاری ، باید چند صد متری مربع را بپوشانید.  درزهای بیشتر در کف ، خطر خسارت را افزایش می دهد (رطوبت در بین ترک ها ، جداسازی کف کف و غیره) همینطور برای انتخاب یک کفپوش مناسب باید به وزن قابل تحمل آن دقت شود همینطور باید به تحمل کفپوش در مقابل رطوبت نیز دقت کنیم تا بهترین کفپوش مناسب را انتخاب کنیم.

بررسی انواع کفپوش سالن ورزشی

انواع کفپوش های سالن ورزشی به شرح زیر است:

بتن

بیشتر “کفهای زیر زمینی” از بتن ساخته خواهد شد که ماندگارترین گزینه برای کفپوش های بدنسازی است.  بتن ارزانترین و ساده ترین گزینه است ، گزینه ای که احتمال استفاده از آن به طور منظم ممکن است فرسوده یا آسیب دیده باشد.

مشکل بتن این است که نوع کشش مورد نظر شما را ارائه نمی دهد.  شما باید یک کت رنگ ضد لغزش یا روکش بدون لغزش بکار ببرید تا در هنگام تمرین تمرینات خود را از لغزیدن وسایل نگهبان نکشید.  خطر آسیب دیدگی نیز در صورت سقوط کسی بسیار بیشتر است و سالن های ورزشی بتونی تمایل به سر و صدایی و اکو دارند و باعث ایجاد سر و صدای اضافی زیادی می شوند.  بتن همچنین گرد و غبار زیادی را از بین می برد.

بیشتر بخوانید :  لیست قیمت کفپوش زمین فوتسال کمپارس

مزایا:

بادوام

ارزان (قبلاً نصب شده است)

آسان برای بهبود (با یک کت رنگ)

معایب:

رها کردن وزن می تواند کف را خرد کند

بدون کاهش تأثیر

زیباترین گزینه کفپوش نیست

گرد و غبار زیادی ایجاد می کند

جذب صدا نیست

نتیجه: یک گزینه کفپوش ارزان است ، اما برای یک تمرین مناسب مناسب در خانه یا یک سالن ورزشی ایده آل نیست.

کفپوش طرح فرش

این کفپوش یکی از گزینه های کمتر کفپوش سالن های بدنسازی است ، به دلیل این که از چوب ، لاستیک و بتن دوام بالایی ندارد.

این کفپوش کشش و پایداری خوبی را ارائه می دهد و با داشتن زیر لایه مناسب می تواند به کاهش تأثیر کمک کند.  با این حال ، مستعد آسیب به آب و عرق ، بوی بد را جذب می کند و خیلی سریع تر از سایر گزینه های کف پوش فرسودگی می کند.

مزایا:

ارزان

در بسیاری از سبک ها و رنگ ها موجود است

راحت برای انواع تمرینات

معایب:

دوام ندارد

ضد آب نیست؛  مستعد قالب و کپک

بعد از چند ماه استفاده بوی می دهد

نتیجه: برای یک سالن ورزشی ، گزینه مناسبی است ، به خصوص اگر تمرین های زیادی را در زمین انجام دهید.  اما اگر یک ورزشگاه تجاری را راه اندازی می کنید که دوام یکی از مهمترین فاکتورها باشد ، فرش نباید راه رفتن شما باشد.

چوب پنبه

چوب پنبه یک ماده سازگار با محیط زیست ، قابل تجدیدپذیر است که کاملاً تجزیه پذیر است ، به این معنی که به ورزشگاه شما “سبز تر” کمک می کند.  همچنین ضربه را جذب می کند و راحت است ، اما ثبات آن را مختل نمی کند.  اگر تمرین های پرمصرف و پرتحرک زیادی انجام می دهید (مانند یک صندوق CrossFit یا سالن HIIT) ، انتخاب مناسبی است.

مشکل اینجاست که چوب پنبه خیلی راحت آسیب می بیند.  چیزی به سادگی کشیدن یک نیمکت وزن روی زمین می تواند چوب پنبه را پاره کند.  این یک ماده با دوام نیست ، به این معنی که در نهایت می خواهید مبلغ خوبی را برای جایگزینی کفپوش آسیب دیده خرج کنید.

مزایا:

ارزان

“سبز”

راحت

معایب:

بادوام نیست

بهترین کاهش تأثیر نیست

هنگام خیس شدن راحت تر آسیب می بینید

نتیجه: برای یک سالن ورزشی ، کف مستقر در چوب پنبه می تواند به کاهش رد کربن در منزل شما کمک کند.  برای یک ورزشگاه تجاری ، آنقدر کافی نیست که بادوام باشد و باعث می شود ورزشگاه شما خیلی سریع فرسوده و “چاق” به نظر برسد.

چوب

هیچ چیز به اندازه کف چوب سخت ظریف نیست.  کفپوش های چوبی از نوع کمکی برای مصارف مسکونی مناسب نیستند ، اما برای راه‌اندازی یک زمین ورزشی تجاری برای رقص سالن ، کیک بوکسینگ یا آموزش مقاومت بسیار مناسب است.  چوب از نوع ابزار بسیار با دوام تر از تخته سه لا است ، و می تواند وزن ماشین شما و رک وزن را تحمل کند.

به یاد داشته باشید که تکه های چوبی به راحتی از بین می روند و اگر وزنه های سنگینی را روی آن بیاندازید ، آسیب می بینید.  چوب همچنین کشش بسیار کمی به خصوص هنگام مرطوب دارد.  این یک گزینه کفپوش خوب است ، اما فاقد دوام مورد نیاز وزن و ماشین های قلبی است.  به علاوه ، این یکی از گرانترین گزینه های کفپوش در اطراف است.

مزایا:

زیبا

بادوام برای اکثر موارد استفاده

عالی برای رقصیدن یا کیک بوکسینگ

معایب:

به راحتی با کاهش وزن / کاهش وزن آسیب دیده است

کشش ضعیف

در اثر آب آسیب دیده است

رول لاستیک

رولت های لاستیکی یکی از رایج ترین گزینه های کفپوش سالن های بدنسازی به دلیل این واقعیت است که آنها همه چیز را برای یک سالن ورزشی مناسب تهیه می کنند: دوام ، جذب ضربه ، مقاومت در برابر صدمه در هنگام سقوط / کاهش وزن و کشش خوب.

غلتکهای لاستیکی سلول باز آب را بدون رشد و لغزش جذب می کند – در حقیقت ، کشش با رطوبت افزایش می یابد.  یا می توانید لاستیک سلول بسته را انتخاب کنید که مقاوم در برابر رطوبت باشد و تمیز کردن آن آسان است.  لاستیک جذب ، ثبات و راحتی را در اختیار شما قرار می دهد.  این که آیا شما در حال تنظیم یک جعبه CrossFit ، یک دوره آموزشی پارکور یا یک اتاق وزن هستید ، کفپوش های لاستیکی یکی از بهترین گزینه هایی است که باید در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید :  فروش برترین کفپوش سالن رزمی اصل

رول های بلند دارای درزهای کمی هستند ، به این معنی خطر آسیب کمتری دارد.  اما رول ها می توانند گران باشند – شما می توانید تا 15 دلار در هر فوت مربع هزینه کنید.  دوام در یک قیمت می آید.

مزایا:

بادوام

مقاوم در برابر آب و بو

جذب خوب

همه کاره؛  مناسب برای هر نوع پروتکل ورزش / تمرین

مقاوم در برابر آسیب

کمتر درزهایی برای خاک و رطوبت برای ریختن در آن وجود دارد

معایب:

گران

آسانترین کفپوش نیست

به راحتی با اتاق های عجیب و غریب سازگار نمی شود

تشک لاستیکی

تشک های لاستیکی از همان جنس رول های لاستیکی ساخته شده اند ، اما در اندازه کوچکتر قرار می گیرند: معمولاً طول 4 تا 6 پا و عرض 2 تا 3 ».  آنها در اتاق هایی با یک طرح یا طرح منحصر به فرد سازگاری بیشتری دارند و تخمگذار بسیار ساده هستند.

آنها همان دوام ، آب و مقاومت در برابر بو و کاهش ضربه را مانند رول های لاستیکی ارائه می دهند و برای هر نوع سالن ورزشی گزینه بسیار خوبی هستند.  آنها همچنین برای فضاهای کوچکتر مانند یک سالن ورزشی ایده آل هستند.

توجه داشته باشید ، تشک های مخصوص اصطبل اسب ها تشک های لاستیکی سنگین هستند که در فروشگاه های کشاورزی به فروش می رسند و نه از عمده فروشان تجهیزات ورزشی.  آنها یک جایگزین عالی برای کفپوش سالن های بدنسازی هستند.  در روند نزولی ، قیمت آنها با همان غلتک های لاستیکی برابر است.  همچنین درزهای بیشتری نسبت به رول لاستیک دارند ، بنابراین احتمال آسیب بیشتر وجود دارد.

مزایا:

بادوام و مقاومت در برابر ساییدگی

کاهش تاثیر خوب

همه کاره؛  مناسب برای هر نوع پروتکل ورزش / تمرین

تخمگذار آسان و سازگار با اکثر برنامه های کف

معایب:

گران

درزهای بیشتر خطر بیشتر خسارت

کاشی های لاستیکی

به کاشی کفپوش فکر کنید ، اما به جای سرامیک از لاستیک ساخته شده است.  کاشی های لاستیکی از 18 تا 36 “طول / عرض متفاوت است.  آنها دارای لبه های در هم تنیده ای هستند که به راحتی مونتاژ می شوند (مانند یک معما) و از همان لاستیک بادوام ساخته شده به عنوان تشک و رول ساخته می شوند.  آنها برای فضاهای کوچک ایده آل هستند که تطبیق پذیری خوبی دارند.

در نزولی ، لبه های در هم پیچیده دوام بالاتری ندارند.  کاشی ها در صورت عدم چسباندن یا چسباندن ، مستعد جداسازی هستند و خطر آب و گرد و غبار در بین ترک ها وجود دارد.  کاشی های لاستیکی همچنین می تواند یک گزینه کفپوش نسبتاً گران قیمت باشد.

مزایا:

بادوام و مقاومت در برابر ساییدگی

مقاوم در برابر آب و بو

کاهش تاثیر خوب

همه کاره؛  مناسب برای هر نوع پروتکل ورزش / تمرین

تخمگذار آسان و سازگار با اکثر برنامه های کف

معایب:

گران

درزهای بیشتر = خطر بیشتر خسارت

به راحتی جدا شده ، باید ضبط و چسبیده شود

کاشی های کف

اگر به دنبال ارزان و آسانی هستید ، بهتر از کاشی کف نیست.  این کاشی ها از کف EVA ساخته شده و دارای لبه های در هم تنیده ای هستند که باعث می شود سریع آنها جمع شوند.  آنها خیلی سنگین نیستند اما برای یک سالن ورزشی ساده ایده آل هستند.  فوم کوسنینگ و کاهش ضربه را فراهم می کند و از نظر قیمت مناسب می باشد.

در روند نزولی ، آنها بسیار بادوام نیستند.  آنها در معرض آسیب در برابر قفسه های سنگین وزن ، نیمکت و ماشین هستند و تحت فشار سنگین فشرده می شوند.  در صورت خیس بودن آنها نیز لغزنده هستند و باید در آن چسبانده و چسبانده شوند تا در جای خود قرار بگیرند.

مزایا:

ارزان

کاربر پسند؛  آسان برای تنظیم

کوسن خوب ، راحت

مقاوم در برابر آب و بو

معایب:

عدم ماندگاری

در معرض فشار زیاد تحت فشار سنگین

در هنگام خیس کشش را از دست می دهد

راهنمایی در مورد برندهای کفپوش

انواع مختلف و مارک های کف پوش در بازار وجود دارد ، اما پیدا کردن مناسب مناسب می تواند یک چالش باشد

کفپوش Regul Active

اگر به دنبال یک گزینه کف پوش سخت برای سالن ورزشی ، جعبه CrossFit یا منطقه تمرین منزل خود هستید ، بهتر است Regul Active را در نظر بگیرید.  نه تنها از آن بسیار بادوام است بلکه یک مجموعه کاملاً قابل تنظیم را برای شما ارائه می دهد که می تواند با هر اندازه یا شکل اتاق سازگار باشد.

مشخصات کفپوش سالن فوتسال

مشخصات کفپوش سالن فوتسال

مشخصات یک سالن ورزشی باید به نحوی باشد که بتواند وزن تمام وسایل داخل خود را تحمل کند در ورزشگاه خانگی خود ، ممکن است چند صد پوند وزنه بر روی رکاب های وزنه بنشینید.  در یک سالن ورزشی ، هزاران پوند بین دمبل و دیسک وزن دارید.  این وزن باعث افزایش میزان ساییدگی و پارگی در کفپوش ها می شود.  بعلاوه ، ركس های وزنه بر روی کف سالن بدنسازی نشسته اند ، به این معنی كه وزن باعث آسیب بیشتر در زمین می شود. دستگاه های ورزشی – در یک سالن ورزشی متوسط ​​چند دستگاه وجود دارد؟  ما فقط در مورد همه دستگاه های آموزش مقاومت صحبت نمی کنیم — پرس اسمیت ، پرس اسکیت ، پرس نیمکت ، دستگاه کابل ، دستگاه کشش ، ماشین قایقرانی و موارد دیگر – بلکه دستگاههای قلبی: دوچرخه ثابت ، تردمیل ، دستگاه بیضوی  ، و لیست ادامه دارد  این ماشین ها همه روی کفپوش فشار می آورند و باعث افزایش ساییدگی و پارگی می شوند.  شما ممکن است یک یا دو دستگاه را در گاراژ منزل خود داشته باشید ، اما در هفته فقط چند بار از آنها استفاده می کنید.  در سالن بدنسازی روزانه ده ها نفر از ماشین آلات استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید :  فروش عمده کفپوش سالنی درجه یک

سوالات متداول در مورد کفپوش سالن

کاشی های لاستیکی برای چه فضاهایی مناسب است؟

برای فضاهای کف پوش کوچکتر و بالشتک های زیر نیمکت های وزنه ای ، ماشین آلات ، قفسه ها و سکوهای بلند کردن گزینه عالی است.  آنها بسیار متنوع هستند ، اگر کمی گران و با دوام نیستند.

کف پوش تشک لاستیک برای کدام فضاها مناسب است؟

اگر فضای کف کمتری برای پوشاندن آن دارید ، تشک های لاستیکی به دلیل دوام و تطبیق پذیری آنها گزینه کفپوش بسیار خوبی است.  آنها برای ورزش های خانگی و تجاری بسیار عالی هستند.

کف پوش روال لاستیک برای کدام فضاها مناسب است؟

اگر به فکر یک ورزشگاه تجاری سخت (کامل با ماشین آلات وزن و وزن) هستید ، رول های لاستیکی ارزش سرمایه گذاری بالایی دارند.  برای سالن های ورزشی ، بهتر است از تشک های لاستیکی یا کاشی استفاده کنید.

کف پوش چوب برای کدام فضاها مناسب است؟

اگر در حال راه اندازی استودیوی رقص ، استودیوی یوگا ، کلاس آموزشی باله / باله یا یک استودیوی کیک بوکسینگ / موتای تایلندی / Capoeira هستید ، چوب می تواند گزینه خوبی باشد.  برای یک اتاق وزنه برداری یا برای تمرین با شدت زیاد ، نیاز به گرفتن بیشتر و آسیب پذیری کمتری نسبت به چوب فراهم می کنید.

مراحل تولید کفپوش سالن فوتسال

مراحل تولید کفپوش سالن فوتسال مراحل تولید کفپوش سالن ورزشی به نحوی است که بتواند تمام ویژگی و کارایی یک کفپوش ایده آل را داشته باشد به این منظور از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای تولید این کفپوش ها استفاده می شود تا یک کفپوش با دوام و استحکام بالا با مقاومت خوب در مقابل رطوبت و خیلی از ویژگی های مورد نیاز سالن ها تولید شود در انتها کفپوش ها مورد آزمایش و بررسی قرار می گیرند تا درجه ی کیفیت هر کدام تضمین شود.

اهمیت طراحی در تولید کفپوش سالن فوتسال

نوع کف پوش هایی که در گاراژ خود استفاده می کنید با طبقه ای که در یک سالن تجاری استفاده می کنید بسیار متفاوت است و به عوامل زیادی در طراحی بستگی دارد از جمله:

ترافیک – در سالن ورزشی خود ، هر روز یک یا دو نفر در همان پیاده روی کف قدم می زنید.  اما در یک سالن ورزشی ، ده‌ها یا حتی صدها بدنسازی دارید که روی زمین قدم می‌زنند.  حجم بیشتر ترافیک به معنای ساییدگی بیشتر و کف گرفتن در کف است ، کفش های بیشتری که سطح آن را می پوشانند.  کفپوش سالن های تجاری نیاز به ماندگاری بسیار طولانی تر و ماندگاری بیشتری نسبت به کف سالن های خانگی دارد.

رطوبت – یک نفر چقدر می تواند عرق کند؟  زیاد نیست  اما به میزان رطوبت تولید شده توسط 50+ ژاکت های سنگین فکر کنید.  ناگهان ، باید مقاومت در برابر آب کف را در نظر بگیرید.  اگر سونا ، دوش یا استخر را در سالن بدنسازی خود نصب کنید ، خطر آسیب رساندن به آب نیز بیشتر است.

خرید و فروش کفپوش سالن با نازلترین قیمت

خرید و فروش کفپوش سالن با نازلترین قیمت جهت خرید کفپوش با نازلترین قیمت می توان کفپوش مورد نظر را از شرکت تولید کننده به صورت مستقیم خرید و یا توسط نمایندگان معتبر و عمده فروشان قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش داد این کفپوش ها با قیمتی مقرون به صرفه هم اکنون در بازار عرضه میشوند.

4

  1. سلام من ۴۰۰ متر مربع کف پوش سالن احتیاج دارم ولی قیمت زده نیست که برآورد کنیم برای فوتسال

    • سلام به دلیل نوسانات زیاد قیمت ها را به صورت تلفنی و یا با پر کردن فرم آغاز همکاری در اسرع وقت خدمتتان اعلام می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما