قیمت فروش رنگ پلی اورتان کرج

رنگ پلی اورتان یکی از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار می باشد این رنگ ها علاوه بر مرغوبیتی که دارد دارای مزایا های از قبیل مقاوم در برابر اشعه نور خورشید،  رطوبت،  سرما و گرما،  باران اسیدی،  آلودگی هوا و… است. 

پلی اورتان که رنگ دو لایی می باشد و بر پایه رزین ساخته شده است دارای چسبندگی بسیار بالا که در مدت زمان کمی نیز خشک می شود.

فروش رنگ پلی اورتان کرج با نازلترین قیمت در این مرکز به صورت تک و عمده به فروش می رسد. مشتریان می توانند به این سایت مراجعه کنند خرید خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

قیمت فروش رنگ پلی اورتان کرج

موارد کاربرد رنگ پلی اورتان در صنایع گوناگون

موارد کاربرد رنگ پلی اورتان در صنایع گوناگون رنگ پلی اورتان به دلیل مقاومت، انعطاف پذیری، کیفیت و زیبایی که دارد در صنایع های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهیم در اینجا به چند مورد آن اشاره کنیم: 

  • سالن های ورزشی
  • صنایع شیمیایی سنگین
  • صنایع مکانیکی سنگین
  • صنایع فرآوری غذا

یکی از کاربردهای رنگ پلی اورتان کفپوش های برای سالن هاست به ویژه سالن های ورزشی است. این کفپوش ها دارای انعطاف پذیری عالی و مقاومت در برابر ضربه می باشد و همچنین دارای طول عمر بالای هستند که به مرور زمان کیفیت خود را به خوبی حفظ خواهند کرد.

رنگ پلی اورتان در صنعت مکانیکی نیز نقش بسزایی را دارد زیرا این کفپوش ها به علت مقاومتی که دارند می توان هر اجسام سنگینی را بر روی آن حمل و نقل کرد بدون اینکه ضربه ای به کفپوش های پلی اورتان وارد شود. 

بیشتر بخوانید :  فروش انواع رنگ پلی اورتان سفید درجه یک

بیشترین استفاده از رنگ پلی اورتان در صنعت شیمیایی می باشد این رنگ در برابر مواد شیمیایی یا مواد اسیدی مقاومت بسیاری را از خود نشان می دهد و همچنین پوششی حفاظتی برای لوله های انتقال گاز، آب است. 

و مهم ترین کاربردهای رنگ پلی اورتان برای پوشش های سطوح و دیواره های صنایع غذا و دارو می باشد این پوشش تا حد امکان بدون درز هستند و از هر گونه آلودگی به دور می باشند به همین علت است که استفاده از آن در صنایع غذا و دارو بسیار مهم است. 

بازار مرکزی رنگ پلی اورتان فلز

بازار مرکزی رنگ پلی اورتان فلز

بازار مرکزی رنگ پلی اورتان فلز کرج با نازلترین قیمت ها در بازار و بهترین و با کیفیت ترن رنگ های موجود در بازار می باشد. بازار فروش رنگ پلی اورتان در ایران بیشترین فروش را نسبت به دیگر رنگ های موجود در بازار را دارند. 

و همچنین شایان ذکر است که مشتریان می توانند در هر نقطه از کشور هستند مشخصات رنگ پلی اورتان را شناسایی کنند و متناسب با نیاز خود در این مرکز اقدام به خرید نمایند.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.